1. Fungující systém řízení a koordinace cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a jeho turistických oblastech |
1.1 Podpora a koordinace činnosti krajské organizace cestovního ruchu – Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava (CCR JM)
|
1.1.1 Tvorba a realizace střednědobých marketingových strategií CCR JM
1.1.2 Zajištění dlouhodobého a stabilního fungování CCR JM
|
1.2 Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech Jihomoravského kraje
|
1.2.1 Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech kraje a rozvoj příslušných aktivit s tím spojených
1.2.2 Podpora rozvoje lidských zdrojů v cestovním ruchu
|
1.3 Legislativní úpravy vybraných aspektů v cestovním ruchu
|
1.3.1 Iniciace legislativních změn ve vybraných segmentech cestovního ruchu
1.3.2 Spolupráce při aplikaci současných a zavádění nových legislativních opatření v oblasti cestovního ruchu
|
|
2. Kvalitní turistická infrastruktura a služby |
2.1 Zkvalitňování základní infrastruktury cestovního ruchu
|
2.1.1 Zvyšování standardu ubytovacích zařízení
2.1.2 Zvyšování kvality gastronomie, podpora regionálních produktů
|
2.2 Budování a modernizace doprovodné infrastruktury cestovního ruchu
|
2.2.1 Dovybavení středisek cestovního ruchu vybranou doprovodnou turistickou infrastrukturou
2.2.2 Zlepšování liniové dopravní infrastruktury pro cestovní ruch
|
2.3 Postupný rozvoj a zkvalitňování služeb cestovního ruchu včetně jejich vzájemného provazování
|
2.3.1 Zlepšování služeb TIC pro návštěvníky, posílení a koordinace spolupráce TIC
2.3.2 Podpora turistických služeb v oblasti dopravy zejména v hůře přístupných, ale atraktivních místech kraje
2.3.3 Podpora a rozvoj moderních informačních systémů
2.3.4 Pravidelný monitoring a hodnocení služeb
|
|
3. Efektivní systém marketingu a realizace produktů cestovního ruchu |
3.1 Marketingové aktivity na podporu návštěvnosti Jihomoravského kraje
|
3.1.1 Vytváření image/značky kraje a jeho turistických oblastí
3.1.2 Realizace marketingové strategie kraje a jeho turistických oblastí
3.1.3 Marketing kraje a jeho dílčích oblastí s důrazem na propagaci
3.1.4 Pravidelný monitoring marketingových aktivit včetně monitoringu návštěvnosti
|
3.2 Tvorba regionálních a oblastních produktů cestovního ruchu
|
3.2.1 Vytváření konkurenceschopných produktů CR včetně jejich efektivního marketingu
3.2.2 Podpora spolupráce subjektů při tvorbě produktů CR
|
|
4. Synergické aktivity regionálního rozvoje s vazbou na cestovní ruch |
4.1 Udržitelné životní prostředí
|
4.1.1 Cílená nabídka brownfields vhodných pro cestovní ruch
4.1.2 Výsadba původních rostlinných druhů a tvorba interakčních prvků v krajině
4.1.3 Spolupráce při tvorbě aktivit udržitelného cestovního ruchu s důrazem na přírodní dědictví kraje
4.1.4 Monitoring a šetření udržitelného rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
|
4.2 Zlepšování dopravní dostupnosti kraje s ohledem na potřeby cestovního ruchu
|
4.2.1 Prosazení státních investic do dopravy se synergickým efektem pro rozvoj cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2.2 Zvýšení počtu linek na brněnském letišti s ohledem na cestovní ruch
4.2.3 Dobudování dopravní infrastruktury v obcích a městech podporující zvýšení návštěvnosti atraktivit
|
4.3 Rozvoj kultury a památek
|
4.3.1 Zvyšování povědomí o méně známých turistických atraktivitách kraje a vytvoření jejich souborné turistické nabídky dle jednotlivých oblastí kraje
4.3.2 Podpora rekonstrukce a úprav památek a historických objektů a jejich další zpřístupňování návštěvníkům
4.3.3 Podpora konání akcí společensko-kulturního charakteru
|
4.4 Efektivnější monitoring realizovaných aktivit a užší spolupráce zainteresovaných subjektů
|
4.4.1 Monitoring výstupů a dopadů rozvojových koncepcí a aktivit ovlivňujících cestovní ruch
4.4.2 Studie vybraných aspektů rozvoje cestovního ruchu
|
|