..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
DATAPLÁN
![Portál strategické práce v České republice](/img/portal_strat_prace.png)
![Portál veřejných strategií](/img/metodika-strategii-logo.gif)
![Metodika a Manuál](/img/databaze-metodiky-manual.png)
![Loga OPTP](/img/strategie/loga-optp_1.gif)
![Logo MMR](/img/strategie/mmr.gif)
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
![Data Plán](/img/ico-dtp-s.png)
![Znak ÚŘAD VLÁDY ČR](https://dataplan.info/img/znaky/instituce.gif)
ÚŘAD VLÁDY ČR
www stránky
www stránky
ÚŘAD VLÁDY ČR
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
17.2 | Jedenkrát ročně, nejpozději do 30. června, Vládní výbor pro zdravotně postižené občany a následně vláda ČR provedou zhodnocení a případnou aktualizaci Národního plánu | viz dokument » |
6.2.1 | Systematizace evidence a evaluace sociálních programů směřujících k sociálnímu začleňování Romů | viz dokument » |
Spolupráce
4.1 | Vznik a realizace plánu prevence diskriminace | viz dokument » |
4.3 | Podpora a rozvoj služeb a sociální práce | viz dokument » |
5.1 | Vytvoření systému informací o dostupných službách | viz dokument » |
6.4 | Opatření na podporu pozitivního rodičovství | viz dokument » |
11.2 | Zpracování postupů a mechanismů ochrany práv dětí ve specifických situacích | viz dokument » |
11.6 | Zavedení mechanismu nezávislého monitoringu implementace Úmluvy | viz dokument » |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
6.1.3 | V rámci systému zvyšování kvality péče vytvořit standardy diagnostických a terapeutických postupů se zohledněním lidských práv | viz dokument » |
3.3.1 | Prosazování principu diverzity v českém podnikatelském prostředí a ve veřejné správě | viz dokument » |
D.2 | Zvýšení dostupnosti bydlení pro cílovou skupinu | viz dokument » |
D.2.3 | Analýza stávajícího legislativního prostředí v oblasti péče o sociálně ohrožené skupiny obyvatel s vyšším prahem dostupnosti kvalitního bydlení a návrh jeho úpravy s cílem zvýšení dostupnosti podpory bydlení v této oblasti (především pro neziskové organizace), která bude předložena vládě. | viz dokument » |
D.2.6 | a) Návrh legislativní úpravy "osob v bytové nouzi". b) Návrh komplexního řešení sociálního bydlení s využitím institutu tzv. bytové nouze. Bytovou nouzi je nutno definovat prostřednictvím sociální situace, resp. událostí, ve které se oprávněné osoby nacházejí, a to ve spojení s neuspokojenou bytovou potřebou. c) S ohledem na návrh konkrétních opatření (nástrojů) k řešení sociálního bydlení zvážit legislativní úpravu institutu osoby v bytové nouzi jako kriteria, které stanoví, kdy se fyzická osoba nachází v bytové nouzi proto, že nemá možnost užívat žádné obydlí, nebo užívá nevhodné obydlí nebo je ohrožena jeho ztrátou a má právo na pomoc zakotvenou ve zvláštních předpisech. | viz dokument » |