Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak MINISTERSTVO VNITRA
MINISTERSTVO VNITRA
www stránky
web ke strategiím

MINISTERSTVO VNITRA

Názvy hierarchických úrovní
2.1. "Specifický cíl"
2.1.1 "Hlavní aktivita"
2.1.1.1 "Specifická aktivita"

SRRVS: Implementační plán pro strategický cíl 2: Revize a optimalizace výkonu veřejné správy v území (2015) [akt. 2015]

SRRVS: Implementační plán pro strategický cíl 2: Revize a optimalizace výkonu veřejné správy v území (2015) [akt. 2015]
2.1.Harmonizace administrativního členění státu
2.1.1Stanovení jasné gesce za realizaci harmonizace administrativního členění státu
2.1.2Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.1.3Zpracování analýzy včetně návrhu variant řešení a jejich projednání
2.1.3.1Zpracování analýzy zaměřené na problematiku administrativního členění státu a zhodnocení současného stavu administrativního členění státu
2.1.3.2Návrh variant administrativního členění státu a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního, implementačního a z pohledu meziobecní spolupráce. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.1.3.3Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant harmonizace administrativního členění státu s RVVS, s dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci krajů a obcí
2.1.4Posilování administrativní kapacity malých obcí na bázi meziobecní spolupráce
2.1.5Zpracování záměru harmonizace administrativního členění státu a nejvhodnějších variant ke schválení vládě a jeho předložení na vládu
2.1.6Zpracování detailního IP realizace vybrané varianty
2.1.7Vytvoření a schválení věcného záměru zákona v případě výběru varianty "Zpracování nového zákona" (včetně připomínkových řízení)
2.1.8Vytvoření a schválení paragrafového znění zákona
2.1.9Přijetí a schválení předložených legislativních změn ve věci územního členění státu
2.1.10Účinnost nových právních předpisů v praxi
2.2.Revize a úprava funkce územně členěných měst
2.2.1Stanovení jasné gesce za realizaci úpravy funkce územně členěných měst
2.2.2Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.2.3Zpracování analýzy včetně návrhu variant řešení a jejich projednání
2.2.3.1Analýza platné právní úpravy určování statutárních měst a možností stanovit pevná kritéria pro získání statusu
2.2.3.2Analýza platné právní úpravy faktického stavu územního členění statutárních měst v ČR, včetně posouzení možností povinného územního členění
2.2.3.3Analýza rozsahu svěřené přenesené působnosti z hlediska platné právní úpravy i z hlediska faktického stavu (až na úroveň městských částí a jejich dalšího členění)
2.2.3.4Návrh variant řešení postavení statutárních měst a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.2.3.5Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant úpravy funkce územně členěných měst s RVVS, dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí
2.2.4Zpracování záměru úpravy funkce územně členěných měst a nejvhodnějších variant ke schválení vládě a jeho předložení na vládu
2.2.5Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty
2.2.6Vytvoření a schválení novelizace legislativy (včetně připomínkových řízení)
2.2.7Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se územně členěných měst
2.2.8Účinnost novelizované legislativy v praxi
2.3.Optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.3.1Stanovení jasné gesce za realizaci cíle optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.3.2Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.3.3Zpracování analýzy včetně návrhu variant řešení a jejich projednání
2.3.3.1Zpracování analýzy zaměřené na problematiku systému veřejnoprávních smluv
2.3.3.2Návrh variant řešení optimalizace systému veřejnoprávních smluv a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.3.3.3Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant optimalizace systému veřejnoprávních smluv s RVVS, dotčenými orgány ústřední státní správy, krajskými úřady, zástupci obcí
2.3.4Zpracování záměru optimalizace systému veřejnoprávních smluv a nejvhodnějších variant ke schválení vládě a jeho předložení na vládu
2.3.5Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty
2.3.6Návrh a projednání funkcionality seznamu veřejnoprávních smluv, výběr dodavatele seznamu
2.3.7Vytvoření seznamu veřejnoprávních smluv
2.3.8Vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy (včetně připomínkových řízení)
2.3.9Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se systému veřejnoprávních smluv
2.3.10Účinnosti novelizované legislativy (zákon o obcích) v praxi
2.4.Úprava a optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.1Stanovení jasné gesce za realizaci optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.2Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.4.3Zpracování analýzy včetně návrhu variant řešení a jejich projednání
2.4.3.1Zpracování analýzy zaměřené na současný systém financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.3.2Návrh variant optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.4.3.3Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant systému financování přeneseného výkonu státní správy s RVVS, dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí
2.4.4Zpracování záměru úpravy systému financování přeneseného výkonu státní správy a nejvhodnějších variant ke schválení vládě a jeho předložení na vládu
2.4.5Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty a samotná definice nového systému financování přenesené působnosti
2.4.6Ověření systému financování přenesené působnosti prostřednictvím pilotního projektu
2.4.7Vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy (včetně připomínkových řízení)
2.4.8Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.8Účinnost novelizované legislativy a nového systému financování přenesené působnosti v praxi
2.4.9Spuštění nového systému financování přenesené působnosti a vyhodnocení jeho přínosů a dopadů
2.5.Snížení rizika platební neschopnosti územní samosprávy
2.5.1Příprava věcného záměru zákona
2.5.2Provedení legislativních změn
2.5.3Spuštění sanačního procesu obcí a vyhodnocení jeho přínosů a dopadů
2.5.4Příprava vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv
2.5.5Realizace vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv