Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ JIHOMORAVSKÝ
KRAJ JIHOMORAVSKÝ
www stránky

KRAJ JIHOMORAVSKÝ

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Opatření"
1.1.1 "Aktivita"

Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje 2014-2020

1. Fungující systém řízení a koordinace cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a jeho turistických oblastech

1.1 Podpora a koordinace činnosti krajské organizace cestovního ruchu – Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava (CCR JM)

1.1.1 Tvorba a realizace střednědobých marketingových strategií CCR JM
1.1.2 Zajištění dlouhodobého a stabilního fungování CCR JM

1.2 Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech Jihomoravského kraje

1.2.1 Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech kraje a rozvoj příslušných aktivit s tím spojených
1.2.2 Podpora rozvoje lidských zdrojů v cestovním ruchu

1.3 Legislativní úpravy vybraných aspektů v cestovním ruchu

1.3.1 Iniciace legislativních změn ve vybraných segmentech cestovního ruchu
1.3.2 Spolupráce při aplikaci současných a zavádění nových legislativních opatření v oblasti cestovního ruchu

2. Kvalitní turistická infrastruktura a služby

2.1 Zkvalitňování základní infrastruktury cestovního ruchu

2.1.1 Zvyšování standardu ubytovacích zařízení
2.1.2 Zvyšování kvality gastronomie, podpora regionálních produktů

2.2 Budování a modernizace doprovodné infrastruktury cestovního ruchu

2.2.1 Dovybavení středisek cestovního ruchu vybranou doprovodnou turistickou infrastrukturou
2.2.2 Zlepšování liniové dopravní infrastruktury pro cestovní ruch

2.3 Postupný rozvoj a zkvalitňování služeb cestovního ruchu včetně jejich vzájemného provazování

2.3.1 Zlepšování služeb TIC pro návštěvníky, posílení a koordinace spolupráce TIC
2.3.2 Podpora turistických služeb v oblasti dopravy zejména v hůře přístupných, ale atraktivních místech kraje
2.3.3 Podpora a rozvoj moderních informačních systémů
2.3.4 Pravidelný monitoring a hodnocení služeb

3. Efektivní systém marketingu a realizace produktů cestovního ruchu

3.1 Marketingové aktivity na podporu návštěvnosti Jihomoravského kraje

3.1.1 Vytváření image/značky kraje a jeho turistických oblastí
3.1.2 Realizace marketingové strategie kraje a jeho turistických oblastí
3.1.3 Marketing kraje a jeho dílčích oblastí s důrazem na propagaci
3.1.4 Pravidelný monitoring marketingových aktivit včetně monitoringu návštěvnosti

3.2 Tvorba regionálních a oblastních produktů cestovního ruchu

3.2.1 Vytváření konkurenceschopných produktů CR včetně jejich efektivního marketingu
3.2.2 Podpora spolupráce subjektů při tvorbě produktů CR

4. Synergické aktivity regionálního rozvoje s vazbou na cestovní ruch

4.1 Udržitelné životní prostředí

4.1.1 Cílená nabídka brownfields vhodných pro cestovní ruch
4.1.2 Výsadba původních rostlinných druhů a tvorba interakčních prvků v krajině
4.1.3 Spolupráce při tvorbě aktivit udržitelného cestovního ruchu s důrazem na přírodní dědictví kraje
4.1.4 Monitoring a šetření udržitelného rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje

4.2 Zlepšování dopravní dostupnosti kraje s ohledem na potřeby cestovního ruchu

4.2.1 Prosazení státních investic do dopravy se synergickým efektem pro rozvoj cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2.2 Zvýšení počtu linek na brněnském letišti s ohledem na cestovní ruch
4.2.3 Dobudování dopravní infrastruktury v obcích a městech podporující zvýšení návštěvnosti atraktivit

4.3 Rozvoj kultury a památek

4.3.1 Zvyšování povědomí o méně známých turistických atraktivitách kraje a vytvoření jejich souborné turistické nabídky dle jednotlivých oblastí kraje
4.3.2 Podpora rekonstrukce a úprav památek a historických objektů a jejich další zpřístupňování návštěvníkům
4.3.3 Podpora konání akcí společensko-kulturního charakteru

4.4 Efektivnější monitoring realizovaných aktivit a užší spolupráce zainteresovaných subjektů

4.4.1 Monitoring výstupů a dopadů rozvojových koncepcí a aktivit ovlivňujících cestovní ruch
4.4.2 Studie vybraných aspektů rozvoje cestovního ruchu