MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ
1.1.2 Tvorba produktů zaměřených na nabídku nejvýznamnějších historických měst ČR s důrazem na jejich společnou propagaci
1.2.2 Tvorba produktů šetrných forem cestovního ruchu (např. venkovský cestovní ruch a agroturistika), a tedy aktivního zapojení se do ochrany přírody.
1.2.5 Pěší turistika, cykloturistika, hipoturistika, zimní lyžařská turistika a golf při respektování podmínek a cílů ochrany přírody a krajiny.
1.2.8 Tvorba komplexních produktů vázaných na vodní cestovní ruch a cestovní ruch podél vodních toků se zaměřením jak na individuální vodní turisty, tak i na turisty výletních lodí.
2.2 Rekonstrukce kulturně-historických památek a zachování přírodních lokalit využívaných pro cestovní ruch s důrazem na jejich sekundární využití
2.4.1 Vytváření a realizace forem šetrných k životnímu prostředí (venkovský cestovní ruch, agroturistika, ekoturistika, cykloturistika, hipoturistika, využití hromadných dopravních prostředků pro cestovní ruch atd.).
3.1.1 Zvyšování účinnosti propagace ČR (cílené zaměření propagace na vybrané destinace, cílené zaměření propagace na vybrané druhy cestovního ruchu, zaměření propagace na vybrané cílové skupiny turistů).
3.1.2 Tvorba a prodej produktů cestovního ruchu (motivovat tvorbu produktů cestovního ruchu, v případě změny spotřebitelské legislativy Evropské unie lze uvažovat o změně nastaveného systému prodeje v podmínkách ČR).
3.1.4 Realizace doposud netradičních způsobů propagace (mimo výstavy, veletrhy, tiskoviny, internet), především zaměřené na televizi, rozhlas a direkt. marketing. oslovování cílených skupin potencionálních návštěvníků dle doporučení a zkušeností agentury ...
3.2.1 Inovace a využití ICT v oblasti cestovního ruchu (aktualizace standardů, zajištění využitelnosti informací v různých informačních systémech, bezproblémová přenositelnost informací mezi různými subjekty, základní podmínky pro zajištění aktuálnosti informac
3.2.2 Zkvalitnění statistických informací na národní, regionální a lokální úrovni ve spolupráci se zástupci samosprávy, s asociacemi a profesními svazy.
3.2.4 Vytvoření a zavedení Národního informačního a rezervačního systému cestovního ruchu, napojení na evropský informační portál cestovního ruchu.
3.2.5 Profilační a motivační šetření - např. šetření podnikatelského klimatu (barometru) v cestovním ruchu a profilu návštěvnosti ČR (motivací a očekávání turistů) atd.
3.3 Zkvalitňování vzdělávání a přípravy lidských zdrojů v cestovním ruchu, podpora výzkumu, vývoje a inovací v cestovním ruchu
3.3.1 Spolupráce veřejného sektoru se středními a vysokými školami v oblasti výuky předmětů v oblasti cestovního ruchu.
3.3.3 Systém celoživotního vzdělávání zaměstnanců a zaměstnavatelů v cestovním ruchu (zpřístupnění poradenských a vzdělávacích služeb, nabídka nových forem informačních technologií, rozšíření zprostředkování vzděl. e-learningovou formou ...
3.3.4 Vytvoření celostátního odborného fóra cestovního ruchu, projednávání rozvoje cestovního ruchu v ČR (zástupci státních orgánů, odborných a profesních asociací, regionálních sdružení, krajů, vysokých škol, výzkumných agentur, apod.).
4.2.2 Standardizace základního (shodného) spektra nabízených služeb v turistických informačních centrech.
4.3 Spolupráce mezi veřejným a podnikatelským sektorem, neziskovými organizacemi a profesními a zájmovými sdruženími v cestovním ruchu
↔