Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Mladá Boleslav
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Mladá Boleslav
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
Mladá Boleslav
www stránky
web ke strategiím
Mladá Boleslav
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Priorita"
1.
1
"Cíl"
OBSAH
Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019)
Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019)
1.
KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
1.1
Otevřenost vzdělání změnám
1.2
Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence
1.3
Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky
1.4
Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích
1.5
Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky
1.6
Úspěch pro každého žáka
1.7
Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces
2.
KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ
2.1
Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností
2.2
Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností
2.3
Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací
2.4
Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti
2.5
Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení
3.
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - INKLUZE
3.1
Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou
3.2
Individuální přístup k žákům
3.3
Nižší počet dětí ve třídách
3.4
Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program)
3.5
Dostupnost potřebných profesí ve školství
4.
KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA
4.1
Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti
4.2
Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání
4.3
Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách
4.4
Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové
4.5
Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům
4.6
Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů
5.
PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
5.1
Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny)
5.2
Bezbariérové prostředí
5.3
Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu
5.4
Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků
5.5
Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy
5.6
Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy
5.7
Vybudování venkovních učeben
Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019)
1.
KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
1.1
Otevřenost vzdělání změnám
1.2
Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence
1.3
Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky
1.4
Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích
1.5
Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky
1.6
Úspěch pro každého žáka
1.7
Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces
2.
KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ
2.1
Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností
2.2
Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností
2.3
Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací
2.4
Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti
2.5
Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení
3.
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - INKLUZE
3.1
Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou
3.2
Individuální přístup k žákům
3.3
Nižší počet dětí ve třídách
3.4
Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program)
3.5
Dostupnost potřebných profesí ve školství
4.
KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA
4.1
Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti
4.2
Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání
4.3
Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách
4.4
Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové
4.5
Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům
4.6
Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů
5.
PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
5.1
Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny)
5.2
Bezbariérové prostředí
5.3
Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu
5.4
Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků
5.5
Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy
5.6
Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy
5.7
Vybudování venkovních učeben