Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak MINISTERSTVO ZAHRANIČNÍCH VĚCÍ
MINISTERSTVO ZAHRANIČNÍCH VĚCÍ
www stránky

MINISTERSTVO ZAHRANIČNÍCH VĚCÍ

Názvy hierarchických úrovní
"Vize"
1 "Cíl"

Koncepce jednotné prezentace ČR [akt. 2019]

zobrazit:   oblast   cil   skupinu   aktivitu

Budování obrazu naší země pod značkou „Česká republika: země pro budoucnost“.

Prezentovat Českou republiku jako sebevědomý stát, navazující při svém rozvoji na více než tisíciletou historii své státnosti

Prezentovat Českou republiku jako zemi zaměřenou na neustálé zkvalitňování podmínek života svých obyvatel ve všech relevantních oblastech

Budovat značku České republiky jako sebevědomého inovačního lídra − komunikovat ČR jako zemi s vědeckým potenciálem, vyspělým průmyslem a výzkumem v četných oborech, se vzdělanými a vynalézavými lidmi s velkou invencí

Prezentovat české profesionální i neprofesionální umění. Prezentovat kulturní dědictví České republiky jako významnou součást evropského a světového kulturního dědictví, a to jak z pohledu ochrany a zachování kulturních památek za využití moderních technologií a progresivních metod, tak z hlediska aktivní podpory jeho dalšího rozvoje a obohacování současnou tvorbou

Propagovat všestranně Českou republiku jako ideální destinaci pro turistiku s cílem zvýšit nejen počet zejména náročnějších turistů, ale též prodloužit délku jejich pobytu na našem území, a tím generovat pozitivními efekty na trhu práce a současně tím generovat další finanční zdroje na uchování, ochranu a další rozvoj historického a kulturního dědictví naší země a jejího přírodního bohatství

Posilovat synergický efekt státní správy v oblasti prezentace doma i v zahraničí a zapojit do něj i soukromou sféru a krajskou samosprávu

Důslednou koordinací aktivit státní správy v oblasti prezentace České republiky pozitivně ovlivňovat efektivitu výdajů státního rozpočtu na prezentační a marketingové aktivity státu