| Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ |
1. | Proměna obsahu, způsobů a hodnocení vzdělávání |
1.1 | Proměna obsahu, metod a forem vzdělávání |
1.2 | Inovace ve vzdělávání |
1.3 | Hodnocení ve vzdělávání |
1.4 | Digitální vzdělávání |
1.5 | Občanské vzdělávání |
1.6 | Bezpečné prostředí ve školách, rozvoj participace a autonomie |
1.7 | Odborné vzdělávání ve středních a vyšších odborných školách |
1.8 | Neformální vzdělávání a celoživotní učení |
2. | Rovný přístup ke kvalitnímu vzdělávání |
2.1 | Omezení vnější diferenciace školství |
2.2 | Disparity a segregace |
2.3 | Case-management a meziresortní spolupráce |
3. | Podpora pedagogických pracovníků |
3.1 | Systém komplexní profesní přípravy a podpory |
3.2 | Podpora pedagogické práce škol |
4. | Zvýšení odborných kapacit, důvěry a vzájemné spolupráce |
4.1 | Koncentrace odborných kapacit |
4.2 | Lepší využití dat a zvýšení relevance a kvality vzdělávacího výzkumu |
4.3 | Snižování nepedagogické zátěže škol |
4.4 | Posílení informovanosti, komunikace a spolupráce |
5. | Zvýšení financování a zajištění jeho stability |
5.1 | Zajištění financování v rámci jednotlivých strategických linií |