..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
DATAPLÁN
![Portál strategické práce v České republice](/img/portal_strat_prace.png)
![Portál veřejných strategií](/img/metodika-strategii-logo.gif)
![Metodika a Manuál](/img/databaze-metodiky-manual.png)
![Loga OPTP](/img/strategie/loga-optp_1.gif)
![Logo MMR](/img/strategie/mmr.gif)
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
![Data Plán](/img/ico-dtp-s.png)
MINISTERSTVO KULTURY
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
4.1 | K návrhům jiných resortů, které se týkají bydlení, musí být již v době jejich přípravy, nejpozději však před zasláním do mezirezortního připomínkového řízení vyžádáno vyjádření Ministerstva pro místní rozvoj. | viz dokument » |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
C) Implementovat vypracovaná doporučení do příslušných interních aktů řízení upravujících proces realizace veřejných zakázek. | viz dokument » |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
2.1.2 | Rozvoj a zlepšování podmínek pro volnočasové aktivity obyvatel a pro využití kulturního potenciálu | viz dokument » |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
15.1 | Podporovat zpřístupnění expozic v muzeích a galeriích osobám s omezenou schopností pohybu nebo orientace v rámci zajištění standardizovaných veřejných služeb muzeí a galerií pro osoby se zdravotním postižením ve smyslu zákona č. 122/2000 Sb... | viz dokument » |
15.2 | Podporovat kulturní aktivity muzeí a galerií zřizovaných Ministerstvem kultury, zejména stálé expozice Kultura nevidomých Technického muzea v Brně a Národní galerie v Praze | viz dokument » |
15.3 | Podporovat rozvoj Centra muzejní pedagogiky při Moravském zemském muzeu, jehož činnost bude zaměřena na práci s dětmi a mládeží se zdravotním postižením a zpracování metodiky pro ostatní muzea a galerie | viz dokument » |
15.4 | Podporovat digitalizaci sbírkových předmětů a vytváření vzdělávacích programů a virtuálních výstav čerpajících ze sbírek muzejní povahy, které umožňují zpřístupnění kulturního dědictví zejména osobám s omezením pohybu... | viz dokument » |
15.5 | Podporovat zavádění systému zvukových a tištěných průvodců umožňujících přístup ke sbírkám muzeí, galerií a dalších památek sluchově nebo zrakově postiženým osobám | viz dokument » |
15.6 | Podporovat vydávání a zpřístupňování zvukových publikací a tiskovin v Braillově a zvětšeném písmu, především prostřednictvím Knihovny a tiskárny pro nevidomé K. E. Macana | viz dokument » |
15.7 | Podporovat dostupnost veřejných knihovnických a informačních služeb knihoven... | viz dokument » |
15.8 | Prostřednictvím dotační politiky spoluvytvářet prostor, v němž se umožní osobám se zdravotním postižením uspokojovat své kulturní potřeby, realizovat vlastní tvorbu a účelně trávit volný čas... | viz dokument » |
15.9 | Motivovat vlastní příspěvkové organizace k poskytování slev ze vstupného pro osoby se zdravotním postižením a seniory | viz dokument » |
15.10 | Podporovat v rámci dotační politiky aktivity spočívající v zajišťování titulků a tlumočení do znakového jazyka pro audiovizuální díla, zpřístupňování audiovizuálních děl prostřednictvím komentáře pro zrakově postižené... | viz dokument » |
4.1.2 | V rámci kulturní politiky podporovat kulturně vzdělávací a výchovné aktivity (semináře, workshopy, školení apod.) cizinců nebo zaměřené na soužití s cizinci. včetně rozvoje společných kulturně tvůrčích a společenských aktivit cizinců a státních občanů | viz dokument » |
7.1.1 | Podporovat dokumentační a publikační činnost, vztahující se k integraci cizinců v oblasti kultury | viz dokument » |
7.1.2 | Zvyšovat informovanost cizinců i většinové společnosti o kultuře, dějinách a tradicích menšinové i většinové společnosti prostřednictvím Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu (NIPOS)... | viz dokument » |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument | |
1.1 | Program zmapování a analýzy potřeb umění, kulturních a kreativních průmyslů v ČR a transfer mezinárodních zkušeností | viz dokument » |
1.2 | Využití metody otevřené koordinace pro účinnější prosazení ochrany kulturních hodnot a rozvoje kulturní rozmanitosti v koncepčních materiálech krajů a obcí | viz dokument » |
1.3 | Program vyhodnocování přínosů kultury pro jiné obory včetně evaluace ekonomické | viz dokument » |
1.4 | Zavedení kritéria „přínos pro kreativitu a inovaci“ v podpůrných programech Ministerstva kultury | viz dokument » |
1.5 | Systém využívání potenciálu nemovitých kulturních památek pro intenzivnější poskytování kulturních služeb a služeb pro cestovní ruch s vyšší přidanou hodnotou | viz dokument » |
1.6 | Podpora rozvoje autorskoprávního systému, který bude v souladu s mezinárodními a komunitárními závazky založen na vyváženosti mezi legitimními zájmy nositelů práva, nejrůznějších uživatelů předmětů autorskoprávní ochrany | viz dokument » |
1.7 | Pilotní projekty Public Private Partnership | viz dokument » |
1.8 | Efektivnější využití zbytného státního majetku | viz dokument » |
1.9 | Posílení role kultury v politice vnějších vztahů a prosazování hospodářských zájmů v zahraničí | viz dokument » |
1.10 | Umění a kultura na Světové výstavě EXPO 2010 | viz dokument » |
1.11 | Zlepšení přístupu kulturních statků a služeb ze zahraničí na tuzemský trh | viz dokument » |
1.12 | Využití pozice českého fi lmu ve světě a možnosti koprodukce k rozšíření kulturní spolupráce | viz dokument » |
1.13 | Uměleckou tvorbou napomoci řešit enviromentální problematiky | viz dokument » |
2.1 | Mechanismus evaluace nabídky veřejných kulturních služeb | viz dokument » |
2.2 | Podpora mezinárodní i regionální mobility jednotlivých aktérů v oblasti kultury | viz dokument » |
2.3 | Vytváření mechanismů podpory trhu se současným výtvarným uměním | viz dokument » |
2.4 | Posílení výuky znalostí o kultuře a kulturních dovedností ve vzdělávacích zařízeních | viz dokument » |
2.5 | Podpora projektů usnadňujících přístup znevýhodněných občanů a minorit ke kulturním službám | viz dokument » |
2.6 | Posílení dobrovolnických aktivit při ochraně, propagaci a péči o kulturní dědictví | viz dokument » |
2.7 | Zvyšování povědomí veřejnosti a všech zainteresovaných subjektů o právech chráněných autorským zákonem | viz dokument » |
2.8 | Zvýšení počtu zahraničních studentů na českých vysokých školách v uměleckých a kulturních oborech | viz dokument » |
2.9 | Podpora systému celoživotního vzdělávání pracovníků v oblasti kultury | viz dokument » |
3.1 | Vyšší motivace vlastníků památek ke kontinuální péči o památkový fond | viz dokument » |
3.2 | Program na podporu uchování drobných památek v krajině | viz dokument » |
3.3 | Podpora akviziční činnosti muzeí, galerií, knihoven a Národního fi lmového archivu | viz dokument » |
3.4 | Podpora lepšího materiálního, prostorového a technického zázemí muzeí, galerií a knihoven | viz dokument » |
3.5 | Program podpory modernizace kulturní infrastruktury pro účely poskytování moderních kulturních služeb s vyšší přidanou hodnotou | viz dokument » |
3.6 | Digitalizace kulturního obsahu | viz dokument » |
3.7 | Vytváření podmínek pro trvalé uchování a zpřístupnění digitálních dokumentů jako důležité složky kulturního dědictví | viz dokument » |
3.8 | Podpora vybraných projektů z programu IOP a součinnost s kraji při realizaci ROP | viz dokument » |
3.9 | Podpora tvorby kinematografi ckých děl | viz dokument » |
3.10 | Projekty kooperativního a dlouhodobého financování | viz dokument » |
3.11 | Rozvoj mimorozpočtových zdrojů na podporu kultury | viz dokument » |
3.12 | Posilování motivace k soukromé podpoře kultury | viz dokument » |
4.1 | Návrh nového památkového zákona | viz dokument » |
4.2 | Péče o nemateriální kulturní dědictví | viz dokument » |
4.3 | Navracení nelegálně vyvezených kulturních statků v rámci EU a aplikace směrnice č. 7/93/ EHS | viz dokument » |
4.4 | Návrh nového zákona o kinematografii | viz dokument » |
4.5 | Aplikace pravidel EU pro audiovizuální tvorbu a pluralitu médií | viz dokument » |
4.6 | Vytvoření krajských koordinačních orgánů pro lepší využití památkového fondu | viz dokument » |
4.7 | Vyšší podíl veřejnosti na činnosti veřejnoprávních institucí v kultuře | viz dokument » |
4.8 | Transformace kulturních institucí | viz dokument » |
4.9 | Zlepšení odměňování zaměstnanců v kultuře | viz dokument » |
4.10 | Nová úprava podmínek pro fungování neziskových organizací v kultuře | viz dokument » |
7.1.2 | Podpora rozvoje marketingového řízení kulturních institucí a akcí | viz dokument » |
7.1.3 | Rozvoj dalšího profesního vzdělávání pracovníků v oblasti kultury | viz dokument » |
7.2.1 | Podpora projektů v oblasti ekonomického využití kulturního potenciálu regionů | viz dokument » |
7.2.2 | Podpora kulturních akcí místního, regionálního a nadregionálního významu | viz dokument » |
7.2.3 | Podpora kulturních institucí zajišťujících základní kulturní služby | viz dokument » |
7.2.4 | Dobudování infrastruktury pro kulturu, zejména v regionech s jejím nedostatkem | viz dokument » |
7.3.1 | Podpora projektů zaměřených na obnovu a rekonstrukci památkového fondu | viz dokument » |
7.3.2 | Podpora projektů zvyšujících atraktivitu a využití památkových objektů, koncentrace úsilí na integrované projekty | viz dokument » |
7.4.1 | Podpora zavádění vzdělávacích modulů v oblasti kultury do všech typů škol | viz dokument » |
7.4.2 | Podpora vzdělávacích a osvětových projektů zaměřených na místní a regionální kulturu | viz dokument » |
7.4.3 | Podpora informačních projektů v oblasti digitalizace movitého i nemovitého památkového fondu | viz dokument » |
Spolugesce
K. | Další vzdělávání | viz dokument » |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
5.4 | Změny obsahu vzdělávání | viz dokument » |
2.2.1 | Rekonstrukce nejvýznamnějších kulturních, technických a historických památek a zachování přírodních lokalit a atraktivit využívaných pro cestovní ruch | viz dokument » |
2.2.2 | Zpřístupňování dalších objektů, které mohou přispět k rozvoji cestovního ruchu. Akcent na takové objekty, které nesou kromě vlastního historického a kulturního významu navíc i další užitné funkce | viz dokument » |
2.2.1 | Rekonstrukce nejvýznamnějších kulturních, technických a historických památek a zachování přírodních lokalit a atraktivit využívaných pro cestovní ruch. | viz dokument » |
2.2.2 | Zpřístupňování dalších objektů, které mohou přispět k rozvoji cestovního ruchu. Akcent na takové objekty, které nesou kromě vlastního historického a kulturního významu navíc i další užitné funkce, ... | viz dokument » |
Spolupráce
1.4 | Zkvalitnění nabídky primárního potenciálu cestovního ruchu (zkvalitnění využívání přírodních a kulturně-historických atraktivit pro cestovní ruch) | viz dokument » |
4.1 | Politika cestovního ruchu jako součást hospodářské a regionální politiky | viz dokument » |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
15.3.1 | Dosáhnout trvalé, kvalifikované, zdůvodněné a srozumitelné informovanosti občanů i orgánů a institucí, podílejících se na ovlivnění zdravotního stavu obyvatelstva... | viz dokument » |
3.1 | Prostřednictvím dotačních programů podporovat edukační a informační činnost v oblasti vyrovnávání příležitostí pro osoby se zdravotním postižením... | viz dokument » |
3.1.1 | Zpracovat koncepci úvodních kurzů, včetně stanovení cílové skupiny a způsobu ověření získaných znalostí, se zřetelem na propojení těchto kurzů s metodikou kurzů českého jazyka pro cizince | viz dokument » |
3.1.4 | Spolupracovat s MPSV při tvorbě a aktualizaci komplexních informačních zdrojů pro cizince | viz dokument » |
5.1.1 | Posoudit vhodnost a možnosti poskytování dotací jednotlivými resorty obcím a krajům na výkon samostatné působnosti v oblasti realizace projektů na integraci cizinců | viz dokument » |
5.1.5 | Zohledňovat cílená specifická opatření (tj. znalost českého jazyka, ekonomická soběstačnost, orientace cizince ve společnosti a vztahy cizince s členy majoritní společnosti) stanovená Koncepcí integrace cizinců... | viz dokument » |
5.1.6 | Uplatňovat tzv. integrační mainstreaming, tzn. při vytváření resortních politik, právních předpisů a při přijímání opatření v oblasti své působnosti brát v úvahu jejich dopad na oblast integrace cizinců | viz dokument » |
1.1.2 | Romská kultura a dějiny jako součást většinové kultury české společnosti | viz dokument » |
1.2.1 | Uchování a rozvoj romského jazyka | viz dokument » |
1.3.1 | Uchování trvalé vzpomínky na utrpení Romů v období II. světové války | viz dokument » |
1.2.1 | Cena krajiny Rady Evropy – zahájit a zajišťovat průběžně soutěž. | viz dokument » |
1.4.1 | Připravit a uskutečnit vzdělávací program zvyšující povědomí občanské společnosti, soukromých organizací a veřejných orgánů o hodnotě krajiny, jejich úloze a jejich změnách. | viz dokument » |
1.1 | Tvorba nosných národních a nadnárodních produktů cestovního ruchu | viz dokument » |
1.1.6 | Tvorba produktů památek UNESCO | viz dokument » |
1.2 | Tvorba specifických regionálních produktů cestovního ruchu | viz dokument » |
2.2 | Rekonstrukce kulturně-historických památek a zachování přírodních lokalit využívaných pro cestovní ruch s důrazem na jejich sekundární využití | viz dokument » |
1.1 | Tvorba nosných národních a nadnárodních produktů cestovního ruchu | viz dokument » |
1.2 | Tvorba specifických regionálních produktů cestovního ruchu | viz dokument » |
2.2 | Rekonstrukce kulturně-historických památek a zachování přírodních lokalit využívaných pro cestovní ruch s důrazem na jejich sekundární využití | viz dokument » |