Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
KRAJ JIHOMORAVSKÝ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
KRAJ JIHOMORAVSKÝ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
KRAJ JIHOMORAVSKÝ
www stránky
web k fondům EU
KRAJ JIHOMORAVSKÝ
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Priorita"
1.
1
"Opatření"
1.
1.1
"Aktivita"
OBSAH
Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje 2014-2020
Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje 2014-2020
1.
Fungující systém řízení a koordinace cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a jeho turistických oblastech
1.1
Podpora a koordinace činnosti krajské organizace cestovního ruchu – Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava (CCR JM)
1.1.1
Tvorba a realizace střednědobých marketingových strategií CCR JM
1.1.2
Zajištění dlouhodobého a stabilního fungování CCR JM
1.2
Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech Jihomoravského kraje
1.2.1
Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech kraje a rozvoj příslušných aktivit s tím spojených
1.2.2
Podpora rozvoje lidských zdrojů v cestovním ruchu
1.3
Legislativní úpravy vybraných aspektů v cestovním ruchu
1.3.1
Iniciace legislativních změn ve vybraných segmentech cestovního ruchu
1.3.2
Spolupráce při aplikaci současných a zavádění nových legislativních opatření v oblasti cestovního ruchu
2.
Kvalitní turistická infrastruktura a služby
2.1
Zkvalitňování základní infrastruktury cestovního ruchu
2.1.1
Zvyšování standardu ubytovacích zařízení
2.1.2
Zvyšování kvality gastronomie, podpora regionálních produktů
2.2
Budování a modernizace doprovodné infrastruktury cestovního ruchu
2.2.1
Dovybavení středisek cestovního ruchu vybranou doprovodnou turistickou infrastrukturou
2.2.2
Zlepšování liniové dopravní infrastruktury pro cestovní ruch
2.3
Postupný rozvoj a zkvalitňování služeb cestovního ruchu včetně jejich vzájemného provazování
2.3.1
Zlepšování služeb TIC pro návštěvníky, posílení a koordinace spolupráce TIC
2.3.2
Podpora turistických služeb v oblasti dopravy zejména v hůře přístupných, ale atraktivních místech kraje
2.3.3
Podpora a rozvoj moderních informačních systémů
2.3.4
Pravidelný monitoring a hodnocení služeb
3.
Efektivní systém marketingu a realizace produktů cestovního ruchu
3.1
Marketingové aktivity na podporu návštěvnosti Jihomoravského kraje
3.1.1
Vytváření image/značky kraje a jeho turistických oblastí
3.1.2
Realizace marketingové strategie kraje a jeho turistických oblastí
3.1.3
Marketing kraje a jeho dílčích oblastí s důrazem na propagaci
3.1.4
Pravidelný monitoring marketingových aktivit včetně monitoringu návštěvnosti
3.2
Tvorba regionálních a oblastních produktů cestovního ruchu
3.2.1
Vytváření konkurenceschopných produktů CR včetně jejich efektivního marketingu
3.2.2
Podpora spolupráce subjektů při tvorbě produktů CR
4.
Synergické aktivity regionálního rozvoje s vazbou na cestovní ruch
4.1
Udržitelné životní prostředí
4.1.1
Cílená nabídka brownfields vhodných pro cestovní ruch
4.1.2
Výsadba původních rostlinných druhů a tvorba interakčních prvků v krajině
4.1.3
Spolupráce při tvorbě aktivit udržitelného cestovního ruchu s důrazem na přírodní dědictví kraje
4.1.4
Monitoring a šetření udržitelného rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2
Zlepšování dopravní dostupnosti kraje s ohledem na potřeby cestovního ruchu
4.2.1
Prosazení státních investic do dopravy se synergickým efektem pro rozvoj cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2.2
Zvýšení počtu linek na brněnském letišti s ohledem na cestovní ruch
4.2.3
Dobudování dopravní infrastruktury v obcích a městech podporující zvýšení návštěvnosti atraktivit
4.3
Rozvoj kultury a památek
4.3.1
Zvyšování povědomí o méně známých turistických atraktivitách kraje a vytvoření jejich souborné turistické nabídky dle jednotlivých oblastí kraje
4.3.2
Podpora rekonstrukce a úprav památek a historických objektů a jejich další zpřístupňování návštěvníkům
4.3.3
Podpora konání akcí společensko-kulturního charakteru
4.4
Efektivnější monitoring realizovaných aktivit a užší spolupráce zainteresovaných subjektů
4.4.1
Monitoring výstupů a dopadů rozvojových koncepcí a aktivit ovlivňujících cestovní ruch
4.4.2
Studie vybraných aspektů rozvoje cestovního ruchu
Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje 2014-2020
1.
Fungující systém řízení a koordinace cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a jeho turistických oblastech
1.1
Podpora a koordinace činnosti krajské organizace cestovního ruchu – Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava (CCR JM)
1.1.1
Tvorba a realizace střednědobých marketingových strategií CCR JM
1.1.2
Zajištění dlouhodobého a stabilního fungování CCR JM
1.2
Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech Jihomoravského kraje
1.2.1
Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech kraje a rozvoj příslušných aktivit s tím spojených
1.2.2
Podpora rozvoje lidských zdrojů v cestovním ruchu
1.3
Legislativní úpravy vybraných aspektů v cestovním ruchu
1.3.1
Iniciace legislativních změn ve vybraných segmentech cestovního ruchu
1.3.2
Spolupráce při aplikaci současných a zavádění nových legislativních opatření v oblasti cestovního ruchu
2.
Kvalitní turistická infrastruktura a služby
2.1
Zkvalitňování základní infrastruktury cestovního ruchu
2.1.1
Zvyšování standardu ubytovacích zařízení
2.1.2
Zvyšování kvality gastronomie, podpora regionálních produktů
2.2
Budování a modernizace doprovodné infrastruktury cestovního ruchu
2.2.1
Dovybavení středisek cestovního ruchu vybranou doprovodnou turistickou infrastrukturou
2.2.2
Zlepšování liniové dopravní infrastruktury pro cestovní ruch
2.3
Postupný rozvoj a zkvalitňování služeb cestovního ruchu včetně jejich vzájemného provazování
2.3.1
Zlepšování služeb TIC pro návštěvníky, posílení a koordinace spolupráce TIC
2.3.2
Podpora turistických služeb v oblasti dopravy zejména v hůře přístupných, ale atraktivních místech kraje
2.3.3
Podpora a rozvoj moderních informačních systémů
2.3.4
Pravidelný monitoring a hodnocení služeb
3.
Efektivní systém marketingu a realizace produktů cestovního ruchu
3.1
Marketingové aktivity na podporu návštěvnosti Jihomoravského kraje
3.1.1
Vytváření image/značky kraje a jeho turistických oblastí
3.1.2
Realizace marketingové strategie kraje a jeho turistických oblastí
3.1.3
Marketing kraje a jeho dílčích oblastí s důrazem na propagaci
3.1.4
Pravidelný monitoring marketingových aktivit včetně monitoringu návštěvnosti
3.2
Tvorba regionálních a oblastních produktů cestovního ruchu
3.2.1
Vytváření konkurenceschopných produktů CR včetně jejich efektivního marketingu
3.2.2
Podpora spolupráce subjektů při tvorbě produktů CR
4.
Synergické aktivity regionálního rozvoje s vazbou na cestovní ruch
4.1
Udržitelné životní prostředí
4.1.1
Cílená nabídka brownfields vhodných pro cestovní ruch
4.1.2
Výsadba původních rostlinných druhů a tvorba interakčních prvků v krajině
4.1.3
Spolupráce při tvorbě aktivit udržitelného cestovního ruchu s důrazem na přírodní dědictví kraje
4.1.4
Monitoring a šetření udržitelného rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2
Zlepšování dopravní dostupnosti kraje s ohledem na potřeby cestovního ruchu
4.2.1
Prosazení státních investic do dopravy se synergickým efektem pro rozvoj cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2.2
Zvýšení počtu linek na brněnském letišti s ohledem na cestovní ruch
4.2.3
Dobudování dopravní infrastruktury v obcích a městech podporující zvýšení návštěvnosti atraktivit
4.3
Rozvoj kultury a památek
4.3.1
Zvyšování povědomí o méně známých turistických atraktivitách kraje a vytvoření jejich souborné turistické nabídky dle jednotlivých oblastí kraje
4.3.2
Podpora rekonstrukce a úprav památek a historických objektů a jejich další zpřístupňování návštěvníkům
4.3.3
Podpora konání akcí společensko-kulturního charakteru
4.4
Efektivnější monitoring realizovaných aktivit a užší spolupráce zainteresovaných subjektů
4.4.1
Monitoring výstupů a dopadů rozvojových koncepcí a aktivit ovlivňujících cestovní ruch
4.4.2
Studie vybraných aspektů rozvoje cestovního ruchu