Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
www stránky
web ke strategiím
web k fondům EU
Rámcové vzdělávací programy (RVP)
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Nepřímé vazby:
Tematické vazby
Přímé vazby:
Dokument
Cíle
Korelace
Strategie digitálního vzdělávání ČR do roku 2020
Zobrzit přímé vazby spadající pod:
Strategie digitálního vzdělávání ČR do roku 2020
1.
Nediskriminační přístup k digitálním vzdělávacím zdrojům
1.1
Prosazení otevřených vzdělávacích zdrojů
1.2
Vytvoření recenzního systému pro hodnocení a doporučování kvality otevřených vzdělávacích zdrojů
2.
Podmínky pro rozvoj digitální gramotnosti a informatického myšlení žáků
2.1
Zajištění systému pravidelných inovací rámcových vzdělávacích programů
2.2
Zdůraznění problematiky digitálních technologií napříč kurikulem a jeho modernizace
2.3
Modernizace vzdělávací oblasti ICT v rámcových vzdělávacích programech, zdůraznění informatického myšlení
2.4
Propojení formálního a neformálního vzdělávání a informálního učení
3.
Podmínky pro rozvoj digitální gramotnosti a informatického myšlení učitelů
3.1
Zařazení standardu digitálních kompetencí učitele do vzdělávání učitelů
3.2
Zařazení didaktiky rozvoje digitální gramotnosti a informatického myšlení žáků do vzdělávání učitelů
4.
Budování a obnova digitální vzdělávací infrastruktury
4.1
Zajištění udržitelného financování škol a školských zařízení v oblasti infrastruktury
4.2
Podpora připojení k internetu
4.3
Podpora správy digitální infrastruktury ve školách
5.
Inovační postupy, sledování, hodnocení a šíření jejich výsledků
5.1
Podpora vývoje inovací a spolupráce veřejného, soukromého a neziskového sektoru při tvorbě a šíření inovacíve vzdělávání
5.2
Podpora pedagogického výzkumu v oblasti využívání digitálních technologií
5.3
Podpora pravidelného sběru dat, monitoringu stavu a využívání digitálních technologií ve vzdělávání
5.4
Zlepšení informační a poznatkové základny v oblasti využívání digitálních technologií, rozvíjení digitální gramotnosti a informatického myšlení
5.5
Připrava podmínek pro využití velkých dat ve školství
6.
Systém podporující rozvoj škol v oblasti integrace digitálních technologií do výuky a do života školy
6.1
Koordinace podpory digitálního vzdělávání v resortu školství
6.2
Rozvoj a aktualizace nástroje Profil Škola, zavedení nového nástroje Profil Učitel
6.3
Podpora ICT metodiků a jejich práce
6.4
Metodická podpora začleňování digitálních technologií do výuky a do života školy
6.5
Odborná a metodická podpora rozvoje infrastruktury digitálního prostředí škol pro zřizovatele a vedení škol
6.6
Zřízení sítě ICT metodiků na úrovni kraje, případně obce
7.
Porozumění veřejnosti cílům a procesům integrace digitálních technologií do vzdělávání
7.1
Veřejná kampaň vysvětlující klíčový vliv digitálních technologií na vzdělávání