1. KVALITA ŽIVOTA |
1.1 Vytvářet vhodné podmínky pro bytovou výstavbu
|
1.1.1 ZAJISTIT POZEMKY PRO INDIVIDUÁLNÍ BYTOVOU VÝSTAVBU
1.1.2 ZAJISTIT POZEMKY PRO HROMADNOU BYTOVOU VÝSTAVBU
1.1.3 ZASÍŤOVAT POZEMKY PRO BYTOVOU VÝSTAVBU
|
1.2 Zajišťovat kvalitní veřejnou službu v oblasti školství, zdravotnictví a sociální oblasti
|
1.2.1 AKTIVNÍ SLEDOVÁNÍ A PREDIKCE DEMOGRAFICKÉHO VÝVOJE A REALIZACE ADEKVÁTNÍ REAKCE MĚSTA (VEŘEJNÉ SLUŽBY, ŠKOLSTVÍ)
1.2.2 OPRAVY A REKONSTRUKCE INFRASTRUKTURY (ZAŘÍZENÍ) PRO POSKYTOVÁNÍ VEŘEJNÉ SLUŽBY
1.2.3 ZAJISTIT REALIZACI STŘEDNĚDOBÉHO PLÁNU ROZVOJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A SLUŽEB NAVAZUJÍCÍCH V RÁMCI PRINCIPU KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ
1.2.4 VYTVOŘIT KONCEPCI SOCIÁLNÍ BYTOVÉ POLITIKY MĚSTA
1.2.5 VYBUDOVAT A REKONSTRUOVAT SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
1.2.6 VYBUDOVAT CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ
1.2.7 VYTVOŘIT KONCEPCI RODINNÉ A SENIORSKÉ POLITIKY
|
1.3 Vytvářet vhodné podmínky občanům pro aktivní trávení volného času
|
1.3.1 PROHLOUBIT SPOLUPRÁCI MĚSTA S ORGANIZACEMI ZAJIŠŤUJÍCÍ VOLNOČASOVOU ČINNOST PRO DĚTI I DOSPĚLÉ
1.3.2 BUDOVAT NOVOU A REKONSTRUOVAT STÁVAJÍCÍ INFRASTRUKTURU PRO VOLNOČASOVÉ AKTIVITY OBYVATEL MĚSTA
1.3.3 UDRŽET VYSOKOU ÚROVEŇ KULTURNÍCH A SPOLEČENSKÝCH AKCÍ
|
1.4 Zlepšovat stav veřejných prostranství a životního prostředí
|
1.4.1 PODPOROVAT EKOLOGICKY ŠETRNOU DOPRAVU
1.4.2 REALIZOVAT KONKRÉTNÍ OPATŘENÍ PLÁNU ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ A TRVALE ZKVALITŇOVAT SYSTÉM NAKLÁDÁNÍ S ODPADY
1.4.3 SYSTEMATICKÁ A DLOUHODOBÁ PÉČE O KRAJINNOU A MĚSTSKOU ZELEŇ A VODOHOSPODÁŘSKÉ STAVBY
1.4.4 REVITALIZACE VEŘEJNÝCH PROSTRANSTVÍ
1.4.5 REGENERACE VEŘEJNÝCH PROSTRANTSVÍ NA SÍDLIŠTÍCH
1.4.6 VYTVOŘIT KONCEPCI RODINNÉ A SENIORSKÉ POLITIKY
|
1.5 Vytvářet podmínky pro zajištění bezpečnosti občanů
|
1.5.1 REALIZOVAT PREVENCI SOCIÁLNĚPATOLOGICKÝCH JEVŮ
1.5.2 ZAJISTIT TECHNICKÉ A TECHNOLOGICKÉ VYBAVENÍ MĚSTA BEZPEČNOSTNÍMI PRVKY
1.5.3 ZAJISTIT DOPRAVNÍ BEZPEČNOST VE MĚSTĚ
|
|
2. PODNIKÁNÍ A ZAMĚSTNANOST |
2.1 Zlepšovat podmínky pro rozvoj podnikání a vznik nových pracovních míst
|
2.1.1 REALIZOVAT INCOMINGOVOU STRATEGII (AKTIVNĚ PODPOROVAT ZAMĚSTNANOST)
2.1.2 REALIZACE PRŮMYSLOVÝCH ZÓN
|
2.2 Zvyšovat ekonomickou efektivitu cestovního ruchu
|
2.2.1 ZAJISTIT KONCEPČNÍ ŘÍZENÍ CESTOVNÍHO RUCHU A JEHO MARKETING
2.2.2 PÉČE O STÁVAJÍCÍ A VZNIK NOVÝCH ATRAKTIVIT A PRODUKTŮ CR
2.2.3 POSILOVAT KULTURNĚHISTORICKÝ POTENCIÁL MĚSTA
|
|
3. VEŘEJNÁ INFRASTRUKTURA |
3.1 Zajišťovat efektivní péči o majetek města a rozvoj technické infrastruktury (sítě)
|
3.1.1 BUDOVAT A MODERNIZOVAT TECHNICKOU INFRASTRUKTURU
3.1.2 NAPLŇOVÁNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE
3.1.3 PÉČE O PAMÁTKY NA ÚZEMÍ MĚSTA
|
3.2 Rozvíjet dopravní infrastrukturu
|
3.2.1 AKTIVNĚ PODPOROVAT ZKLIDNĚNÍ DOPRAVY VE MĚSTĚ
3.2.2 ZAJISTIT EFEKTIVNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST A OBSLUŽNOST V SOULADU S KONCEPCÍ „DOPRAVA V KLIDU“
3.2.3 AKTIVNĚ OVLIVŇOVAT PROJEKTY, KTERÉ NEJSOU V REŽII MĚSTA, ALE PRO MĚSTO JSOU DŮLEŽITÉ
3.2.4 REALIZOVAT VÝSTAVBU A OPRAVY DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY
|
|
4. MANAGEMENT, MARKETING A PR |
4.1 Posilovat principy moderního řízení, zapojení občanů do správy (Good Governance)
|
4.1.1 PODPOROVAT PRINCIPY OTEVŘENOSTI A ZAPOJENÍ OBČANŮ DO PROCESŮ ŘÍZENÍ MĚSTA
4.1.2 AKTIVNĚ PODPOROVAT SPOLUPRÁCI (MIKROREGION, DESTINAČNÍ KANCELÁŘ, PARTNERSKÁ MĚSTA)
4.1.3 UDRŽITELNÝ ROZVOJ MĚSTA
4.1.4 STRATEGIE ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU TŘEBÍČ
|
4.2 Rozvíjet marketing a PR města
|
4.2.1 MARKETINGOVÁ STRATEGIE (IMAGE MĚSTA)
4.2.2 KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE (AGENDA MĚSTA)
4.2.3 PROJEKT MĚSTO JSME MY
|
|