Kultura, vzdělávání, zábava |
Plzeňský kraj v proměnách historie
|
Zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a sociálních médiích
Motivovat turistická informační centra v jednotlivých městech k vzájemné podpoře, výměně propagačních materiálu a informování o kraji jako o celku
Posílit navigační systém (informační tabule, ukazatele) v rámci kraje a v blízkosti jeho hranic
Zpřehlednění propagace na webu (i pro specifické segmenty turistiky)
|
Tradiční chutě Plzeňského kraje
|
Propagovat a rozšířit stávající produkt Pivní stezky o další gastronomické zážitky
Motivovat zaměstnance turistických informačních center, aby vedle hlavních atraktivit cestovního ruchu podávali aktivně také informace o možnostech stravování a prohlídek minipivovarů
Přehledně představit atraktivity ve společné kategorii na webu
Aktivní podpora festivalů a minipivovarů při budování PR prostřednictvím konzultací a pomoci při předávání informací cílovým skupinám
|
Plzeňský kraj plný zážitků i ponaučení
|
Motivovat TIC v jednotlivých městech k vzájemné propagaci atraktivit v kraji
Zvážit zavedení turistického pasu (návštěvník má možnosti zakoupit hromadnou vstupenku na atraktivity a má možnosti využívat dopravní služby)
Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi
Aktivně zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a na sociálních médiích – spojovat potenciální návštěvníky s webovými stránkami a sociálními sítěmi atraktivit
Přehledně představit atraktivity ve společné kategorii na webu
|
|
Podpořit místní organizaci ve vývoji a propagaci alternativního průvodce Use-it (http://www.use-it.travel/home)
Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi
Aktivně zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a na sociálních médiích
Motivovat turistická informační centra v Plzni k propagaci dalších atraktivit v kraji a jejich dobré dostupnosti
Zvážit zavedení turistického pasu (návštěvník má možnosti zakoupit hromadnou vstupenku na atraktivity a má možnosti využívat dopravní služby)
|
|
Zpřehlednění propagace na webu (i pro specifické segmenty turistiky)
Aktivní podpora poutí a slavností při budování PR prostřednictvím konzultací a pomoci při předávání informací cílovým skupinám
Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi
|
|
Příroda, sport, zdraví |
Přírodou Plzeňského kraje
|
Propagace a zpřehlednění vytvořené databáze na oficiálním portálu cestovního ruchu v Plzeňském kraji (důraz na vybrané jazykové verze)
Na propagačním webu upřednostňovat kvalitu nabídky před kvantitou
Motivace administrátorů specializovaných portálů k zařazení atraktivit cestovního ruchu v Plzeňském kraji (portály věnované jednotlivým outdoorovým i tradičnějším sportům – horolezectví, cyklostezky a in-line stezky)
Motivovat turistická informační centra k aktivní propagaci kombinování produktů cestovního ruchu.
|
Plzeňský kraj v pohybu i odpočinku
|
Propagace a zpřehlednění vytvořené databáze na oficiálním portálu cestovního ruchu v Plzeňském kraji (důraz na méně textu a přehlednější rozhraní zejména v jiných jazykových verzích)
Ve spolupráci se sportovními areály propagovat mezi školami možnosti pobytových zájezdů a škol v přírodě
Motivace administrátorů specializovaných portálů k zařazení atraktivit cestovního ruchu v Plzeňském kraji (portály věnované wellness, lyžování, vodáctví ad.)
Motivovat turistická informační centra k aktivní propagaci kombinování produktů cestovního ruchu
|
|
Business & MICE |
|
Revize přehledu stávající nabídky konferenčních a business služeb v kraji na stránkách Pilsen Convention Bureau (konferenční centra a další prostory, relevantní ubytovací zařízení, gastronomické služby a další)
Zviditelňování webových stránek Pilsen Convention Bureau a aktivní oslovování firem
Příprava konkrétních produktů / balíčků – doplňkový a doprovodný program ke konferencím
Organizace a účast na workshopech, fam-tripech, press tripech apod.
|
|