Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Most

Názvy hierarchických úrovní
1. "Strategický cíl"
1.1 "Specifický cíl"

Rozbalit detaily

Místní plán inkluze statutárního města Mostu 2017-2022

1. Podpora předškolního vzdělávání dětí z cílových skupin

1.1 Podpora a rozvoj činnosti předškolních nízkoprahových zařízení jako neformálního vzdělávání pro děti z cílových skupin

Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
VI. Vzdělávání

1.2 Podpora komunikace MŠ a předškolních nízkoprahových zařízení v SVL

Deskriptory:
VI. Vzdělávání
VIII. Sociální začleňování

1.3 Podpora spolupráce s rodinami dětí z CS formou společných akcí

Deskriptory:
VI. Vzdělávání
VIII. Sociální začleňování

1.4 Poradenství a podpora rodičům při jednání se zástupci vzdělávacích institucí, sociálních a zdravotních služeb

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.5 Aktivní vyhledávání a oslovování rodičů s dětmi, které se předškolního vzdělávání neúčastní

Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
VI. Vzdělávání

1.6 Realizace dalšího vzdělávání pracovníků MŠ v oblasti podpory proinkluzivních opatření

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.7 Zajištění personální podpory odborných pedagogických a nepedagogických pracovníků pro práci s dětmi z CS projektu, podpora pedagogů a rodičů

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.8 Úprava a rozšíření prostor pro předškolní vzdělávání

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2. Podpora školní úspěšnosti cílových skupin žáků včetně podpory oblasti neformálního vzdělávání

2.1 Zajistit prevenci školního neúspěchu pro žáky jím ohrožené a podmínky pro nepatologické trávení volného času spolu s rozvojem klíčových kompetencí mimo prostředí ZŠ a v rodinách formou individuálního a skupinového doučování žáků a příprava na vyučování, a to včetně prázdninového období. Podpora žáků při přechodu ze ZŠ na SŠ a podpora mládeže při návratu do vzdělávacího systému

Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
XV. Kultura

2.2 Zajistit nepatologické trávení volného času a rozvoj klíčových kompetencí v prostředí ZŠ (mimo vyučování)

Deskriptory:
XV. Kultura

2.3 Zvýšení motivace ke vzdělávání a uplatnění na trhu práce u cílových skupin

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.4 Podpůrná personální opatření žáků z CS na školách, tj. zajištění podpůrné pedagogické a nepedagogické práce na školách – pilotní ověření pozic: koordinátor inkluze, školní asistent, sociální pedagog. Podpořit spolupráci rodiny, NNO a školy

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.5 Podpora školních poradenských pracovišť

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.6 Zvýšit odborné kompetence ped. a neped. pracovníků v oblasti podpory proinkluzivních opatření

Deskriptory:
VI. Vzdělávání
VIII. Sociální začleňování

2.7 Podpořit rodiče ze SVL při zajištění přípravy na vyučování jejich dětí a komunikaci se školou

Deskriptory:
VIII. Sociální začleňování

2.8 Úprava a rozšíření prostor pro vzdělávání, a to včetně mimoškolního vzdělávání a vybavení pomůckami

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3. Informování veřejnosti o fungování vzdělávací soustavy s využitím aktivit sítě spolupracujících subjektů v oblasti podpory proinkluzivního přístupu

3.1 Sdílení zkušeností, příklady dobré praxe, výměny zkušeností mezi školami

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.2 Zvýšení informovanosti rodičů žáků z CS o oblasti vzdělávání a jeho významu pro uplatnění na trhu práce

Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
VI. Vzdělávání

3.3 Zvýšit individuální podporu rodičů při jednání s institucemi ve vazbě na řešení vzdělávacích otázek dětí

Deskriptory:
VI. Vzdělávání
IX. Sociální služby

3.4 Podpora škol prostřednictvím pozice koordinátora inkluze v oblasti vzdělávání

Deskriptory:
VI. Vzdělávání