Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak MINISTERSTVO VNITRA
MINISTERSTVO VNITRA
www stránky
web ke strategiím

MINISTERSTVO VNITRA

Názvy hierarchických úrovní
2.1. "Specifický cíl"
2.1.1 "Hlavní aktivita"
2.1.1.1 "Specifická aktivita"

SRRVS: Implementační plán pro strategický cíl 2: Revize a optimalizace výkonu veřejné správy v území (2015) [akt. 2015]

zobrazit:   oblast   cil   skupinu   aktivitu

2.1. Harmonizace administrativního členění státu

2.1.1 Stanovení jasné gesce za realizaci harmonizace administrativního členění státu

2.1.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy

2.1.3 Zpracování analýzy včetně návrhu variant řešení a jejich projednání

2.1.3.1 Zpracování analýzy zaměřené na problematiku administrativního členění státu a zhodnocení současného stavu administrativního členění státu
2.1.3.2 Návrh variant administrativního členění státu a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního, implementačního a z pohledu meziobecní spolupráce. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.1.3.3 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant harmonizace administrativního členění státu s RVVS, s dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci krajů a obcí

2.1.4 Posilování administrativní kapacity malých obcí na bázi meziobecní spolupráce

2.1.5 Zpracování záměru harmonizace administrativního členění státu a nejvhodnějších variant ke schválení vládě a jeho předložení na vládu

2.1.6 Zpracování detailního IP realizace vybrané varianty

2.1.7 Vytvoření a schválení věcného záměru zákona v případě výběru varianty "Zpracování nového zákona" (včetně připomínkových řízení)

2.1.8 Vytvoření a schválení paragrafového znění zákona

2.1.9 Přijetí a schválení předložených legislativních změn ve věci územního členění státu

2.1.10 Účinnost nových právních předpisů v praxi

2.2. Revize a úprava funkce územně členěných měst

2.2.1 Stanovení jasné gesce za realizaci úpravy funkce územně členěných měst

2.2.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy

2.2.3 Zpracování analýzy včetně návrhu variant řešení a jejich projednání

2.2.3.1 Analýza platné právní úpravy určování statutárních měst a možností stanovit pevná kritéria pro získání statusu
2.2.3.2 Analýza platné právní úpravy faktického stavu územního členění statutárních měst v ČR, včetně posouzení možností povinného územního členění
2.2.3.3 Analýza rozsahu svěřené přenesené působnosti z hlediska platné právní úpravy i z hlediska faktického stavu (až na úroveň městských částí a jejich dalšího členění)
2.2.3.4 Návrh variant řešení postavení statutárních měst a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.2.3.5 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant úpravy funkce územně členěných měst s RVVS, dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí

2.2.4 Zpracování záměru úpravy funkce územně členěných měst a nejvhodnějších variant ke schválení vládě a jeho předložení na vládu

2.2.5 Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty

2.2.6 Vytvoření a schválení novelizace legislativy (včetně připomínkových řízení)

2.2.7 Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se územně členěných měst

2.2.8 Účinnost novelizované legislativy v praxi

2.3. Optimalizace systému veřejnoprávních smluv

2.3.1 Stanovení jasné gesce za realizaci cíle optimalizace systému veřejnoprávních smluv

2.3.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy

2.3.3 Zpracování analýzy včetně návrhu variant řešení a jejich projednání

2.3.3.1 Zpracování analýzy zaměřené na problematiku systému veřejnoprávních smluv
2.3.3.2 Návrh variant řešení optimalizace systému veřejnoprávních smluv a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.3.3.3 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant optimalizace systému veřejnoprávních smluv s RVVS, dotčenými orgány ústřední státní správy, krajskými úřady, zástupci obcí

2.3.4 Zpracování záměru optimalizace systému veřejnoprávních smluv a nejvhodnějších variant ke schválení vládě a jeho předložení na vládu

2.3.5 Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty

2.3.6 Návrh a projednání funkcionality seznamu veřejnoprávních smluv, výběr dodavatele seznamu

2.3.7 Vytvoření seznamu veřejnoprávních smluv

2.3.8 Vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy (včetně připomínkových řízení)

2.3.9 Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se systému veřejnoprávních smluv

2.3.10 Účinnosti novelizované legislativy (zákon o obcích) v praxi

2.4. Úprava a optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy

2.4.1 Stanovení jasné gesce za realizaci optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy

2.4.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy

2.4.3 Zpracování analýzy včetně návrhu variant řešení a jejich projednání

2.4.3.1 Zpracování analýzy zaměřené na současný systém financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.3.2 Návrh variant optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.4.3.3 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant systému financování přeneseného výkonu státní správy s RVVS, dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí

2.4.4 Zpracování záměru úpravy systému financování přeneseného výkonu státní správy a nejvhodnějších variant ke schválení vládě a jeho předložení na vládu

2.4.5 Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty a samotná definice nového systému financování přenesené působnosti

2.4.6 Ověření systému financování přenesené působnosti prostřednictvím pilotního projektu

2.4.7 Vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy (včetně připomínkových řízení)

2.4.8 Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se systému financování přeneseného výkonu státní správy

2.4.8 Účinnost novelizované legislativy a nového systému financování přenesené působnosti v praxi

2.4.9 Spuštění nového systému financování přenesené působnosti a vyhodnocení jeho přínosů a dopadů

2.5. Snížení rizika platební neschopnosti územní samosprávy

2.5.1 Příprava věcného záměru zákona

2.5.2 Provedení legislativních změn

2.5.3 Spuštění sanačního procesu obcí a vyhodnocení jeho přínosů a dopadů

2.5.4 Příprava vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv

2.5.5 Realizace vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv