Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU
www stránky
web ke strategiím
Databáze brownfieldů - Czechinvest
MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
OBSAH
Průmysl 4.0 (2017)
Průmysl 4.0 (2017)
4.
Nové požadavky na aplikovaný výzkum v ČR
4.1
Posílení financování aplikovaného výzkumu
4.2
Stanovení jasných priorit výzkumu a koordinační role státu
4.3
Rekonstrukce výzkumného prostoru aplikovaného výzkumu
4.4
Zvýšit celospolečenskou připravenost pro realizaci výzkumu orientovaného na Průmysl 4.0
4.5
Zvyšování povědomí o optimálních způsobech využívání systému ochrany duševního vlastnictví
5.
Bezpečnost systémů
5.1
Soustředění adekvátní pozornosti na řešení otázek globální bezpečnosti
5.2
Důsledné uplatňování a nasazování konceptů počítačové bezpečnosti
5.3
Podpora přístupům komplexní počítačové bezpečnosti, zejména v kritických infrastrukturách
5.4
Podpora ochraně energetických systémů a dalších zdrojů
5.5
Podpora ochraně energetických systémů a dalších zdrojů
5.6
Posílení role státu v otázkách bezpečnosti, informačního soukromí a ochrany IPR
6.
Standardizace
6.1
Aktivní přístup k tvorbě norem
6.2
Relativně široké portfolio pracovníků Technických normalizačních komisí
6.3
Silnější zastoupení reprezentantů průmyslových podniků ve standardizačních procesech
6.4
Posílení subjektů ve využívání norem
6.5
Naučení mladé generace jak pracovat s normami
7.
Právní a regulatorní aspekty
7.1
Národní strategické dokumenty
7.2
Nepřehlednost legislativy
7.3
Vztah veřejné správy s klíčovými hráči
7.4
Principy právotvorby
7.5
Bezpečnost a ochrana dat
8.
Dopady na trh práce, kvalifikaci pracovní síly a sociální dopady
8.1
Pružnost trhu práce
8.2
Sociální smír
8.3
Další vzdělávání a rekvalifikace
9.
Vzdělávání
9.1
Nedostatek technicky vzdělaných odborníků
9.2
Rychlé změny ve struktuře povolání a jejich obsahu
9.3
Nedostatek znalostí o Průmyslu 4.0
9.4
Nedostatečný transfer technologií
9.5
Nedostatečné financování
10.
Průmysl 4.0 a efektivita využívání zdrojů
10.1
Podpora vědy a výzkumu
10.2
Vzdělávání a lidské zdroje
10.3
Infrastruktura
10.4
Energetika a hospodaření se zdroji
10.5
Bezpečnost
10.6
Implementace
11.
Investice podporující Průmysl 4.0
11.1
Chybí definice národní finanční politiky v oblasti inovací
11.2
Chybí pověření určitého resortu zodpovědností za národní finanční politiku v oblasti
11.3
Prostředky do orientovaného výzkumu proudí nahodile
11.4
Chybí kritická masa infrastruktury a lidských zdrojů, alokovaná na aktuální výzvy orientovaného výzkumu
11.5
Státní správa potřebuje lépe definovat své výzkumné potřeby
11.6
Banky jsou často velmi konzervativní v investování do nových technologií
11.7
Investovat do výchovy mladých talentů a jejich příchodu ze zahraničí
11.8
Investovat do rekvalifikace pracovní síly
Průmysl 4.0 (2017)
4.
Nové požadavky na aplikovaný výzkum v ČR
4.1
Posílení financování aplikovaného výzkumu
4.2
Stanovení jasných priorit výzkumu a koordinační role státu
4.3
Rekonstrukce výzkumného prostoru aplikovaného výzkumu
4.4
Zvýšit celospolečenskou připravenost pro realizaci výzkumu orientovaného na Průmysl 4.0
4.5
Zvyšování povědomí o optimálních způsobech využívání systému ochrany duševního vlastnictví
5.
Bezpečnost systémů
5.1
Soustředění adekvátní pozornosti na řešení otázek globální bezpečnosti
5.2
Důsledné uplatňování a nasazování konceptů počítačové bezpečnosti
5.3
Podpora přístupům komplexní počítačové bezpečnosti, zejména v kritických infrastrukturách
5.4
Podpora ochraně energetických systémů a dalších zdrojů
5.5
Podpora ochraně energetických systémů a dalších zdrojů
5.6
Posílení role státu v otázkách bezpečnosti, informačního soukromí a ochrany IPR
6.
Standardizace
6.1
Aktivní přístup k tvorbě norem
6.2
Relativně široké portfolio pracovníků Technických normalizačních komisí
6.3
Silnější zastoupení reprezentantů průmyslových podniků ve standardizačních procesech
6.4
Posílení subjektů ve využívání norem
6.5
Naučení mladé generace jak pracovat s normami
7.
Právní a regulatorní aspekty
7.1
Národní strategické dokumenty
7.2
Nepřehlednost legislativy
7.3
Vztah veřejné správy s klíčovými hráči
7.4
Principy právotvorby
7.5
Bezpečnost a ochrana dat
8.
Dopady na trh práce, kvalifikaci pracovní síly a sociální dopady
8.1
Pružnost trhu práce
8.2
Sociální smír
8.3
Další vzdělávání a rekvalifikace
9.
Vzdělávání
9.1
Nedostatek technicky vzdělaných odborníků
9.2
Rychlé změny ve struktuře povolání a jejich obsahu
9.3
Nedostatek znalostí o Průmyslu 4.0
9.4
Nedostatečný transfer technologií
9.5
Nedostatečné financování
10.
Průmysl 4.0 a efektivita využívání zdrojů
10.1
Podpora vědy a výzkumu
10.2
Vzdělávání a lidské zdroje
10.3
Infrastruktura
10.4
Energetika a hospodaření se zdroji
10.5
Bezpečnost
10.6
Implementace
11.
Investice podporující Průmysl 4.0
11.1
Chybí definice národní finanční politiky v oblasti inovací
11.2
Chybí pověření určitého resortu zodpovědností za národní finanční politiku v oblasti
11.3
Prostředky do orientovaného výzkumu proudí nahodile
11.4
Chybí kritická masa infrastruktury a lidských zdrojů, alokovaná na aktuální výzvy orientovaného výzkumu
11.5
Státní správa potřebuje lépe definovat své výzkumné potřeby
11.6
Banky jsou často velmi konzervativní v investování do nových technologií
11.7
Investovat do výchovy mladých talentů a jejich příchodu ze zahraničí
11.8
Investovat do rekvalifikace pracovní síly