Silniční síť - Doporučení pro jednání o změnách v nadřazené síti |
|
Silniční síť - Návrhy na vymezení sítí |
3.2.1 Aktualizace návrhu změn v zařazení silnic II. a III. třídy
|
3.2.1.1 Sektor mezi D5 (vč. II/605) a I/19 (resp. I/20)
3.2.1.2 Sektor mezi I/19 a I/20
3.2.1.3 Sektor mezi I/20 a I/27 od Plzně k I/22
3.2.1.4 Sektor mezi I/22 a I/27 (jižně od I/22)
3.2.1.5 Sektor mezi I/27 a I/26 od Plzně k I/22
3.2.1.6 Sektor mezi I/27 a I/26 jižně od I/22
3.2.1.7 Sektor mezi I/26 a D5 (vč. II/605 Benešovice–Rozvadov)
3.2.1.8 Sektor mezi D5 (vč. II/203) a I/20 od Plzně k I/21
3.2.1.9 Sektor mezi D5 a I/21 (západně od I/21)
3.2.1.10 Sektor mezi I/20 a I/27 (severně od Plzně)
3.2.1.11 Sektor mezi I/27 a D5
|
3.2.2 Porovnání návrhu sítě silnic II. třídy se sítí RESTART
3.2.3 Definování vybrané sítě
|
3.2.3.2 Intenzita dopravy
3.2.3.3 Celistvost sítě a pokrytí území
|
3.2.4 Výhledová návrhová kategorie (u silnic II. třídy)
|
Silniční síť - Návrhy opatření zkvalitnění sítí silnic II. třídy |
|
Silniční síť - Realizační priority |
3.4.1 Metodika pro návrh priorit investic na regionální silniční síti Plzeňského kraje
|
Silniční síť - Závěry a doporučení (akční plán realizace) |
4.1.1 Střednědobý investiční plán
4.1.2 Dlouhodobý investiční plán
|
Železniční síť |
Revize stávajících záměrů na síti regionálních drah
Identifikace námětů pro zlepšení na vybraných regionálních tratích, dle přepravního potenciálu a omezujících podmínek daných cílovou koncepcí nadřazeného dopravního systému
|