Strategický rámec MAP pro území SO ORP Louny III do roku 2025 (2023)
1. Kvalitní, efektivní, dostupné a inkluzivní předškolní vzdělávání
Podpora kvalitního inkluzivního a společného vzdělávání z hlediska odborně-personálních kapacit a specifického vybavení
Rozvoj matematické a finanční pregramotnosti, čtenářské pregramotnosti včetně rozvoje digitálních kompetencí a gramotností dětí, výuky cizích jazyků a polytechnického vzdělávání v předškolním vzdělávání
Podpora iniciativy a kreativity dětí, rozvoj výchovy k udržitelnému rozvoji (sociálních a občanských kompetencí dětí, rozvoj kulturního povědomí a vyjádření dětí, rozvoj environmentálního povědomí), výchova k pohybu a zdravému životnímu stylu a dalších klíčových kompetencí dětí socioemočních, včetně rozvoje wellbeingu a duševního zdraví dětí a PP v předškolním vzdělávání
2. . Kvalitní, efektivní, dostupné a inkluzivní základní vzdělávání
Rozvoj matematické a finanční gramotnosti ,digitálních kompetencí a mediální gramotnosti dětí a žáků
Rozvoj čtenářské gramotnosti , kulturního povědomí a vyjádření dětí a žáků, podpora vztahu k místu kde žijí
Rozvoj ostatních kompetencí dětí a žáků (podnikavost a iniciativa, kreativita, polytechnické vzdělávání, řemeslné a technické obory, přírodní vědy, cizí jazyky, vzdělávání pro udržitelný rozvoj (sociální, socioemoční a občanské kompetence, zdravý životní styl), včetně podpory duševního zdraví dětí a žáků a další)
Podpora inkluzivního a společného vzdělávání, vč. podpory dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem
Dostatečné odborné a personální kapacity pedagogických a dalších odborných pracovníků a podpora rozvoje wellbeingu
3. Vyspělá infrastruktura školských zařízení, včetně infrastruktury neformálního vzdělávání
Moderní, kvalitní a fyzicky dostupná (bezbariérová) infrastruktura budov s přihlédnutím k potřebám společného vzdělávání a inkluze
Moderní, fyzicky dostupné (bezbariérové) a kvalitně vybavené učebny pro rozvoj klíčových kompetencí a uplatnitelnost na trhu práce s přihlédnutím k potřebám společného vzdělávání a inkluze
Funkční a bezpečné zázemí (jídelny, tělocvičny, šatny, apod.) a okolí školských zařízení (hřiště, zahrady, sportoviště, apod.)
4. Moderní a populární neformální a zájmové vzdělávání
Rozšíření nabídky zájmového a neformálního vzdělávání
Rozvoj pohybové zdatnosti, aktivního a zdravého životního stylu
5. Vzájemná podpora, spolupráce a sdílení informací mezi aktéry vzděláván
Podpora vnitřní spolupráce, tj. spolupráce všech aktérů vzdělávání v území MAP ORP Louny
Rozvoj vnější spolupráce, tj. spolupráce s aktéry vzdělávání v území dalších MAP vč. spolupráce mezinárodní