1. Posílení konkurenceschopnosti značky Jižní Čechy |
1.1 Podpora nových a originálních produktů a oživení stávajících produktů s akcentem na šetrné formy cestovního ruchu a udržitelný rozvoj
1.2 Podpora mimosezonních produktů
1.3 Posilování nástrojů ke zlepšení kvality služeb cestovního ruchu
|
2. Stabilizace systému řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji |
2.1 Profesionalizace organizací destinačního managementu
2.2 Stabilizace financování organizací destinačního managementu
2.3 Transformace Jihočeské centrály cestovního ruchu na obchodní společnost
2.4 Kultivace spolupráce v rámci sektoru cestovního ruchu na všech úrovních
2.5 Krizový management pro oblast cestovního ruchu
|
3. Konsolidovat hospodářský přínos cestovního ruchu pro Jihočeský kraj |
3.1 Monitoring hospodářského vývoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji
3.2 Statistika cestovního ruchu v turistických oblastech
|
4. Efektivní investice do infrastruktury cestovního ruchu a nových IT a smart trendů |
4.1 Podpora IT, smart inovací a digitalizace
4.2 Infrastruktura cestovního ruchu
4.3 Mobilita (nejen) návštěvníků jižních Čech
|