Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Ústí nad Labem

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Rozbalit detaily

Akční plán strategického rámce MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem 2018-2021

1. Vstřícný přístup ve vzdělávání a jeho dostupnost pro každého

1.1 Otevřenost pedagogických pracovníků ke spolupráci

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.2 Podpora individuálního přístupu

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.3 Zachování základních a mateřských škol na venkově

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2. Dostatek připravených, schopných a aktivních pracovníků ve vzdělávání

2.1 Vyhledávání a formování adeptů učitelství

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.2 Vzdělávání a motivace pedagogických pracovníků

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.3 Dostatek kvalifikovaných dalších pracovníků

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.4 Rozvoj digitálních kompetencí učitelů

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3. Infrastruktura a prostředí zařízení poskytujících vzdělávání

3.1 Příjemné, moderní prostředí

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.2 Vybavenost naplňující individuální potřeby všech dětí a žáků

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.3 Zkvalitnění úrovně materiálně technické vybavenosti

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4. Spolupráce, kvalitní komunikace a zapojení všech subjektů ovlivňujících proces vzdělávání

4.1 Schopnost spolupráce a komunikace, provázanost působících subjektů

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.2 Systém předávání podnětů a rozvoj komunikace mezi institucemi

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5. Podpora gramotností dětí a žáků

5.1 Rozvoj čtenářské, matematické a kulturní gramotnosti

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.2 Rozvoj jazykové gramotnosti

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.3 Rozvoj kompetencí k polytechnickému vzdělávání

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

6. Rozvoj kompetencí dětí a žáků v oblasti sociálních vztahů

6.1 Podpora sociálních dovedností, občanské angažovanosti a dalších klíčových kompetencí dětí a žáků

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

6.2 Prevence sociálně patologických jevů a rozšiřování kompetencí v oblasti mimořádných situací

Deskriptory:
VI. Vzdělávání
XX.b kriminalita a prevence kriminality

6.3 Vzájemná spolupráce škol a školských zařízení všech stupňů

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

6.4 Podpora kritického myšlení, mediální výchova

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

6.5 Zdravý lokální patriotismus žáků vůči své obci, městu, regionu, zemi

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

6.6 Výchova k toleranci a respektu

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

7. Podpora rozvoje osobnosti a kariérového poradenství

7.1 Podpora podnikavosti, iniciativy a kreativity

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

7.2 Propracované kariérové poradenství, uplatnění absolventů na trhu práce

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

8. Zájmové a neformální vzdělávání

8.1 Rozvoj všestranné připravenosti dětí a žáků

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

8.2 Rozvoj fyzické kondice dětí a žáků

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

9. Mezinárodní spolupráce

9.1 Rozvoj vzájemné spolupráce se zahraničními partnery

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

9.2 Podpora výchovy dětí a žáků k poznávání a toleranci odlišných životních a kulturních hodnot

Deskriptory:
VI. Vzdělávání