MINISTERSTVO ZAHRANIČNÍCH VĚCÍ
www stránky
www stránky
MINISTERSTVO ZAHRANIČNÍCH VĚCÍ
Koncepce jednotné prezentace ČR [akt. 2019]
Budování obrazu naší země pod značkou „Česká republika: země pro budoucnost“.
Prezentovat Českou republiku jako sebevědomý stát, navazující při svém rozvoji na více než tisíciletou historii své státnosti
Deskriptory:
XV.a kulturní dědictví
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce
Prezentovat Českou republiku jako zemi zaměřenou na neustálé zkvalitňování podmínek života svých obyvatel ve všech relevantních oblastech
Deskriptory:
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce
Budovat značku České republiky jako sebevědomého inovačního lídra − komunikovat ČR jako zemi s vědeckým potenciálem, vyspělým průmyslem a výzkumem v četných oborech, se vzdělanými a vynalézavými lidmi s velkou invencí
Deskriptory:
VI.e vysokoškolské vzdělávání
VI.f lidské zdroje VaV
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce
Prezentovat české profesionální i neprofesionální umění. Prezentovat kulturní dědictví České republiky jako významnou součást evropského a světového kulturního dědictví, a to jak z pohledu ochrany a zachování kulturních památek za využití moderních technologií a progresivních metod, tak z hlediska aktivní podpory jeho dalšího rozvoje a obohacování současnou tvorbou
Deskriptory:
XV.b kulturní památky a umění
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce
Propagovat všestranně Českou republiku jako ideální destinaci pro turistiku s cílem zvýšit nejen počet zejména náročnějších turistů, ale též prodloužit délku jejich pobytu na našem území, a tím generovat pozitivními efekty na trhu práce a současně tím generovat další finanční zdroje na uchování, ochranu a další rozvoj historického a kulturního dědictví naší země a jejího přírodního bohatství
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce
Posilovat synergický efekt státní správy v oblasti prezentace doma i v zahraničí a zapojit do něj i soukromou sféru a krajskou samosprávu
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce
Důslednou koordinací aktivit státní správy v oblasti prezentace České republiky pozitivně ovlivňovat efektivitu výdajů státního rozpočtu na prezentační a marketingové aktivity státu
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce