| Koncepce rozvoje cestovního ruchu Plzeňského kraje 2014-2020 |
| Kultura, vzdělávání, zábava |
| Plzeňský kraj v proměnách historie |
| Zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a sociálních médiích |
| Motivovat turistická informační centra v jednotlivých městech k vzájemné podpoře, výměně propagačních materiálu a informování o kraji jako o celku |
| Posílit navigační systém (informační tabule, ukazatele) v rámci kraje a v blízkosti jeho hranic |
| Zpřehlednění propagace na webu (i pro specifické segmenty turistiky) |
| Tradiční chutě Plzeňského kraje |
| Propagovat a rozšířit stávající produkt Pivní stezky o další gastronomické zážitky |
| Motivovat zaměstnance turistických informačních center, aby vedle hlavních atraktivit cestovního ruchu podávali aktivně také informace o možnostech stravování a prohlídek minipivovarů |
| Přehledně představit atraktivity ve společné kategorii na webu |
| Aktivní podpora festivalů a minipivovarů při budování PR prostřednictvím konzultací a pomoci při předávání informací cílovým skupinám |
| Plzeňský kraj plný zážitků i ponaučení |
| Motivovat TIC v jednotlivých městech k vzájemné propagaci atraktivit v kraji |
| Zvážit zavedení turistického pasu (návštěvník má možnosti zakoupit hromadnou vstupenku na atraktivity a má možnosti využívat dopravní služby) |
| Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi |
| Aktivně zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a na sociálních médiích – spojovat potenciální návštěvníky s webovými stránkami a sociálními sítěmi atraktivit |
| Přehledně představit atraktivity ve společné kategorii na webu |
| Plzeň – město! |
| Podpořit místní organizaci ve vývoji a propagaci alternativního průvodce Use-it (http://www.use-it.travel/home) |
| Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi |
| Aktivně zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a na sociálních médiích |
| Motivovat turistická informační centra v Plzni k propagaci dalších atraktivit v kraji a jejich dobré dostupnosti |
| Zvážit zavedení turistického pasu (návštěvník má možnosti zakoupit hromadnou vstupenku na atraktivity a má možnosti využívat dopravní služby) |
| Chodsko |
| Zpřehlednění propagace na webu (i pro specifické segmenty turistiky) |
| Aktivní podpora poutí a slavností při budování PR prostřednictvím konzultací a pomoci při předávání informací cílovým skupinám |
| Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi |
| Příroda, sport, zdraví |
| Přírodou Plzeňského kraje |
| Propagace a zpřehlednění vytvořené databáze na oficiálním portálu cestovního ruchu v Plzeňském kraji (důraz na vybrané jazykové verze) |
| Na propagačním webu upřednostňovat kvalitu nabídky před kvantitou |
| Motivace administrátorů specializovaných portálů k zařazení atraktivit cestovního ruchu v Plzeňském kraji (portály věnované jednotlivým outdoorovým i tradičnějším sportům – horolezectví, cyklostezky a in-line stezky) |
| Motivovat turistická informační centra k aktivní propagaci kombinování produktů cestovního ruchu. |
| Plzeňský kraj v pohybu i odpočinku |
| Propagace a zpřehlednění vytvořené databáze na oficiálním portálu cestovního ruchu v Plzeňském kraji (důraz na méně textu a přehlednější rozhraní zejména v jiných jazykových verzích) |
| Ve spolupráci se sportovními areály propagovat mezi školami možnosti pobytových zájezdů a škol v přírodě |
| Motivace administrátorů specializovaných portálů k zařazení atraktivit cestovního ruchu v Plzeňském kraji (portály věnované wellness, lyžování, vodáctví ad.) |
| Motivovat turistická informační centra k aktivní propagaci kombinování produktů cestovního ruchu |
| Business & MICE |
| Business turismus |
| Revize přehledu stávající nabídky konferenčních a business služeb v kraji na stránkách Pilsen Convention Bureau (konferenční centra a další prostory, relevantní ubytovací zařízení, gastronomické služby a další) |
| Zviditelňování webových stránek Pilsen Convention Bureau a aktivní oslovování firem |
| Příprava konkrétních produktů / balíčků – doplňkový a doprovodný program ke konferencím |
| Organizace a účast na workshopech, fam-tripech, press tripech apod. |