Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
www stránky
web ke strategiím
web k fondům EU
Rámcové vzdělávací programy (RVP)
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
OBSAH
Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+
Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+
1.
Proměna obsahu, způsobů a hodnocení vzdělávání
1.1
Proměna obsahu, metod a forem vzdělávání
1.2
Inovace ve vzdělávání
1.3
Hodnocení ve vzdělávání
1.4
Digitální vzdělávání
1.5
Občanské vzdělávání
1.6
Bezpečné prostředí ve školách, rozvoj participace a autonomie
1.7
Odborné vzdělávání ve středních a vyšších odborných školách
1.8
Neformální vzdělávání a celoživotní učení
2.
Rovný přístup ke kvalitnímu vzdělávání
2.1
Omezení vnější diferenciace školství
2.2
Disparity a segregace
2.3
Case-management a meziresortní spolupráce
3.
Podpora pedagogických pracovníků
3.1
Systém komplexní profesní přípravy a podpory
3.2
Podpora pedagogické práce škol
4.
Zvýšení odborných kapacit, důvěry a vzájemné spolupráce
4.1
Koncentrace odborných kapacit
4.2
Lepší využití dat a zvýšení relevance a kvality vzdělávacího výzkumu
4.3
Snižování nepedagogické zátěže škol
4.4
Posílení informovanosti, komunikace a spolupráce
5.
Zvýšení financování a zajištění jeho stability
5.1
Zajištění financování v rámci jednotlivých strategických linií
Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+
1.
Proměna obsahu, způsobů a hodnocení vzdělávání
1.1
Proměna obsahu, metod a forem vzdělávání
1.2
Inovace ve vzdělávání
1.3
Hodnocení ve vzdělávání
1.4
Digitální vzdělávání
1.5
Občanské vzdělávání
1.6
Bezpečné prostředí ve školách, rozvoj participace a autonomie
1.7
Odborné vzdělávání ve středních a vyšších odborných školách
1.8
Neformální vzdělávání a celoživotní učení
2.
Rovný přístup ke kvalitnímu vzdělávání
2.1
Omezení vnější diferenciace školství
2.2
Disparity a segregace
2.3
Case-management a meziresortní spolupráce
3.
Podpora pedagogických pracovníků
3.1
Systém komplexní profesní přípravy a podpory
3.2
Podpora pedagogické práce škol
4.
Zvýšení odborných kapacit, důvěry a vzájemné spolupráce
4.1
Koncentrace odborných kapacit
4.2
Lepší využití dat a zvýšení relevance a kvality vzdělávacího výzkumu
4.3
Snižování nepedagogické zátěže škol
4.4
Posílení informovanosti, komunikace a spolupráce
5.
Zvýšení financování a zajištění jeho stability
5.1
Zajištění financování v rámci jednotlivých strategických linií