Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Tábor
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Tábor
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
Tábor
www stránky
web k fondům EU
Tábor
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
OBSAH
Strategický rámec MAP ORP Tábor (2019)
Strategický rámec MAP ORP Tábor (2019)
1.
Moderní vzdělávání
1.1
PODPORA POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A ENVIRONMENTÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ, VÝCHOVY A OSVĚTY
1.2
ZLEPŠOVÁNÍ ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI DĚTÍ A ŽÁKŮ
1.3
ROZVOJ JAZYKOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
1.4
ZLEPŠOVÁNÍ DIGITÁLNÍCH KOMPETENCÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
1.5
ROZVOJ POHYBOVÝCH AKTIVIT
2.
Otevřené vzdělávání
2.1
ZAJIŠTĚNÍ A UDRŽENÍ DOSTUPNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ
2.2
PODPORA NADANÝCH A MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ A ŽÁKŮ
2.3
PODPORA DĚTÍ A ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI
2.4
ŘEŠENÍ PROBLEMATICKÉHO CHOVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
3.
Kvalitní vzdělávání
3.1
ZINTENZIVNĚNÍ SPOLUPRÁCE A VÝMĚNY ZKUŠENOSTÍ MEZI ŠKOLAMI I DALŠÍMI INSTITUCEMI, VČETNĚ RODIČŮ
3.2
ROZVOJ PEDAGOGICKÝCH KOMPETENCÍ A ODBORNÁ PODPORA PEDAGOGŮ
3.3
PODMÍNKY A ZÁZEMÍ PRO MODERNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ
Rozbalit detaily
Strategický rámec MAP ORP Tábor (2019)
1.
Moderní vzdělávání
1.1
PODPORA POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A ENVIRONMENTÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ, VÝCHOVY A OSVĚTY
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
1.2
ZLEPŠOVÁNÍ ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI DĚTÍ A ŽÁKŮ
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
1.3
ROZVOJ JAZYKOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
1.4
ZLEPŠOVÁNÍ DIGITÁLNÍCH KOMPETENCÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
1.5
ROZVOJ POHYBOVÝCH AKTIVIT
Deskriptory:
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
2.
Otevřené vzdělávání
2.1
ZAJIŠTĚNÍ A UDRŽENÍ DOSTUPNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
2.2
PODPORA NADANÝCH A MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ A ŽÁKŮ
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
2.3
PODPORA DĚTÍ A ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
2.4
ŘEŠENÍ PROBLEMATICKÉHO CHOVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
3.
Kvalitní vzdělávání
3.1
ZINTENZIVNĚNÍ SPOLUPRÁCE A VÝMĚNY ZKUŠENOSTÍ MEZI ŠKOLAMI I DALŠÍMI INSTITUCEMI, VČETNĚ RODIČŮ
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
3.2
ROZVOJ PEDAGOGICKÝCH KOMPETENCÍ A ODBORNÁ PODPORA PEDAGOGŮ
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
3.3
PODMÍNKY A ZÁZEMÍ PRO MODERNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ
Deskriptory:
VI. Vzdělávání