A. Prohlubování společenského přínosu podpory bezpečnostního výzkumu |
A.1 Řízení portfolia podpory bezpečnostního výzkumu
|
A.1.1 Formalizace procesu tvorby programů výzkumu a vývoje
A.1.2 Tvorba obsahu programů výzkumu a vývoje
|
A.2 Rozvoj proinovačního prostředí
|
A.2.1 Regulace účasti ve VaV v resortu MV
A.2.2 Inovační platforma pro bezpečnost
A.2.3 Vyhodnocení inovačního managementu u uživatelů
A.2.4 Aktivní hledání příležitostí pro rozvoj průmyslové spolupráce
A.2.5 Zavedení procesu zpětného licencování pro výsledky veřejných zakázek ve výzkumu a vývoji
A.2.6 Zajištění zákonného zmocnění k podpoře inovací v bezpečnostním systému
|
|
B. Flexibilní podpora |
B.1 Využívání existujících kapacit vav
|
B.1.1 Rozvoj procesu sledování pole BV
B.1.2 Studie trhu bezpečnostních technologií
B.1.3 Zavedení procesu sledování technologických trendů v globálním kontextu
|
B.2 Diverzifikace nástrojů podpory
|
B.2.1 Zavedení programu IMPAKT I
B.2.2 Zavedení programu T&E I
B.2.3 Příprava navazujícího programu SOUTĚŽ III
B.2.4 Příprava navazujícího programu ZAKÁZKA III
|
B.3 Specializované VaV kapacity bezpečnostního systému
|
B.3.1 Metodika profilování výzkumných kapacit resortních VO
B.3.2 Zavedení resortního programu institucionální podpory
B.3.3 Prioritní směry rozvoje resortních VO
|
|
C. Iniciace mezinárodních aktivit |
C.1 Funkční rozdělení rolí a odpovědností
|
C.1.1 Meziresortní koordinační skupina MŠMT, MV a MO kmezinárodní spolupráci v bezpečnostním a obranném výzkumu
C.1.2 Jmenování delegáta do programového výboru pro bezpečnostní výzkum v FP9
C.1.3 Vytvoření odborného zázemí pro delegáta v H2020/FP9 pro bezpečnostní výzkum
C.1.4 Vypořádání kompetencí k European Network of Law Enforcement Technology Services (ENLETS)
|
C.2 Klíčová zájmová témata mezinárodní spolupráce
|
C.2.1 Bezpečnostní výzkum samostatnou prioritou Meziresortní koncepce mezinárodní spolupráce
C.2.2 BV aktivně prosazován jako prioritní téma bilaterální spolupráce
C.2.3 Identifikace dalších relevantních mezinárodních aktivit a aktivní kroky kzapojení subjektů z VaV sektoru ČR
|
C.3 Využívání příležitostí v zahraniční spolupráci
|
C.3.1 Příprava vertikalizačních aktivit pro programy mezinárodní spolupráce
C.3.2 Příprava akčního plánu k využití nástrojů podpory vědecké diplomacie k rozvoji kontaktů hlavních aktérů BV v prioritních regionech
C.3.3 Pilotní komunikační aktivity pro mezinárodní spolupráci
C.3.4 Koordinace zapojování konečných uživatelů do výzkumných projektů BV v rámcových programech EU
|
|
D. Efektivní partnerství |
D.1 Intenzivní zapojení uživatelů na různých úrovních
|
D.1.1 Expertní poradní orgány
D.1.2 Rady programů na uživatelské bázi
D.1.3 Do formulace priorit programů zapojeny výkonné součásti uživatelských organizací
|
D.2 Synergie s ostatními aktivitami v zájmovém okruhu
|
D.2.1 Koordinační postup s ostatními poskytovateli
D.2.2 Vhodné definice výsledků
D.2.3 Synergie s existujícími aktivitami
|
|
D.3.1 Zavedení Jednotného informačního zdroje pro bezpečnostní výzkum
D.3.2 Popularizace výsledků
D.3.3 Ucelený koncept a aktivní prezentace BV
|
|
E. Odpovědný výzkum a vývoj |
|
E.1.1 Zpracování doporučení o přístupu a řízení citlivého výzkumu
E.1.2 Přepracovaný přístup řešení problematiky chráněných informací v rámci politiky VaVaI
|
|
E.2.1 Prohlubování zapojení odborné veřejnosti do řízení podpory
|
|
F. Udržitelný systém podpory |
F.1 Adekvátní finanční zajištění
|
F.1.1 Stanovený rozpočtový rámec
F.1.3 Řízení rizik 2 (spouští: nižší relativní rozpočtové zajištění UP BV)
|
F.2 Zefektivňování administrativy
|
F.2.1 Personální zajištění agendy BV
F.2.3 Přechod na nový Informační systém bezpečnostního výzkumu
F.2.4 Rozvoj databáze expertů
F.2.5 Zveřejňování základních dat o soutěžích
|
|
F.3.1 Revize smluvních podmínek poskytování podpory na výzkum, vývoj a inovace napříč poskytovateli
F.3.2 Zavedení procesu učení ze zkušeností
|
|
F.4.1 Rozvoj rozhodovacích procesů v programech
F.4.2 Nepodjatost poradních orgánů pro programy
F.4.3 Rozvoj procesu sledování implementace výsledků projektů
|
|