Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Mladá Boleslav
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Mladá Boleslav
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
Mladá Boleslav
www stránky
web k fondům EU
Mladá Boleslav
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Priorita"
1.
1
"Cíl"
OBSAH
Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019)
Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019)
1.
KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
1.1
Otevřenost vzdělání změnám
1.2
Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence
1.3
Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky
1.4
Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích
1.5
Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky
1.6
Úspěch pro každého žáka
1.7
Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces
2.
KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ
2.1
Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností
2.2
Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností
2.3
Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací
2.4
Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti
2.5
Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení
3.
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - INKLUZE
3.1
Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou
3.2
Individuální přístup k žákům
3.3
Nižší počet dětí ve třídách
3.4
Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program)
3.5
Dostupnost potřebných profesí ve školství
4.
KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA
4.1
Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti
4.2
Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání
4.3
Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách
4.4
Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové
4.5
Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům
4.6
Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů
5.
PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
5.1
Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny)
5.2
Bezbariérové prostředí
5.3
Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu
5.4
Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků
5.5
Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy
5.6
Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy
5.7
Vybudování venkovních učeben
Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019)
1.
KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
1.1
Otevřenost vzdělání změnám
1.2
Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence
1.3
Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky
1.4
Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích
1.5
Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky
1.6
Úspěch pro každého žáka
1.7
Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces
2.
KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ
2.1
Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností
2.2
Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností
2.3
Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací
2.4
Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti
2.5
Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení
3.
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - INKLUZE
3.1
Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou
3.2
Individuální přístup k žákům
3.3
Nižší počet dětí ve třídách
3.4
Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program)
3.5
Dostupnost potřebných profesí ve školství
4.
KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA
4.1
Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti
4.2
Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání
4.3
Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách
4.4
Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové
4.5
Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům
4.6
Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů
5.
PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
5.1
Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny)
5.2
Bezbariérové prostředí
5.3
Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu
5.4
Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků
5.5
Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy
5.6
Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy
5.7
Vybudování venkovních učeben