| Koncepce rozvoje cyklo a in-line turistiky v Pardubickém kraji (2016) |
| Dobudovat v koordinaci s ostatními regiony a nadnárodními organizacemi infrastrukturu dálkových cyklotras (koridorů) na území kraje |
| V koordinaci s ostatními regiony nalézt leadery jednotlivých dálkových cyklotras vedoucích přes území kraje, vytvořit loga a shodnout se na názvech těchto tras |
| Dobudovat infrastrukturu pro dálkové cyklotrasy, jejich spojky a přivaděče, zejména chybějící úseky cyklostezek, rekonstruovat potřebné úseky |
| Dobudovat podle jednotné národní metodiky doplňkovou infrastrukturu a značení dálkových cyklotras |
| Vytvořit monitorovací systém dálkových cyklotras |
| Dobudovat cyklotrasy, cyklostezky a in-line stezky s cyklodopravním, sportovním nebo rekreačním účelem, vytvořit alespoň jeden in-line produkt národního významu |
| Dobudovat cyklostezky pro cyklodopravní, volnočasové, sportovní a rekreační účely v krajině i v příměstských oblastech |
| Dobudovat infrastrukturu pro in-line produkt národního významu |
| Vybudovat bike resorty, z nichž minimálně jeden bude atraktivitou tras, zázemím, službami a marketingem patřit mezi špičku v České republice, udržet a vytvořit další MTB trasy a související atraktivity ve vhodných lokalitách kraje |
| Vybudovat komplexní infrastrukturu pro bike resorty, z nichž minimálně jeden bude svýmrozsahem, kvalitou a zázemím služeb patřit mezi špičku v České republice |
| Rozvíjet a budovat příměstské bike areály a související aktivity |
| Udržet stávající MTB trasy v souladu s metodikou ČEMBA vytvářet další trasy; využít potenciálu česko-polského příhraničí |
| Optimalizovat síť cyklotras Pardubického kraje včetně dořešení návazností na sousední kraje a Polsko, nastavit dlouhodobý efektivní systém údržby a provozu cyklostezek a cyklotras |
| Optimalizovat síť cyklotras |
| Zvýšit prostupnost hranice pro pěší a cyklisty a propojit české a polské cyklotrasy na hranici |
| Vytvořit kvalitní marketing všech cyklo a in-line produktů, podpořit kvalitní služby a rozvoj lidských zdrojů pro cykloprodukty |
| Nastavení systému marketingu, rozdělení rolí a kompetencí |
| V koordinaci s národními organizacemi (Asociace měst pro cyklisty, Nadace Partnerství, Czechtourism) vytvořit komplexní marketingový produkt dálkových cyklotras |
| Podpora tvorby marketingu cyklo, in-line a MTB produktů |
| Podpora cyklo, in-line a bike sportovních aktivit a akcí |
| Nastavit dlouhodobý efektivní systém investování, údržby a provozu cyklostezek, inline stezek, cyklotras a bike resortů. |
| Zavedení organizačního a finančního systému údržby a provozu cyklostezek, in-line stezek, cyklotras a bike resortů |