Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
KRAJ JIHOČESKÝ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
KRAJ JIHOČESKÝ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
KRAJ JIHOČESKÝ
www stránky
web k fondům EU
KRAJ JIHOČESKÝ
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Strategický cíl"
1.
1
"Operační cíl"
OBSAH
Koncepce rozvoje cestovního ruchu Jihočeského kraje 2021-2030
Koncepce rozvoje cestovního ruchu Jihočeského kraje 2021-2030
1.
Posílení konkurenceschopnosti značky Jižní Čechy
1.1
Podpora nových a originálních produktů a oživení stávajících produktů s akcentem na šetrné formy cestovního ruchu a udržitelný rozvoj
1.2
Podpora mimosezonních produktů
1.3
Posilování nástrojů ke zlepšení kvality služeb cestovního ruchu
1.4
Efektivní marketing
2.
Stabilizace systému řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji
2.1
Profesionalizace organizací destinačního managementu
2.2
Stabilizace financování organizací destinačního managementu
2.3
Transformace Jihočeské centrály cestovního ruchu na obchodní společnost
2.4
Kultivace spolupráce v rámci sektoru cestovního ruchu na všech úrovních
2.5
Krizový management pro oblast cestovního ruchu
3.
Konsolidovat hospodářský přínos cestovního ruchu pro Jihočeský kraj
3.1
Monitoring hospodářského vývoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji
3.2
Statistika cestovního ruchu v turistických oblastech
4.
Efektivní investice do infrastruktury cestovního ruchu a nových IT a smart trendů
4.1
Podpora IT, smart inovací a digitalizace
4.2
Infrastruktura cestovního ruchu
4.3
Mobilita (nejen) návštěvníků jižních Čech
Koncepce rozvoje cestovního ruchu Jihočeského kraje 2021-2030
1.
Posílení konkurenceschopnosti značky Jižní Čechy
1.1
Podpora nových a originálních produktů a oživení stávajících produktů s akcentem na šetrné formy cestovního ruchu a udržitelný rozvoj
1.2
Podpora mimosezonních produktů
1.3
Posilování nástrojů ke zlepšení kvality služeb cestovního ruchu
1.4
Efektivní marketing
2.
Stabilizace systému řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji
2.1
Profesionalizace organizací destinačního managementu
2.2
Stabilizace financování organizací destinačního managementu
2.3
Transformace Jihočeské centrály cestovního ruchu na obchodní společnost
2.4
Kultivace spolupráce v rámci sektoru cestovního ruchu na všech úrovních
2.5
Krizový management pro oblast cestovního ruchu
3.
Konsolidovat hospodářský přínos cestovního ruchu pro Jihočeský kraj
3.1
Monitoring hospodářského vývoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji
3.2
Statistika cestovního ruchu v turistických oblastech
4.
Efektivní investice do infrastruktury cestovního ruchu a nových IT a smart trendů
4.1
Podpora IT, smart inovací a digitalizace
4.2
Infrastruktura cestovního ruchu
4.3
Mobilita (nejen) návštěvníků jižních Čech