Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ PLZEŇSKÝ
KRAJ PLZEŇSKÝ
www stránky

KRAJ PLZEŇSKÝ

Názvy hierarchických úrovní
"Produktová skupina"
1 "Produkt"
1.1 "Akční plán"

Koncepce rozvoje cestovního ruchu Plzeňského kraje 2014-2020

Kultura, vzdělávání, zábava

Plzeňský kraj v proměnách historie

Zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a sociálních médiích

Motivovat turistická informační centra v jednotlivých městech k vzájemné podpoře, výměně propagačních materiálu a informování o kraji jako o celku

Posílit navigační systém (informační tabule, ukazatele) v rámci kraje a v blízkosti jeho hranic

Zpřehlednění propagace na webu (i pro specifické segmenty turistiky)

Tradiční chutě Plzeňského kraje

Propagovat a rozšířit stávající produkt Pivní stezky o další gastronomické zážitky

Motivovat zaměstnance turistických informačních center, aby vedle hlavních atraktivit cestovního ruchu podávali aktivně také informace o možnostech stravování a prohlídek minipivovarů

Přehledně představit atraktivity ve společné kategorii na webu

Aktivní podpora festivalů a minipivovarů při budování PR prostřednictvím konzultací a pomoci při předávání informací cílovým skupinám

Plzeňský kraj plný zážitků i ponaučení

Motivovat TIC v jednotlivých městech k vzájemné propagaci atraktivit v kraji

Zvážit zavedení turistického pasu (návštěvník má možnosti zakoupit hromadnou vstupenku na atraktivity a má možnosti využívat dopravní služby)

Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi

Aktivně zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a na sociálních médiích – spojovat potenciální návštěvníky s webovými stránkami a sociálními sítěmi atraktivit

Přehledně představit atraktivity ve společné kategorii na webu

Plzeň – město!

Podpořit místní organizaci ve vývoji a propagaci alternativního průvodce Use-it (http://www.use-it.travel/home)

Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi

Aktivně zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a na sociálních médiích

Motivovat turistická informační centra v Plzni k propagaci dalších atraktivit v kraji a jejich dobré dostupnosti

Zvážit zavedení turistického pasu (návštěvník má možnosti zakoupit hromadnou vstupenku na atraktivity a má možnosti využívat dopravní služby)

Chodsko

Zpřehlednění propagace na webu (i pro specifické segmenty turistiky)

Aktivní podpora poutí a slavností při budování PR prostřednictvím konzultací a pomoci při předávání informací cílovým skupinám

Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi

Příroda, sport, zdraví

Přírodou Plzeňského kraje

Propagace a zpřehlednění vytvořené databáze na oficiálním portálu cestovního ruchu v Plzeňském kraji (důraz na vybrané jazykové verze)

Na propagačním webu upřednostňovat kvalitu nabídky před kvantitou

Motivace administrátorů specializovaných portálů k zařazení atraktivit cestovního ruchu v Plzeňském kraji (portály věnované jednotlivým outdoorovým i tradičnějším sportům – horolezectví, cyklostezky a in-line stezky)

Motivovat turistická informační centra k aktivní propagaci kombinování produktů cestovního ruchu.

Plzeňský kraj v pohybu i odpočinku

Propagace a zpřehlednění vytvořené databáze na oficiálním portálu cestovního ruchu v Plzeňském kraji (důraz na méně textu a přehlednější rozhraní zejména v jiných jazykových verzích)

Ve spolupráci se sportovními areály propagovat mezi školami možnosti pobytových zájezdů a škol v přírodě

Motivace administrátorů specializovaných portálů k zařazení atraktivit cestovního ruchu v Plzeňském kraji (portály věnované wellness, lyžování, vodáctví ad.)

Motivovat turistická informační centra k aktivní propagaci kombinování produktů cestovního ruchu

Business & MICE

Business turismus

Revize přehledu stávající nabídky konferenčních a business služeb v kraji na stránkách Pilsen Convention Bureau (konferenční centra a další prostory, relevantní ubytovací zařízení, gastronomické služby a další)

Zviditelňování webových stránek Pilsen Convention Bureau a aktivní oslovování firem

Příprava konkrétních produktů / balíčků – doplňkový a doprovodný program ke konferencím

Organizace a účast na workshopech, fam-tripech, press tripech apod.