Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ PARDUBICKÝ

KRAJ PARDUBICKÝ

Názvy hierarchických úrovní
"Rozvojová priorita"
1 "Opatření"

Rozbalit detaily

Strategie cestovního ruchu Pardubického kraje 2016-2020

Zkvalitnění nabídky cestovního ruchu - rozvoj základní a doplňkové turistické infrastruktury a služeb

Budování a zkvalitnění dopravní infrastruktury včetně zlepšení dostupnosti periferních oblastí kraje

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu

Budování, rozvoj a zkvalitnění turistické infrastruktury

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu

Budování, rozvoj a zkvalitnění turistických cílů (atraktivit) ve vazbě na potenciál destinace a zvýšení konkurenceschopnosti těchto turistických cílů v rámci České republiky

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu

Zvýšení kvality služeb cestovního ruchu

Deskriptory:
XIV.b služby cestovního ruchu

Efektivní propagace a prezentace regionu, tvorba marketingových témat a produktů, budování značky

Budování a použití značky pro Českou republiky a zahraničí, posílení pozitivní image kraje

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

Práce s marketingovými tématy turistického regionu Východní Čechy a sestavení jejich marketingového mixu

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

Práce s marketingovými tématy jednotlivých turistických oblastí Pk a sestavení jejich marketingového mixu

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

Tvorba produktů cestovního ruchu (zejména obchodovatelných) a rozšíření segmentovaných turistických nabídek regionu (dle cílových skupin, TO, témat…) a zajištění jejich nabídky a prodeje

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

Rozšíření a modernizace komplexního i segmentovaného informačního systémuturistického regionu

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

Stabilizace marketingových kampaní/efektivní operativní a kooperační marketing

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

Organizace a rozvoj efektivního systému řízení cestovního ruchu destinace, destinační management, rozvoj lidských zdrojů

Rozvoj a podpora efektivní a udržitelné organizační struktury systému destinačního řízení cestovního ruchu v regionu

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

Podpora rozvoje a zvýšení kvality lidských zdrojů

Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
VI.i celoživotní učení

Prohloubení spolupráce, komunikace a koordinace mezi subjekty cestovního ruchu

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

Tvorba a řízení efektivních motivačních návštěvních systémů regionu a jejich udržitelný rozvoj, podpora certifikačních systémů

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

Provádění monitoringu, marketingových výzkumů, sběru dat a zpětných vazeb

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu