| Strategický rámec MAP pro území SO ORP Louny III do roku 2025 (2023) |
1. | Kvalitní, efektivní, dostupné a inkluzivní předškolní vzdělávání |
| Podpora kvalitního inkluzivního a společného vzdělávání z hlediska odborně-personálních kapacit a specifického vybavení |
| Rozvoj matematické a finanční pregramotnosti, čtenářské pregramotnosti včetně rozvoje digitálních kompetencí a gramotností dětí, výuky cizích jazyků a polytechnického vzdělávání v předškolním vzdělávání |
| Podpora iniciativy a kreativity dětí, rozvoj výchovy k udržitelnému rozvoji (sociálních a občanských kompetencí dětí, rozvoj kulturního povědomí a vyjádření dětí, rozvoj environmentálního povědomí), výchova k pohybu a zdravému životnímu stylu a dalších klíčových kompetencí dětí socioemočních, včetně rozvoje wellbeingu a duševního zdraví dětí a PP v předškolním vzdělávání |
2. | . Kvalitní, efektivní, dostupné a inkluzivní základní vzdělávání |
| Rozvoj matematické a finanční gramotnosti ,digitálních kompetencí a mediální gramotnosti dětí a žáků |
| Rozvoj čtenářské gramotnosti , kulturního povědomí a vyjádření dětí a žáků, podpora vztahu k místu kde žijí |
| Rozvoj ostatních kompetencí dětí a žáků (podnikavost a iniciativa, kreativita, polytechnické vzdělávání, řemeslné a technické obory, přírodní vědy, cizí jazyky, vzdělávání pro udržitelný rozvoj (sociální, socioemoční a občanské kompetence, zdravý životní styl), včetně podpory duševního zdraví dětí a žáků a další) |
| Podpora inkluzivního a společného vzdělávání, vč. podpory dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem |
| Dostatečné odborné a personální kapacity pedagogických a dalších odborných pracovníků a podpora rozvoje wellbeingu |
3. | Vyspělá infrastruktura školských zařízení, včetně infrastruktury neformálního vzdělávání |
| Moderní, kvalitní a fyzicky dostupná (bezbariérová) infrastruktura budov s přihlédnutím k potřebám společného vzdělávání a inkluze |
| Moderní, fyzicky dostupné (bezbariérové) a kvalitně vybavené učebny pro rozvoj klíčových kompetencí a uplatnitelnost na trhu práce s přihlédnutím k potřebám společného vzdělávání a inkluze |
| Funkční a bezpečné zázemí (jídelny, tělocvičny, šatny, apod.) a okolí školských zařízení (hřiště, zahrady, sportoviště, apod.) |
4. | Moderní a populární neformální a zájmové vzdělávání |
| Rozšíření nabídky zájmového a neformálního vzdělávání |
| Rozvoj pohybové zdatnosti, aktivního a zdravého životního stylu |
5. | Vzájemná podpora, spolupráce a sdílení informací mezi aktéry vzděláván |
| Podpora vnitřní spolupráce, tj. spolupráce všech aktérů vzdělávání v území MAP ORP Louny |
| Rozvoj vnější spolupráce, tj. spolupráce s aktéry vzdělávání v území dalších MAP vč. spolupráce mezinárodní |
| Podpora kvalitního kariérového poradenstv |