1.1 Děti a rodiny mají dostupné preventivní aktivity
|
1.1.1 Potenciální problémy jsou co nejdříve zachyceny
1.1.2 Dítě a rodina má informace o síti podpory a ví, kam se obrátit o podporu a pomoc
1.1.3 Jsou dostupná lokálně, místně i finančně místa pro bezpečné trávení volného času dětí
1.1.4 Školy aktivně podporují žáky a studenty s respektem k jejich potřebám
1.1.5 Existuje síť cílené podpory na místní úrovni
|
1.2 Podpora je poskytována tak, aby děti mohly vyrůstat ve své rodině
|
1.2.1 Existuje dostatek dostupných programů na podporu rodin
1.2.2 Existuje síť podpory pro zmírnění sociálních rizik a její koordinace
1.2.3 Rodiny mají dostupné udržitelné bydlení
|
1.3 Síť odpovídá potřebám ohrožených dětí a rodin
|
1.3.1 Kapacita služeb odpovídá potřebám z pohledu efektivity, místní a časové dostupnosti, kvality a vybavenosti
1.3.2 Existuje dostupná síť zdravotních, školských a sociálních služeb
1.3.3 Veřejná správa je nastavena jednotně, kvalitně, má koordinační roli
|
1.4 Náhradní péče je poskytovaná s ohledem na individuální potřeby každého dítěte
|
1.4.1 Je dostatek pěstounů včetně pěstounů pro děti s hendikepem
1.4.2 Děti mají podporu a pomoc pro své budoucí osamostatňování
1.4.3 Pobytová péče o děti je poskytována v komunitních službách
|
1.5 Zainteresované subjekty informují a spolupracují v zájmu naplnění potřeb dětí
|
1.5.1 Všechny subjekty zapojené do systému péče o ohrožené děti znají svoji roli v systému a vzájemně spolupracují
|
|