..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
DATAPLÁN





Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému

MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU
Organizační struktura
zobrazit strukturu

Gesce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
Koncepce nakládání s radioaktivními odpady a vyhořelým jaderným palivem v České republice (2019) (MPO)
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
Národní výzkumná a inovační strategie pro inteligentní specializaci ČR 2021-2027 (Národní RIS3 strategie) (MPO)
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
Akční plán o budoucnosti automobilového průmyslu v ČR - "Český automobilový průmysl 2025" (2017) (MPO)
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
Aktualizace Plánu rekonstrukce objektů v působnosti článku 5 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2012/27/EU o energetické účinnosti (2017) [akt. 2017] (MPO)
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
Akční plán na podporu zvyšování soběstačnosti ČR v surovinových zdrojích substitucí primárních zdrojů druhotnými surovinami (2015) (MPO)
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument | |
Vytvořit podmínky pro zachování a další rozvoj potřebné domácí personální a znalostní infrastruktury pro zajištění jaderné bezpečnosti, a to u všech subjektů podílejících se na zajištění jaderné bezpečnosti. | viz dokument » | |
Připravit náležitosti k přistoupení České republiky k Vídeňské úmluvě o občanskoprávní odpovědnosti za jaderné škody z roku 1997, respektive k Vídeňské úmluvě z roku 1997 společně s Úmluvou o dodatkovém odškodnění jaderných škod z roku 1997 tak, aby Česká republika přistoupila k této úmluvě ke dni 1. ledna 2017. | viz dokument » | |
Připravit do legislativního procesu Národní akční plán rozvoje jaderné energetiky v ČR. | viz dokument » | |
Založit výbor s vládním zmocněncem pro jadernou energetiku jako tajemníkem. | viz dokument » | |
Metodicky připravit fungování organizace sdružující průmyslové podniky s působením v oblasti jaderné energetiky. | viz dokument » | |
Připravit analýzu možností řešení problematiky strategických staveb stavebním zákonem, který by obsahoval možnost výběru mezi jednostupňovým a dvoustupňovým jednotným povolovacím řízením v souladu s principy definovanými v předchozí kapitole a v návaznosti na tuto analýzu případně připravit návrh věcného záměru zákona o strategických stavbách. | viz dokument » | |
Systematicky podporovat další využívání jaderné energetiky v rámci mezinárodní politiky ČR a mapovat pozice ostatních států. | viz dokument » | |
Podpořit externí komunikační strategii ČEZ pro dlouhodobý provoz stávajících provozovaných jaderných elektráren. | viz dokument » | |
Zintenzivnit komunikaci/spolupráci v rámci států provozujících bloky VVER s cílem udržet dlouhodobou akceptovatelnost technologie VVER 440 jako bezpečnostně srovnatelného standardu s bloky jiných výrobců/výkonů. | viz dokument » | |
Předložit vládě studii konkrétního způsobu výstavby nových jaderných bloků v ČR s vybraným obchodně-investičním modelem a ostatními nutnými kroky pro zajištění výstavby. | viz dokument » | |
Zajistit vyhledání a kontaktování strategických partnerů pro výstavbu nového jaderného zdroje v ČR. | viz dokument » | |
Zahájit předběžná jednání s Evropskou komisí o způsobu výběru dodavatele, zajištění financování, zajištění návratnosti a státní podpoře. | viz dokument » | |
Zpracovat komplexní strategii v oblasti jaderného palivového cyklu. | viz dokument » | |
Zapojit se do výzkumu využití nekonvenčních zásob uranu s cílem získat přístup k levnějším zásobám než dostupným na trhu, pro případ, že by nedošlo ke komercializaci rychlých reaktorů do roku 2100. | viz dokument » | |
Zapojit do spolupráce na vývoji rychlého reaktoru a jeho palivového cyklu. | viz dokument » | |
Zpracovat technickoekonomickou studii možností recyklování paliva (MOX) v rozsahu 25 % aktivní zóny při výběru technologie nových jaderných zdrojů. | viz dokument » | |
Připravit studii nejvhodnějšího postupu zajištění zásob jaderného paliva v rozsahu stanoveném ve Státní energetické koncepci ČR pro pokrytí jednoho palivového cyklu všech jaderných elektráren. | viz dokument » | |
Připravit legislativní rámec pro realizaci výstupů ze studie nejvhodnějšího postupu zajištění jaderného paliva. | viz dokument » | |
Podporovat cíleně prosazování českého jaderného průmyslu ve vybraných prioritních zemích. | viz dokument » | |
Připravit státní politiku výzkumu a vývoje pro oblast jaderné energetiky, případně jako segment pro oblast energetiky jako celku. | viz dokument » | |
V návaznosti na politiku připravit nástroje strategického usměrňování veřejné podpory výzkumu, vývoje a inovací v oblasti jaderné energetiky. | viz dokument » | |
Zajistit naplnění výzkumné podpory nově budované role státu v oblasti jaderné energetiky. | viz dokument » | |
Připravit podklad pro strategické partnerství v oblasti podpory revitalizace dodavatelského průmyslu, participace průmyslu a výzkumu na demonstraci rychlého reaktoru a spolupráce v oblasti uzavření palivového cyklu. | viz dokument » |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument | |
Návrh novelizace energetického zákona. | viz dokument » | |
Návrh novelizace zákona o podporovaných zdrojích energie. | viz dokument » | |
Návrh novelizace zákona o hospodaření energií. | viz dokument » | |
Návrh nového atomového zákona. | viz dokument » | |
Analýza energetické legislativy. | viz dokument » | |
Nové investice do energetické infrastruktury. | viz dokument » | |
Koncepční práce (politiky, analýzy). | viz dokument » | |
Provádět periodické vyhodnocení naplňování Státní energetické koncepce. | viz dokument » | |
Každoročně zpracovávat a zveřejňovat zprávu o vývoji energetiky (elektřina, plyn, ropa, teplo). | viz dokument » | |
Zajistit provázanost tvorby SEK a Územních energetických koncepcí. | viz dokument » | |
Zajistit aktualizaci ÚEK ve vazbě na SEK a soulad zpracovaných ÚEK a SEK a zajistit jejich provázanost v součinnosti se zpracovateli. | viz dokument » | |
Zpracovat koncepci zásobování ropou a ropnými produkty (doprava, zpracovací kapacity, distribuce ropných produktů, organizační a vlastnická struktura společností v ropném sektoru) v návaznosti na SEK a předložit vládě ČR ke schválení. | viz dokument » | |
Zpracovat vyhledávací studii lokalit pro další rozvoj jaderných elektráren po roce 2040. | viz dokument » | |
Zpracovat v návaznosti na schválenou SEK a Surovinovou politiku ČR Aktualizaci koncepce nakládání s RAO a předložit vládě ke schválení. | viz dokument » | |
Provést výběr lokality pro konečné úložiště VJP, předložit vládě k rozhodnutí. | viz dokument » | |
Aktualizovat jednou za dva roky Národní akční plán ČR pro energii z obnovitelných zdrojů. | viz dokument » | |
Zpracovat Národní akční plán implementace inteligentních sítí. | viz dokument » | |
Zpracovat Národní akční plán energetických úspor do roku 2020. | viz dokument » | |
Zpracovat Národní akční plán čisté mobility (plyn, elektřina). | viz dokument » | |
Podpořit výzkum a vývoj v oblasti čisté mobility. | viz dokument » | |
Posílit a zkvalitnit analytické a koncepční kapacity MPO a užší spolupráci s OTE při provádění analýz. | viz dokument » | |
Zpracovat Národní program energetické odolnosti. | viz dokument » | |
Autorizace, povolovací procesy a normativní činnost. | viz dokument » | |
Zajistit efektivní povolovací procesy. | viz dokument » | |
Stanovovat povinné bezpečnostní standardy dodávek plynu a zásob jaderného paliva v souladu s platnou legislativou přiměřeně k očekávané situaci v oblasti bezpečnosti dodávek a mezinárodní situaci. | viz dokument » | |
Stanovovat technické parametry a standardy účinnosti konečných spotřebičů. | viz dokument » | |
Kontrola implementace zákona o hospodaření energií a zákona o podporovaných zdrojích energie. | viz dokument » | |
Státní hmotné rezervy. | viz dokument » | |
Doprava. | viz dokument » | |
Prověření připravenosti energetických odvětví na případnou situaci stavů nouze. | viz dokument » | |
Vypracování koncepce/strategie vnějších energetických vztahů/politiky. | viz dokument » | |
Zpracovat vyhledávací studii hodnotící potenciál pro využívání geotermální energie na území České republiky. | viz dokument » | |
Připravit koordinovanou strategii na podporu výzkumu a vývoje v oblasti výroby pokročilých biopaliv z nepotravinářské biomasy a odpadů. | viz dokument » | |
Fondy EU | viz dokument » | |
Přímé programy podpor | viz dokument » | |
V rámci zahraniční politiky v energetice zajistit stálou koordinaci ÚV ČR, MZV, MPO a ERÚ při stanovení a prosazování priorit a klíčových zájmů ČR, koordinace účastí na mezinárodních jednáních, zastupování ČR v mezinárodních organizacích a jejích pracovních skupinách a na důležitých konferencích a odborných diskusích. | viz dokument » | |
Iniciovat v rámci podpory technických a přírodovědných oborů jednání subjektů působících v sektoru energetiky se zástupci technických fakult vysokých škol. | viz dokument » | |
Zajistit posílení pozice státu v energetických společnostech s významným vlivem státu. | viz dokument » | |
Zveřejnit Státní energetickou koncepci, analýzu ekonomických jejích dopadů a možné scénáře vývoje české energetiky po jejím projednání vládou. | viz dokument » | |
Oslovit vedení vysokých škol. | viz dokument » |
..archiv

MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
Národní výzkumná a inovační strategie pro inteligentní specializaci ČR - Národní RIS3 strategie 2014-2020 [akt. 2018] (MPO)
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
Program Efekt 2017 - Státní program na podporu úspor energie a využití obnovitelných a druhotných zdrojů energie (MPO)
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
4.1 | K návrhům jiných resortů, které se týkají bydlení, musí být již v době jejich přípravy, nejpozději však před zasláním do mezirezortního připomínkového řízení vyžádáno vyjádření Ministerstva pro místní rozvoj. | viz dokument » |
1.3.1.1 | Napomáhat šíření osvěty k tématu MA21 pro podnikatelské subjekty | viz dokument » |
3.2.1.2 | Oceňování subjektů podnikatelského sektoru za spolupráci při implementaci MA 21, oceňování realizátorů MA 21 | viz dokument » |
4.1.1.1 | Zajistit aktivní účast zástupců / členů na činnosti Pracovní skupiny MA21 RVUR | viz dokument » |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument | |
1.1 | Vytvoření a správa Národního informačního portálu o CSR vč. jeho provázání s národními a mezinárodními dokumentyRealizátor: MPO, Rada kvality ČR | viz dokument » |
1.2 | Vytvoření podpůrných informačních materiálů s tématikou CSR pro organizace (firmy, MSP, neziskové organizace, veřejnou správu) a veřejnostRealizátor: MPO, spolupracující ministerstva, Rada kvality ČR, příslušné rady Vlády, Platforma zainteresovaných stran CSR, ostatní relevantní organizace, spolupráce sociálních partnerů | viz dokument » |
1.3 | Realizace osvětových kampaní k tématu CSRRealizátor: MPO, spolupracující ministerstva, Rada kvality ČR, příslušné rady Vlády, Platforma zainteresovaných stran CSR, ostatní relevantní organizace, spolupráce sociálních partnerů | viz dokument » |
1.4 | Propagace národních dokumentů a politik souvisejících s CSR Realizátor: MPO, Rada kvality ČR, spolupracující ministerstva |
viz dokument » |
2.1 | Pořádání odborných akcí (celostátní konference k CSR, kulaté stoly, semináře, workshopy aj.) Realizátor: MPO, spolupracující ministerstva, Rada kvality ČR, příslušné rady Vlády, Platforma zainteresovaných stran CSR, ostatní relevantní organizace, spolupráce sociálních partnerů |
viz dokument » |
3.1 | Pořádání odborných akcí (celostátní konference k CSR, kulaté stoly, semináře, workshopy, aj.) Realizátor: MPO, spolupracující ministerstva, Rada kvality ČR, příslušné rady Vlády, Platforma zainteresovaných stran CSR, ostatní relevantní organizace, spolupráce sociálních partnerů | viz dokument » |
3.2 | Národní CSR konferenceRealizátor: MPO, Rada kvality ČR, Platforma zainteresovaných stran CSR | viz dokument » |
3.3 | Koherentní přístup k NAP a koordinace meziresortní spolupráce Realizátor: MPO |
viz dokument » |
4.1 | Zmapování celostátních, regionálních a místních dobrovolných přístupů a aktivit (vč. MA 21) Realizátor: MPO ve spolupráci s Radou kvality ČR a Platformou zainteresovaných stran CSR, MV |
viz dokument » |
4.3 | Napomáhání šíření osvěty k tématu MA 21 pro podnikatelské subjekty v kontextu CSR a zajišťování šíření informací o možnostech využití MA 21 v rámci společenské odpovědnosti úřadů Realizátor: MPO ve spolupráci s Radou kvality ČR, MV, Hospodářskou komorou ČR, Národní sítí Zdravých měst ČR |
viz dokument » |
4.4 | Oceňování subjektů podnikatelského sektoru za spolupráci při implementaci MA 21 (možnost zapojit se do prestižních Národních cen ČR a Národní ceny za společenskou odpovědnost), oceňování realizátorů MA 21 Realizátor: MV, MPO ve spolupráci s Radou kvality ČR |
viz dokument » |
5.1 | Koordinace nově připravovaných vládních strategických dokumentů upravujících CSR a jejich harmonizace Realizátor: MPO ve spolupráci s MV, MMR, MPSV, Radou kvality ČR, případně další rady Vlády |
viz dokument » |
6.1 | Zjednodušení orientace zákazníka v označování výrobků splňujících kritéria a v udělování značek kvality Realizátor: MPO, Rada kvality ČR, MV |
viz dokument » |
6.2 | Zvážit možnost vytvoření programu vzdělávání a následně jeho využití Realizátor: MMR, MPO, MV |
viz dokument » |
7.1 | Využití NKM (ustanoveného v rámci směrnice OECD pro nadnárodní podniky) pro sdílení informací. Spolupráce s Národní sítí Global Compact Česká republikaRealizátor: MPO, Rada kvality ČR, MZV, spolupracující ministerstva, odborové svazy, svazy podnikatelů a zaměstnavatelů, nevládní organizace | viz dokument » |
8.2 | Vytvoření a činnost Pracovní skupiny při MPO pro konzultaci při transpozici směrnice o nefinančním reportingu Realizátor: Pracovní skupina při MPO |
viz dokument » |
9.1 | Identifikace relevantních mezinárodních projektů pro zapojení ČR - prioritní témaRealizátor: MPO, Rada kvality ČR | viz dokument » |
10.1 | Pravidelná účast na setkáních Skupiny na vysoké úrovni při DG GROW EK Realizátor: MPO, MPSV |
viz dokument » |
10.2 | Aktivní účast zástupců veřejné správy na případných projektech EK Peer review Realizátor: MPO, MPSV |
viz dokument » |
12.1 | Zveřejnění mezinárodních dokumentů v českém jazyce na národním portálu CSRRealizátor: MPO, Rada kvality ČR, Úřad vlády ČR, MZV, MPSV, spolupráce sociálních partnerů | viz dokument » |
12.2 | Tvorba a propagace národních odvětvových zásad a průvodců týkajících se dodržování lidských práv v souvislosti s podnikánímRealizátor: Úřad vlády ČR, MZV, MPO, Platforma zainteresovaných stran | viz dokument » |
26.1 | Národní cena ČR za CSR a udržitelný rozvoj, cena Podnikáme odpovědněRealizátor: MPO, Rada kvality ČR, SOK, A-CSR, AMSP ČR, ČSJ | viz dokument » |
29.1 | Dotváření legislativního a normativního rámce tam, kde se ho dosud nedostává, zejména v oblasti služebRealizátor: MPO, případně další ministerstva | viz dokument » |
29.2 | Důsledná, v širokém měřítku prováděná kontrola bezpečnosti výrobků na trhu. - Zajištění fyzických odběrů vzorků spotřebního zboží a provádění jejich zkoušek ve vztahu k bezpečnostním požadavkům; - Kontrola bezpečnosti služeb nabízených a poskytovaných na trhuRealizátor: MPO, ČOI, případně další ministerstva a orgány dozoru nad trhem | viz dokument » |
29.3 | Podpora vytváření a používání samo-regulativních nástrojů k posílení bezpečnosti výrobků na trhu- Podpora tvorby a používání technických norem, značek kvality, dobrovolné působení nezávislé třetí strany při posouzení shody s požadavky technických předpisů a norem, příruček správné praxe aj., včetně podpory zapojení spotřebitelských organizací do těchto procesůRealizátor: MPO, Rada kvality ČR, spolupracující ministerstva, spotřebitelské organizace v ČR, profesní organizace a asociace | viz dokument » |
30.1 | Podpora zamezování nekalých obchodních praktik- Podpora vytváření a šíření příruček správné praxe pro zamezování nekalých obchodních praktikRealizátor: MPO ve spolupráci s dozorovými orgány, spotřebitelské organizace v ČR, profesní organizace a asociace | viz dokument » |
30.2 | Podpora širokého využívání nově zaváděného systému mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.- Zpracování příruček správné praxe (nebo podobného výstupu)pro podávání a vyřizování žádostí o řešení sporu; doplňující akce - semináře, atp.- Zpracování specifických příruček správné praxe (nebo podobného výstupu) pro on-line řešení sporů; doplňující akce - semináře, atp.Realizátor:MPO, spotřebitelské organizace v ČR, profesní organizace a asociace | viz dokument » |
31.1 | Zvyšování povědomí o kvalitě ve společnosti jak mezi spotřebiteli, tak podnikajícími organizacemi.- Např. informační a vzdělávací kampaň o kvalitě - pojem kvalita, transparentní deklarace kvality, možnosti posouzení ceny odpovídající nakupované kvalitěRealizátor: MPO, spolupracující ministerstva, spotřebitelské organizace v ČR, profesní organizace a asociace | viz dokument » |
31.2 | Podporování značek kvality, podpora transparentnosti a důvěryhodnosti používaných značek na trhuRealizátor: MPO, Rada kvality ČR, spolupracující ministerstva, spotřebitelské organizace v ČR, profesní organizace a asociace | viz dokument » |
32.1 | Zvyšování povědomí o principech udržitelné spotřeby, vytváření a prosazování nástrojů k širšímu využívání těchto principů na trhu.- Kampaň, včetně seminářů, příruček správné praxe atd.s cílem porozumění a šíření principů udržitelné spotřeby. Realizace osvětové kampaně na téma environmentálního značení, aplikace chytrých měřidel a aplikace chytrých sítí, atd.- Vyvolání národní diskuse mezi zainteresovanými stranami ohledně životnosti spotřebitelských výrobků, jejího transparentního vyjádření v informacích pro spotřebitele, využití normalizace a dalších nástrojů k tomu | viz dokument » |
33.1 | Zvyšování povědomí o zásadách zajištění ochrany osobních údajů a soukromí. Vytváření a prosazování nástrojů k širšímu využívání těchto principů na trhu (včetně seminářů, příruček správné praxe atd.)Realizátor: MPO, spolupracující ministerstva, spotřebitelské organizace v ČR, profesní organizace a asociace | viz dokument » |
Státní program na podporu úspor energie a využití obnovitelných a druhotných zdrojů energie pro rok 2016 (MPO)
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
C) Implementovat vypracovaná doporučení do příslušných interních aktů řízení upravujících proces realizace veřejných zakázek. | viz dokument » |
1.1.1 | Podpora transferu znalostí mezi výzkumným a podnikatelským sektorem | viz dokument » |
1.1.2 | Rozvoj univerzit a výzkumných institucí | viz dokument » |
1.1.4 | Rozšíření a zkvalitnění infrastruktury | viz dokument » |
1.1.5 | Adaptabilita trhu práce | viz dokument » |
2.2.3 | Podpora inovací v podnikání | viz dokument » |
2.3.1 | Podpora rozvoje lokální ekonomiky | viz dokument » |
3.1.1 | Odstraňování starých ekologických zátěží, revitalizace brownfields a území po bývalé těžbě nerostných surovin | viz dokument » |
4.1.3 | Informační a komunikační podpora fungování územní veřejné správy | viz dokument » |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
4.3.2 | Zapojení malého a středního podnikání a programů podpory regionálního rozvoje do realizace Cyklostrategie | viz dokument » |
4.1.3 | Při kontrolní činnosti dozorových orgánů v oblasti reklamy zaměřit pozornost na reklamy vztahující se k životnímu stylu, výsledky vyhodnotit a případně je použít pro přípravu další legislativy v oblasti regulace reklamy | viz dokument » |
10.1.6 | Snižovat energetickou náročnost technologií, podporovat opatření ke snižování emisí znečišťujících látek, včetně produkce skleníkových plynů | viz dokument » |
12.1.3 | Zákaz reklamy na tabákové výrobky, jejich propagace a sponzorství spojeného s reklamou tabákových společností | viz dokument » |
12.2.5 | Zákaz reklamy a nepřímé reklamy alkoholických nápojů a sponzorství, spojeného s reklamou, sportovních a kulturních akcí alkoholovým průmyslem | viz dokument » |
13.6.5 | Oslovit podniky - nositele ocenění Bezpečný podnik a podniky, které jsou žadateli a nositeli Národní ceny ČR za jakost. Využít jejich zkušeností především z hlediska managementu a pozitivního ovlivnění zaměstnanců i pro program podpory zdraví... | viz dokument » |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
7.4 | Podporovat vývoj a výrobu kompenzačních a rehabilitačních pomůcek pro osoby se zdravotním postižením | viz dokument » |
12.12 | Ve spolupráci s Asociací zaměstnavatelů zdravotně postižených ČR hodnotit podnikatelské aktivity osob se zdravotním postižením a každoročně vyhlašovat a oceňovat vynikající výsledky | viz dokument » |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPOÚV | Instituce odpovídá za celý dokument | |
2.4 | Státní energetická koncepce (SEK) a strategické usměrňování | viz dokument » |
2.5 | Implementace státní politiky Digitální Česko | viz dokument » |
3.3 | Mezinárodní makroekonomická stabilita ČR - systém včasného varování | viz dokument » |
7.1 | Realizace pilotního Seed fondu | viz dokument » |
7.2 | Transformace ČMZRB pro využití nástrojů finančního inženýrství | viz dokument » |
8.1 | Zlepšování podnikatelského prostředí | viz dokument » |
8.2 | Služby pro rozvoj podnikání | viz dokument » |
8.3 | Služby pro inovační podnikání | viz dokument » |
8.4 | Intenzivnější využívání polohové renty | viz dokument » |
8.5 | Podpora aktivní samoregulace | viz dokument » |
9.4 | Podpora spolupráce mezi podniky | viz dokument » |
9.5 | Foresight a určení technologických oblastí strategického významu pro ekonomický růst ČR | viz dokument » |
9.6 | Kosmické technologie | viz dokument » |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
4.1.6 | Vyhlásit program na podporu zavádění inovací malými a středními podniky s důrazem na podporu fáze testování funkčnosti prototypu | viz dokument » |
4.1.9 | Podporovat rozvoj kvalitních poradenských služeb, které směřují k posílení VaV a inovačních aktivit v podnicích a využívání výsledků VaV praxi | viz dokument » |
4.1.10 | Podporovat vznik technologických platforem na národní i mezinárodní úrovni | viz dokument » |
1.2.2 | Při rekultivacích území dotčených těžbou nerostných surovin začleňovat přírodě blízké prvky a plochy pro vývoj samovolnou sukcesí, vytvořit metodické podklady pro tyto účely. | viz dokument » |
2.3 | Zkvalitňování služeb cestovního ruchu | viz dokument » |
MPOMŠMT | Instituce odpovídá za celý dokument |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
2.3 | Zkvalitňování služeb cestovního ruchu | viz dokument » |
C.1.1.1 | SOB 1 Specifická oblast Šumava | viz dokument » |
C.1.1.2 | SOB 2 Specifická oblast Beskydy | viz dokument » |
C.1.1.3 | SOB 3 Specifická oblast Jeseníky–Králický Sněžník | viz dokument » |
C.1.1.5 | SOB 5 Specifická oblast Mostecko | viz dokument » |
C.1.1.7 | SOB 7 Specifická oblast Krkonoše–Jizerské hory | viz dokument » |
E.1.1.5 | E4b | viz dokument » |
E.5.1.1 | Sk1 | viz dokument » |
MPO | Instituce odpovídá za celý dokument |
2.1.1 | Podpora podnikatelského prostředí v regionech ČR | viz dokument » |
2.1.2 | Podpora revitalizace opuštěných průmyslových a neprůmyslových areálů (brownfields) | viz dokument » |
2.1.3 | Povzbuzování přílivu zahraničního kapitálu do regionů ČR | viz dokument » |
2.1.4 | Podpora exportu konkurenceschopné produkce ze zaostávajících regionů | viz dokument » |
2.2.1 | Podpora vzniku, rozvoje a investic malých a středních podniků (s důrazem na růst zaměstnanosti v problémových regionech) | viz dokument » |
2.2.2 | Podpora přípravy, marketingu, propagace a realizace podnikatelských projektů včetně podpory vzniku nových malých a středních podniků | viz dokument » |
2.2.3 | Rozvoj dostupných informačních, poradenských a vzdělávacích služeb pro podnikatele, živnostníky a investory | viz dokument » |
2.2.4 | Rozvoj manažerských dovedností a celoživotního vzdělávání podnikatelů | viz dokument » |
2.3.1 | Budování a rozvoj infrastruktury průmyslového výzkumu a vývoje, zejména ve strukturálně postižených regionech a komercionalizace jeho výsledků | viz dokument » |
2.3.2 | Integrace vědeckých, vzdělávacích a výrobních kapacit pro zvýšení inovační aktivity, zejména formou identifikace a podpory vzniku klastrů | viz dokument » |
2.3.3 | Rozvoj společných inovačních služeb (vědecko-technologických parků, inovačních center, inkubačních center) a příslušných poradenských služeb | viz dokument » |
2.3.4 | Podpora podnikatelských projektů rozvoje znalostní ekonomiky průmyslového charakteru směrem k výrobkům s vyšší přidanou hodnotou | viz dokument » |
2.3.5 | Podpora koncentrace vědecko-výzkumného potenciálu do hlavních regionálních center | viz dokument » |
4.3.1 | Plynulá modernizace rozvodných energetických soustav v regionech | viz dokument » |
5.2.2 | Podpora vývoje a používání nízkoemisních, nízkoodpadových a energeticky nenáročných technologií v průmyslu | viz dokument » |
5.2.4 | Podpora výroby ekologicky šetrných výrobků a výrobků z obnovitelných surovin a využitelných odpadů | viz dokument » |
8.1.1 | Podpora diverzifikace ekonomických aktivit problémových území s neefektivní strukturou výroby a služeb | viz dokument » |
Spolugesce
Aktualizace desetiletých plánů rozvoje přenosové a přepravní soustavy. | viz dokument » |
..archiv

5.3 | Vysoké školství | viz dokument » |
5.4 | Změny obsahu vzdělávání | viz dokument » |
6.5 | Chytrá politika migrace | viz dokument » |
6.6 | Implementace a rozvoj systému celoživotního vzdělávání | viz dokument » |
9.1 | Vytvoření funkčního systému pro řízení a koordinaci rozvoje národního inovačního systému | viz dokument » |
9.3 | Rozvoj spolupráce pro transfer znalostí mezi podniky a akademickým sektorem | viz dokument » |
2.3.3 | Realizace a koordinace aktivit v cestovním ruchu souvisejících s ochranou návštěvníka (klienta) jako spotřebitele služeb | viz dokument » |
2.3.3 | Realizace a koordinace aktivit v cestovním ruchu souvisejících s ochranou návštěvníka (klienta) jako spotřebitele služeb. | viz dokument » |
Spolupráce
Na národní úrovni optimalizovat požadavky mezinárodních a nadnárodních institucí ke zvyšování bezpečnosti jaderných zařízení s ohledem na reálnost nákladových dopadů. | viz dokument » | |
Pro každou lokalitu jaderné výrobny zpracovat socioekonomickou studii dopadů provozu/výstavby jaderných elektráren na mikroregion. | viz dokument » |
Návrh novelizace stavebního zákona a novelizace zákona o posuzování vlivů na životní prostředí (EIA). | viz dokument » | |
Návrh novelizace zákona o ochraně ovzduší. | viz dokument » | |
Regulace v oblasti hnědého uhlí. | viz dokument » | |
Aktualizace PÚR a následně ÚPD ve vazbě na SEK a zpracované analýzy. | viz dokument » | |
Zajistit podporu pilotních projektů VaV v oblasti energetiky v návaznosti na SET plán. | viz dokument » |
1.1 | Zkvalitňování podnikatelského prostředí v cestovním ruchu | viz dokument » |
1.3 | Zkvalitnění nabídky služeb cestovního ruchu | viz dokument » |
4.1 | Politika cestovního ruchu jako součást hospodářské a regionální politiky | viz dokument » |
..archiv

5.3 | Vytvoření metodických pokynů strategie společensky odpovědného zadávání veřejných zakázek dle národních i regionálních potřeb Realizátor: MMR ve spolupráci s MPO a s MV |
viz dokument » |
4.1 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.2 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.3 | Vytvoření zákona na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
5.4 | Podpořit celkový program národního povědomí o kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
7.1 | Monitorování účinnosti navržených protiopatření | viz dokument » |
7.4 | Zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve veřejné správě | viz dokument » |
8.2.5 | Zlepšit podmínky pro rehabilitaci onkologických pacientů s důrazem nejen na rehabilitaci fyzickou, ale i resocializaci s moţností jejich začlenění do pracovního procesu při jejich změněné pracovní schopnosti. Za tím účelem vytvořit potřebnou právní úpravu | viz dokument » |
9.2.5 | Biomedicínský a sociální výzkum zaměřit na vliv prostředí, výrobků a chování na úrazovost, do státních norem implementovat požadavky na bezpečnost, se zaměřením na snížení pracovních, ale i domácích úrazů a úrazů ve volném čase | viz dokument » |
10.1.7 | Uplatňovat ekonomické nástroje pro využívání ekologičtějších zdrojů výroby energií, soustředit pozornost na snižování emisí z malých zdrojů | viz dokument » |
10.1.12 | Zlepšovat efektivitu spolupráce mezi resorty a jejich organizacemi při hodnocení zdravotních rizik a uplatňovat opatření na ochranu veřejného zdraví | viz dokument » |
12.2.7 | Zakotvit v právním řádu odpovědnost prodejců alkoholu | viz dokument » |
13.1.1 | Vytvořit a aktualizovat legislativní nástroje vedoucí k omezení zdravotních rizik z domácího prostředí | viz dokument » |
13.1.2 | Zvýšit informovanost o moţných rizicích ovlivňujících zdraví a vytváření zdravého domácího prostředí | viz dokument » |
13.1.5 | Posílit a rozšiřovat pozitivní vlivy a zdravotně prospěšné aktivity v oblasti bydlení | viz dokument » |
13.6.4 | Projednat a vybrat vhodné podniky pro přípravu a realizaci pilotních studií GPHESME na úrovni ČR a krajů | viz dokument » |
18.4.2 | Stanovit podíl vzdělávacích programů různých resortů na společném meziresortním zajištění vzdělávání nezdravotnických odborníků | viz dokument » |
4.1 | Sledovat a vyhodnotit účinnost českých technických norem v oblasti bezbariérového užívání staveb při jejich aplikaci v praxi | viz dokument » |
4.2 | V souladu s vyhodnocením českých technických norem dle opatření 4.1. navrhnout odstranění případných rozporů s právními předpisy týkajícími se bezbariérového užívání staveb | viz dokument » |
6.2 | Využít evaluací globálních grantů MPSV zaměřených na podporu sociálního podnikání pro zpracování návrhu podpory a infrastruktury pro rozvoj sociálního podnikání jako příležitosti a cesty k plnohodnotnému pracovnímu uplatnění osob se zdravotním postižením | viz dokument » |
6.3 | Navrhnout optimální podobu a strukturu sítě poradenství a podpory pro vznik a rozvoj sociálních podniků | viz dokument » |
3.1.2 | Zajišťovat zpracovávání či aktualizaci publikací poskytujících cizincům informace spadající do gesce jednotlivých ministerstev a vhodnými způsoby, včetně elektronického, je distribuovat mezi cílovou skupinu cizinců a poskytovatele služeb cizincům | viz dokument » |
3.1.3 | Průběžně zajišťovat překlady informačních publikací pro cizince, vydaných v rámci své působnosti (viz předchozí bod), zejména do anglického, ruského, ukrajinského a vietnamského jazyka | viz dokument » |
3.1.4 | Spolupracovat s MPSV při tvorbě a aktualizaci komplexních informačních zdrojů pro cizince | viz dokument » |
5.1.5 | Zohledňovat cílená specifická opatření (tj. znalost českého jazyka, ekonomická soběstačnost, orientace cizince ve společnosti a vztahy cizince s členy majoritní společnosti) stanovená Koncepcí integrace cizinců... | viz dokument » |
5.1.6 | Uplatňovat tzv. integrační mainstreaming, tzn. při vytváření resortních politik, právních předpisů a při přijímání opatření v oblasti své působnosti brát v úvahu jejich dopad na oblast integrace cizinců | viz dokument » |
5.1.7 | Při zadávání projektů vědy a výzkumu v oblasti integrace cizinců klást důraz na analýzu problematiky z genderového hlediska | viz dokument » |
2.6.1 | Rozvíjet systém uznávání výsledků dalšího vzdělávání (průběžně) | viz dokument » |
2.6.3 | Stimulovat poptávku po dalším vzdělávání, tak aby se účast dospělých zvýšila na 15 % (2020) | viz dokument » |
5.2.4 | Zavádění nástrojů flexibilního zaměstnávání a odměňování | viz dokument » |
5.4.1 | Vytvoření mezioborové platformy k předluženosti a pravidelný monitoring ochrany spotřebitele ve věci finančních půjček a spotřebitelských úvěrů | viz dokument » |
6.2.1 | Úvěry na sociální ekonomiku a postup pro přidělování těchto úvěrů | viz dokument » |
1.1 | Program zmapování a analýzy potřeb umění, kulturních a kreativních průmyslů v ČR a transfer mezinárodních zkušeností | viz dokument » |
1.9 | Posílení role kultury v politice vnějších vztahů a prosazování hospodářských zájmů v zahraničí | viz dokument » |
1.11 | Zlepšení přístupu kulturních statků a služeb ze zahraničí na tuzemský trh | viz dokument » |
2.3 | Vytváření mechanismů podpory trhu se současným výtvarným uměním | viz dokument » |
4.4 | Návrh nového zákona o kinematografii | viz dokument » |
1.5 | Usnadnit přechod a uplatnění absolventů v praxi | viz dokument » |
2.1 | Posílit rozvoj nabídky zejména bakalářských studijních programů, zaměřených do praxe a úzce propojených s aktuálním vývojem poznání a měnícími se potřebami zaměstnavatelů. | viz dokument » |
3.1 | Stimulovat jednotlivce i zaměstnavatele k rozšíření účasti na dalším vzdělávání a ke zvýšení investic do dalšího vzdělávání, provázat systémovou a programovou složku finanční podpory dalšího vzdělávání | viz dokument » |
4.1.4 | Podporovat výstavbu a rozvoj infrastruktury pro VaVaI na regionální úrovni s vazbou na velké infrastruktury na straně jedné a aplikační sféru (inovace) na straně druhé | viz dokument » |
5.1.1 | Nadále podporovat činnost organizací, které budou zajišťovat informační zázemí o možnostech účasti v evropských programech a poskytovat komplexní služby, jež budou napomáhat v zapojení českých týmů v mezinárodních programech | viz dokument » |
1.3.4 | Při vymezování ploch výroby a skladování v rámci funkčního využití území upřednostňovat v zastavěném a zastavitelném území nevyužívané nebo opuštěné plochy bývalých průmyslových aj. areálů (brownfields). | viz dokument » |
4.4 | Krizový management a zkvalitnění fungování správních orgánů v oblasti cestovního ruchu v ČR | viz dokument » |
4.4 | Krizový management a zkvalitnění fungování správních orgánů v oblasti cestovního ruchu v ČR | viz dokument » |
C.1.1.4 | SOB 4 Specifická oblast Karvinsko | viz dokument » |
C.1.1.6 | SOB 6 Specifická oblast Krušné hory | viz dokument » |
D.5.1.2 | Veřejná logistická centra (dále VLC) | viz dokument » |
3.1.3 | Přizpůsobování vzdělávací soustavy potřebám trhu práce na všech územních úrovních s orientací na rozvoj znalostní ekonomiky | viz dokument » |
5.2.1 | Zvyšování efektivní formy úspor energie a zajišťování vhodného poměru spotřeby primárních a obnovitelných energetických zdrojů | viz dokument » |