Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Kopřivnice

Koncepce podpory sportu města Kopřivnice do roku 2022 (2018)

Koncepce podpory sportu města Kopřivnice do roku 2022 (2018)
1.Volnočasové aktivity dětí, mládeže a ostatních obyvatel města
1.1Zvýšení zapojení co nejširší veřejnosti včetně handicapovaných
1.1.1rekonstrukce zastaralých sportovišť a vybudování nových sportovišť
1.1.2podpora propagace, činnosti a vedoucích (dobrovolníků, animátorů, správců)
1.1.3finanční podpora formou dotace cílových skupin
1.2Zvýšení kvality tělovýchovy na školách
1.2.1vybudování nových a zvýšení využití stávajících volných sportovních kapacit ve školských zařízeních, spolupráce se sportovními kluby
1.2.2zvýšení zapojení dětí do pohybových aktivit
1.2.3podpora akcí pořádaných školami
2.Výkonnostní sport
2.1Podpora sportovních oddílů pracujících s mládeží
2.1.1podpora klubů formou dotace, která jim zajistí základní zázemí pro sportovní činnost
2.1.2finanční podpora trenérské činnosti
2.2Zajištění zázemí pro výkonnostní sport
2.2.1správa a údržba sportovišť
2.2.2rekonstrukce sportovních zařízení
2.2.3spolupráce se školami, podpora činnosti sportovních tříd
3.Prioritní a preferované sporty
3.1Podpora sportovních klubů
3.1.1podpora klubů formou dotace, která jim zajistí základní zázemí pro sportovní činnost
3.1.2finanční podpora trenérské činnosti
3.2Zajištění zázemí pro výkonnostní sport
3.2.1správa a údržba sportovišť
3.2.2rekonstrukce sportovních zařízení
4.Tradiční sportovní akce a akce mimořádného významu pro Kopřivnici
4.1Podpora sportovních akcí
4.1.1Pořádání tradičních sportovních akcí ze strany města
4.1.2Podpora klubů pořádajících sportovní akce
4.1.3Oceňování sportovních výkonů a práce sportovních pracovníků
5.Růst úrovně spokojenosti obyvatel se službami města (informovanost, sportovní komise, spolupráce se sportovní veřejnosti, spolupráce se školami)
5.1Zvýšení informovanosti
5.1.1Výroční správy o stavu sportu
5.1.2Využití městských médií a internetu
5.2Marketing zacílený na občana a na turistu
5.2.1Průzkumy, setkávání, dotazníková šetření
5.2.2Cílené nabídky, slevové akce, balíčky, rodinné akce a vstupenky
5.2.3On-line systém objednávání, čipové karty
5.3Rozšiřování nefinančních služeb
5.3.1Rozšíření půjčoven sportovních nářadí
5.3.2Zkvalitnění a rozšíření služeb jako úschoven kol, sportovního nářadí a osobních věcí
5.3.3Zainteresovanost sportovních klubů na nabídce kurzů pro veřejnost
5.3.4Rozšiřování služeb občerstvení z oblasti zdravé výživy, výchova a osvěta
6.Sportovní infrastruktura
6.1Movitý majetek
6.1.1Postupná obnova a dovybavení
6.2Nemovitý majetek a stavby
6.2.1Dostatečná údržba
6.2.2Zefektivnění využitelnosti sportovišť, a to jak mapováním aktuálního využívání sportovišť, tak postupnou rekonstrukcí sportovních zařízení
6.2.3Postupná modernizace sportovišť na technicky, bezpečnostně a uživatelsky vyhovující s prioritou dle průzkumů
6.2.4Opatření k zabezpečení úspor energií a snížení nákladů k provozování
6.2.5Usilování o využití dotačních zdrojů
6.3Spolupráce se soukromým sektorem
6.3.1Optimalizace provozu a správy sportovišť ve spolupráci se soukromým sektorem
6.3.2Investiční spoluúčasti