..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
MINISTERSTVO KULTURY
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
..archiv
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
4.1 | K návrhům jiných resortů, které se týkají bydlení, musí být již v době jejich přípravy, nejpozději však před zasláním do mezirezortního připomínkového řízení vyžádáno vyjádření Ministerstva pro místní rozvoj. | viz dokument » |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
C) Implementovat vypracovaná doporučení do příslušných interních aktů řízení upravujících proces realizace veřejných zakázek. | viz dokument » |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
2.1.2 | Rozvoj a zlepšování podmínek pro volnočasové aktivity obyvatel a pro využití kulturního potenciálu | viz dokument » |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument |
15.1 | Podporovat zpřístupnění expozic v muzeích a galeriích osobám s omezenou schopností pohybu nebo orientace v rámci zajištění standardizovaných veřejných služeb muzeí a galerií pro osoby se zdravotním postižením ve smyslu zákona č. 122/2000 Sb... | viz dokument » |
15.2 | Podporovat kulturní aktivity muzeí a galerií zřizovaných Ministerstvem kultury, zejména stálé expozice Kultura nevidomých Technického muzea v Brně a Národní galerie v Praze | viz dokument » |
15.3 | Podporovat rozvoj Centra muzejní pedagogiky při Moravském zemském muzeu, jehož činnost bude zaměřena na práci s dětmi a mládeží se zdravotním postižením a zpracování metodiky pro ostatní muzea a galerie | viz dokument » |
15.4 | Podporovat digitalizaci sbírkových předmětů a vytváření vzdělávacích programů a virtuálních výstav čerpajících ze sbírek muzejní povahy, které umožňují zpřístupnění kulturního dědictví zejména osobám s omezením pohybu... | viz dokument » |
15.5 | Podporovat zavádění systému zvukových a tištěných průvodců umožňujících přístup ke sbírkám muzeí, galerií a dalších památek sluchově nebo zrakově postiženým osobám | viz dokument » |
15.6 | Podporovat vydávání a zpřístupňování zvukových publikací a tiskovin v Braillově a zvětšeném písmu, především prostřednictvím Knihovny a tiskárny pro nevidomé K. E. Macana | viz dokument » |
15.7 | Podporovat dostupnost veřejných knihovnických a informačních služeb knihoven... | viz dokument » |
15.8 | Prostřednictvím dotační politiky spoluvytvářet prostor, v němž se umožní osobám se zdravotním postižením uspokojovat své kulturní potřeby, realizovat vlastní tvorbu a účelně trávit volný čas... | viz dokument » |
15.9 | Motivovat vlastní příspěvkové organizace k poskytování slev ze vstupného pro osoby se zdravotním postižením a seniory | viz dokument » |
15.10 | Podporovat v rámci dotační politiky aktivity spočívající v zajišťování titulků a tlumočení do znakového jazyka pro audiovizuální díla, zpřístupňování audiovizuálních děl prostřednictvím komentáře pro zrakově postižené... | viz dokument » |
4.1.2 | V rámci kulturní politiky podporovat kulturně vzdělávací a výchovné aktivity (semináře, workshopy, školení apod.) cizinců nebo zaměřené na soužití s cizinci. včetně rozvoje společných kulturně tvůrčích a společenských aktivit cizinců a státních občanů | viz dokument » |
7.1.1 | Podporovat dokumentační a publikační činnost, vztahující se k integraci cizinců v oblasti kultury | viz dokument » |
7.1.2 | Zvyšovat informovanost cizinců i většinové společnosti o kultuře, dějinách a tradicích menšinové i většinové společnosti prostřednictvím Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu (NIPOS)... | viz dokument » |
MK | Instituce odpovídá za celý dokument | |
1.1 | Program zmapování a analýzy potřeb umění, kulturních a kreativních průmyslů v ČR a transfer mezinárodních zkušeností | viz dokument » |
1.2 | Využití metody otevřené koordinace pro účinnější prosazení ochrany kulturních hodnot a rozvoje kulturní rozmanitosti v koncepčních materiálech krajů a obcí | viz dokument » |
1.3 | Program vyhodnocování přínosů kultury pro jiné obory včetně evaluace ekonomické | viz dokument » |
1.4 | Zavedení kritéria „přínos pro kreativitu a inovaci“ v podpůrných programech Ministerstva kultury | viz dokument » |
1.5 | Systém využívání potenciálu nemovitých kulturních památek pro intenzivnější poskytování kulturních služeb a služeb pro cestovní ruch s vyšší přidanou hodnotou | viz dokument » |
1.6 | Podpora rozvoje autorskoprávního systému, který bude v souladu s mezinárodními a komunitárními závazky založen na vyváženosti mezi legitimními zájmy nositelů práva, nejrůznějších uživatelů předmětů autorskoprávní ochrany | viz dokument » |
1.7 | Pilotní projekty Public Private Partnership | viz dokument » |
1.8 | Efektivnější využití zbytného státního majetku | viz dokument » |
1.9 | Posílení role kultury v politice vnějších vztahů a prosazování hospodářských zájmů v zahraničí | viz dokument » |
1.10 | Umění a kultura na Světové výstavě EXPO 2010 | viz dokument » |
1.11 | Zlepšení přístupu kulturních statků a služeb ze zahraničí na tuzemský trh | viz dokument » |
1.12 | Využití pozice českého fi lmu ve světě a možnosti koprodukce k rozšíření kulturní spolupráce | viz dokument » |
1.13 | Uměleckou tvorbou napomoci řešit enviromentální problematiky | viz dokument » |
2.1 | Mechanismus evaluace nabídky veřejných kulturních služeb | viz dokument » |
2.2 | Podpora mezinárodní i regionální mobility jednotlivých aktérů v oblasti kultury | viz dokument » |
2.3 | Vytváření mechanismů podpory trhu se současným výtvarným uměním | viz dokument » |
2.4 | Posílení výuky znalostí o kultuře a kulturních dovedností ve vzdělávacích zařízeních | viz dokument » |
2.5 | Podpora projektů usnadňujících přístup znevýhodněných občanů a minorit ke kulturním službám | viz dokument » |
2.6 | Posílení dobrovolnických aktivit při ochraně, propagaci a péči o kulturní dědictví | viz dokument » |
2.7 | Zvyšování povědomí veřejnosti a všech zainteresovaných subjektů o právech chráněných autorským zákonem | viz dokument » |
2.8 | Zvýšení počtu zahraničních studentů na českých vysokých školách v uměleckých a kulturních oborech | viz dokument » |
2.9 | Podpora systému celoživotního vzdělávání pracovníků v oblasti kultury | viz dokument » |
3.1 | Vyšší motivace vlastníků památek ke kontinuální péči o památkový fond | viz dokument » |
3.2 | Program na podporu uchování drobných památek v krajině | viz dokument » |
3.3 | Podpora akviziční činnosti muzeí, galerií, knihoven a Národního fi lmového archivu | viz dokument » |
3.4 | Podpora lepšího materiálního, prostorového a technického zázemí muzeí, galerií a knihoven | viz dokument » |
3.5 | Program podpory modernizace kulturní infrastruktury pro účely poskytování moderních kulturních služeb s vyšší přidanou hodnotou | viz dokument » |
3.6 | Digitalizace kulturního obsahu | viz dokument » |
3.7 | Vytváření podmínek pro trvalé uchování a zpřístupnění digitálních dokumentů jako důležité složky kulturního dědictví | viz dokument » |
3.8 | Podpora vybraných projektů z programu IOP a součinnost s kraji při realizaci ROP | viz dokument » |
3.9 | Podpora tvorby kinematografi ckých děl | viz dokument » |
3.10 | Projekty kooperativního a dlouhodobého financování | viz dokument » |
3.11 | Rozvoj mimorozpočtových zdrojů na podporu kultury | viz dokument » |
3.12 | Posilování motivace k soukromé podpoře kultury | viz dokument » |
4.1 | Návrh nového památkového zákona | viz dokument » |
4.2 | Péče o nemateriální kulturní dědictví | viz dokument » |
4.3 | Navracení nelegálně vyvezených kulturních statků v rámci EU a aplikace směrnice č. 7/93/ EHS | viz dokument » |
4.4 | Návrh nového zákona o kinematografii | viz dokument » |
4.5 | Aplikace pravidel EU pro audiovizuální tvorbu a pluralitu médií | viz dokument » |
4.6 | Vytvoření krajských koordinačních orgánů pro lepší využití památkového fondu | viz dokument » |
4.7 | Vyšší podíl veřejnosti na činnosti veřejnoprávních institucí v kultuře | viz dokument » |
4.8 | Transformace kulturních institucí | viz dokument » |
4.9 | Zlepšení odměňování zaměstnanců v kultuře | viz dokument » |
4.10 | Nová úprava podmínek pro fungování neziskových organizací v kultuře | viz dokument » |
7.1.2 | Podpora rozvoje marketingového řízení kulturních institucí a akcí | viz dokument » |
7.1.3 | Rozvoj dalšího profesního vzdělávání pracovníků v oblasti kultury | viz dokument » |
7.2.1 | Podpora projektů v oblasti ekonomického využití kulturního potenciálu regionů | viz dokument » |
7.2.2 | Podpora kulturních akcí místního, regionálního a nadregionálního významu | viz dokument » |
7.2.3 | Podpora kulturních institucí zajišťujících základní kulturní služby | viz dokument » |
7.2.4 | Dobudování infrastruktury pro kulturu, zejména v regionech s jejím nedostatkem | viz dokument » |
7.3.1 | Podpora projektů zaměřených na obnovu a rekonstrukci památkového fondu | viz dokument » |
7.3.2 | Podpora projektů zvyšujících atraktivitu a využití památkových objektů, koncentrace úsilí na integrované projekty | viz dokument » |
7.4.1 | Podpora zavádění vzdělávacích modulů v oblasti kultury do všech typů škol | viz dokument » |
7.4.2 | Podpora vzdělávacích a osvětových projektů zaměřených na místní a regionální kulturu | viz dokument » |
7.4.3 | Podpora informačních projektů v oblasti digitalizace movitého i nemovitého památkového fondu | viz dokument » |
Spolugesce
K. | Další vzdělávání | viz dokument » |
..archiv
5.4 | Změny obsahu vzdělávání | viz dokument » |
2.2.1 | Rekonstrukce nejvýznamnějších kulturních, technických a historických památek a zachování přírodních lokalit a atraktivit využívaných pro cestovní ruch | viz dokument » |
2.2.2 | Zpřístupňování dalších objektů, které mohou přispět k rozvoji cestovního ruchu. Akcent na takové objekty, které nesou kromě vlastního historického a kulturního významu navíc i další užitné funkce | viz dokument » |
2.2.1 | Rekonstrukce nejvýznamnějších kulturních, technických a historických památek a zachování přírodních lokalit a atraktivit využívaných pro cestovní ruch. | viz dokument » |
2.2.2 | Zpřístupňování dalších objektů, které mohou přispět k rozvoji cestovního ruchu. Akcent na takové objekty, které nesou kromě vlastního historického a kulturního významu navíc i další užitné funkce, ... | viz dokument » |
Spolupráce
1.4 | Zkvalitnění nabídky primárního potenciálu cestovního ruchu (zkvalitnění využívání přírodních a kulturně-historických atraktivit pro cestovní ruch) | viz dokument » |
4.1 | Politika cestovního ruchu jako součást hospodářské a regionální politiky | viz dokument » |
..archiv
15.3.1 | Dosáhnout trvalé, kvalifikované, zdůvodněné a srozumitelné informovanosti občanů i orgánů a institucí, podílejících se na ovlivnění zdravotního stavu obyvatelstva... | viz dokument » |
3.1 | Prostřednictvím dotačních programů podporovat edukační a informační činnost v oblasti vyrovnávání příležitostí pro osoby se zdravotním postižením... | viz dokument » |
3.1.1 | Zpracovat koncepci úvodních kurzů, včetně stanovení cílové skupiny a způsobu ověření získaných znalostí, se zřetelem na propojení těchto kurzů s metodikou kurzů českého jazyka pro cizince | viz dokument » |
3.1.4 | Spolupracovat s MPSV při tvorbě a aktualizaci komplexních informačních zdrojů pro cizince | viz dokument » |
5.1.1 | Posoudit vhodnost a možnosti poskytování dotací jednotlivými resorty obcím a krajům na výkon samostatné působnosti v oblasti realizace projektů na integraci cizinců | viz dokument » |
5.1.5 | Zohledňovat cílená specifická opatření (tj. znalost českého jazyka, ekonomická soběstačnost, orientace cizince ve společnosti a vztahy cizince s členy majoritní společnosti) stanovená Koncepcí integrace cizinců... | viz dokument » |
5.1.6 | Uplatňovat tzv. integrační mainstreaming, tzn. při vytváření resortních politik, právních předpisů a při přijímání opatření v oblasti své působnosti brát v úvahu jejich dopad na oblast integrace cizinců | viz dokument » |
1.1.2 | Romská kultura a dějiny jako součást většinové kultury české společnosti | viz dokument » |
1.2.1 | Uchování a rozvoj romského jazyka | viz dokument » |
1.3.1 | Uchování trvalé vzpomínky na utrpení Romů v období II. světové války | viz dokument » |
1.2.1 | Cena krajiny Rady Evropy – zahájit a zajišťovat průběžně soutěž. | viz dokument » |
1.4.1 | Připravit a uskutečnit vzdělávací program zvyšující povědomí občanské společnosti, soukromých organizací a veřejných orgánů o hodnotě krajiny, jejich úloze a jejich změnách. | viz dokument » |
1.1 | Tvorba nosných národních a nadnárodních produktů cestovního ruchu | viz dokument » |
1.1.6 | Tvorba produktů památek UNESCO | viz dokument » |
1.2 | Tvorba specifických regionálních produktů cestovního ruchu | viz dokument » |
2.2 | Rekonstrukce kulturně-historických památek a zachování přírodních lokalit využívaných pro cestovní ruch s důrazem na jejich sekundární využití | viz dokument » |
1.1 | Tvorba nosných národních a nadnárodních produktů cestovního ruchu | viz dokument » |
1.2 | Tvorba specifických regionálních produktů cestovního ruchu | viz dokument » |
2.2 | Rekonstrukce kulturně-historických památek a zachování přírodních lokalit využívaných pro cestovní ruch s důrazem na jejich sekundární využití | viz dokument » |