| Strategický rámec MAP ORP Tábor (2019) |
1. | Moderní vzdělávání |
1.1 | PODPORA POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A ENVIRONMENTÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ, VÝCHOVY A OSVĚTY |
1.2 | ZLEPŠOVÁNÍ ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI DĚTÍ A ŽÁKŮ |
1.3 | ROZVOJ JAZYKOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ |
1.4 | ZLEPŠOVÁNÍ DIGITÁLNÍCH KOMPETENCÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ |
1.5 | ROZVOJ POHYBOVÝCH AKTIVIT |
2. | Otevřené vzdělávání |
2.1 | ZAJIŠTĚNÍ A UDRŽENÍ DOSTUPNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ |
2.2 | PODPORA NADANÝCH A MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ A ŽÁKŮ |
2.3 | PODPORA DĚTÍ A ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI |
2.4 | ŘEŠENÍ PROBLEMATICKÉHO CHOVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ |
3. | Kvalitní vzdělávání |
3.1 | ZINTENZIVNĚNÍ SPOLUPRÁCE A VÝMĚNY ZKUŠENOSTÍ MEZI ŠKOLAMI I DALŠÍMI INSTITUCEMI, VČETNĚ RODIČŮ |
3.2 | ROZVOJ PEDAGOGICKÝCH KOMPETENCÍ A ODBORNÁ PODPORA PEDAGOGŮ |
3.3 | PODMÍNKY A ZÁZEMÍ PRO MODERNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ |