Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
Portál strategických dokumentů v ČR
Názvy hierarchických úrovní |
| "Strategický cíl/priorita" |
1 | "Opatření" |
Koncepce rozvoje cyklo a in-line turistiky v Pardubickém kraji (2016)
Dobudovat v koordinaci s ostatními regiony a nadnárodními organizacemi infrastrukturu dálkových cyklotras (koridorů) na území kraje
V koordinaci s ostatními regiony nalézt leadery jednotlivých dálkových cyklotras vedoucích přes území kraje, vytvořit loga a shodnout se na názvech těchto tras
Dobudovat infrastrukturu pro dálkové cyklotrasy, jejich spojky a přivaděče, zejména chybějící úseky cyklostezek, rekonstruovat potřebné úseky
Dobudovat podle jednotné národní metodiky doplňkovou infrastrukturu a značení dálkových cyklotras
Vytvořit monitorovací systém dálkových cyklotras
Dobudovat cyklotrasy, cyklostezky a in-line stezky s cyklodopravním, sportovním nebo rekreačním účelem, vytvořit alespoň jeden in-line produkt národního významu
Dobudovat cyklostezky pro cyklodopravní, volnočasové, sportovní a rekreační účely v krajině i v příměstských oblastech
Dobudovat infrastrukturu pro in-line produkt národního významu
Vybudovat bike resorty, z nichž minimálně jeden bude atraktivitou tras, zázemím, službami a marketingem patřit mezi špičku v České republice, udržet a vytvořit další MTB trasy a související atraktivity ve vhodných lokalitách kraje
Vybudovat komplexní infrastrukturu pro bike resorty, z nichž minimálně jeden bude svýmrozsahem, kvalitou a zázemím služeb patřit mezi špičku v České republice
Rozvíjet a budovat příměstské bike areály a související aktivity
Udržet stávající MTB trasy v souladu s metodikou ČEMBA vytvářet další trasy; využít potenciálu česko-polského příhraničí
Optimalizovat síť cyklotras Pardubického kraje včetně dořešení návazností na sousední kraje a Polsko, nastavit dlouhodobý efektivní systém údržby a provozu cyklostezek a cyklotras
Optimalizovat síť cyklotras
Zvýšit prostupnost hranice pro pěší a cyklisty a propojit české a polské cyklotrasy na hranici
Vytvořit kvalitní marketing všech cyklo a in-line produktů, podpořit kvalitní služby a rozvoj lidských zdrojů pro cykloprodukty
Nastavení systému marketingu, rozdělení rolí a kompetencí
V koordinaci s národními organizacemi (Asociace měst pro cyklisty, Nadace Partnerství, Czechtourism) vytvořit komplexní marketingový produkt dálkových cyklotras
Podpora tvorby marketingu cyklo, in-line a MTB produktů
Podpora cyklo, in-line a bike sportovních aktivit a akcí
Nastavit dlouhodobý efektivní systém investování, údržby a provozu cyklostezek, inline stezek, cyklotras a bike resortů.
Zavedení organizačního a finančního systému údržby a provozu cyklostezek, in-line stezek, cyklotras a bike resortů