Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Mladá Boleslav
Mladá Boleslav
www stránky

Mladá Boleslav

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Cíl"

Rozbalit detaily

Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019)

1. KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI

1.1 Otevřenost vzdělání změnám

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.2 Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.3 Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.4 Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.5 Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.6 Úspěch pro každého žáka

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.7 Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces

Deskriptory:
VI.h další vzdělávání

2. KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ

2.1 Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.2 Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.3 Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.4 Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.5 Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3. SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - INKLUZE

3.1 Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.2 Individuální přístup k žákům

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.3 Nižší počet dětí ve třídách

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.4 Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program)

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.5 Dostupnost potřebných profesí ve školství

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4. KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA

4.1 Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.2 Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.3 Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.4 Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.5 Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.6 Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5. PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ

5.1 Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny)

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.2 Bezbariérové prostředí

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.3 Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu

Deskriptory:
VI.h další vzdělávání

5.4 Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.5 Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.6 Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.7 Vybudování venkovních učeben

Deskriptory:
VI. Vzdělávání