Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Louny

Louny

Názvy hierarchických úrovní
1. "prioritní oblast"
1.1 "strategický cíl"

Strategický rámec MAP pro území SO ORP Louny III do roku 2025 (2023)

Strategický rámec MAP pro území SO ORP Louny III do roku 2025 (2023)
1.Kvalitní, efektivní, dostupné a inkluzivní předškolní vzdělávání
Podpora kvalitního inkluzivního a společného vzdělávání z hlediska odborně-personálních kapacit a specifického vybavení
Rozvoj matematické a finanční pregramotnosti, čtenářské pregramotnosti včetně rozvoje digitálních kompetencí a gramotností dětí, výuky cizích jazyků a polytechnického vzdělávání v předškolním vzdělávání
Podpora iniciativy a kreativity dětí, rozvoj výchovy k udržitelnému rozvoji (sociálních a občanských kompetencí dětí, rozvoj kulturního povědomí a vyjádření dětí, rozvoj environmentálního povědomí), výchova k pohybu a zdravému životnímu stylu a dalších klíčových kompetencí dětí socioemočních, včetně rozvoje wellbeingu a duševního zdraví dětí a PP v předškolním vzdělávání
2.. Kvalitní, efektivní, dostupné a inkluzivní základní vzdělávání
Rozvoj matematické a finanční gramotnosti ,digitálních kompetencí a mediální gramotnosti dětí a žáků
Rozvoj čtenářské gramotnosti , kulturního povědomí a vyjádření dětí a žáků, podpora vztahu k místu kde žijí
Rozvoj ostatních kompetencí dětí a žáků (podnikavost a iniciativa, kreativita, polytechnické vzdělávání, řemeslné a technické obory, přírodní vědy, cizí jazyky, vzdělávání pro udržitelný rozvoj (sociální, socioemoční a občanské kompetence, zdravý životní styl), včetně podpory duševního zdraví dětí a žáků a další)
Podpora inkluzivního a společného vzdělávání, vč. podpory dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem
Dostatečné odborné a personální kapacity pedagogických a dalších odborných pracovníků a podpora rozvoje wellbeingu
3.Vyspělá infrastruktura školských zařízení, včetně infrastruktury neformálního vzdělávání
Moderní, kvalitní a fyzicky dostupná (bezbariérová) infrastruktura budov s přihlédnutím k potřebám společného vzdělávání a inkluze
Moderní, fyzicky dostupné (bezbariérové) a kvalitně vybavené učebny pro rozvoj klíčových kompetencí a uplatnitelnost na trhu práce s přihlédnutím k potřebám společného vzdělávání a inkluze
Funkční a bezpečné zázemí (jídelny, tělocvičny, šatny, apod.) a okolí školských zařízení (hřiště, zahrady, sportoviště, apod.)
4. Moderní a populární neformální a zájmové vzdělávání
Rozšíření nabídky zájmového a neformálního vzdělávání
Rozvoj pohybové zdatnosti, aktivního a zdravého životního stylu
5.Vzájemná podpora, spolupráce a sdílení informací mezi aktéry vzděláván
Podpora vnitřní spolupráce, tj. spolupráce všech aktérů vzdělávání v území MAP ORP Louny
Rozvoj vnější spolupráce, tj. spolupráce s aktéry vzdělávání v území dalších MAP vč. spolupráce mezinárodní
Podpora kvalitního kariérového poradenstv