| Koncepce rozvoje regionální silniční a železniční sítě Plzeňského kraje (2021) |
| Silniční síť - Doporučení pro jednání o změnách v nadřazené síti |
| Silniční síť - Návrhy na vymezení sítí |
3.2.1 | Aktualizace návrhu změn v zařazení silnic II. a III. třídy |
3.2.1.1 | Sektor mezi D5 (vč. II/605) a I/19 (resp. I/20) |
3.2.1.2 | Sektor mezi I/19 a I/20 |
3.2.1.3 | Sektor mezi I/20 a I/27 od Plzně k I/22 |
3.2.1.4 | Sektor mezi I/22 a I/27 (jižně od I/22) |
3.2.1.5 | Sektor mezi I/27 a I/26 od Plzně k I/22 |
3.2.1.6 | Sektor mezi I/27 a I/26 jižně od I/22 |
3.2.1.7 | Sektor mezi I/26 a D5 (vč. II/605 Benešovice–Rozvadov) |
3.2.1.8 | Sektor mezi D5 (vč. II/203) a I/20 od Plzně k I/21 |
3.2.1.9 | Sektor mezi D5 a I/21 (západně od I/21) |
3.2.1.10 | Sektor mezi I/20 a I/27 (severně od Plzně) |
3.2.1.11 | Sektor mezi I/27 a D5 |
3.2.2 | Porovnání návrhu sítě silnic II. třídy se sítí RESTART |
3.2.3 | Definování vybrané sítě |
3.2.3.1 | Spojení sídel |
3.2.3.2 | Intenzita dopravy |
3.2.3.3 | Celistvost sítě a pokrytí území |
3.2.4 | Výhledová návrhová kategorie (u silnic II. třídy) |
| Silniční síť - Návrhy opatření zkvalitnění sítí silnic II. třídy |
| Silniční síť - Realizační priority |
3.4.1 | Metodika pro návrh priorit investic na regionální silniční síti Plzeňského kraje |
| Silniční síť - Závěry a doporučení (akční plán realizace) |
4.1.1 | Střednědobý investiční plán |
4.1.2 | Dlouhodobý investiční plán |
| Železniční síť |
| Revize stávajících záměrů na síti regionálních drah |
| Identifikace námětů pro zlepšení na vybraných regionálních tratích, dle přepravního potenciálu a omezujících podmínek daných cílovou koncepcí nadřazeného dopravního systému |