KRAJ PARDUBICKÝ
www stránky
www stránky
KRAJ PARDUBICKÝ
Strategie cestovního ruchu Pardubického kraje 2016-2020
Zkvalitnění nabídky cestovního ruchu - rozvoj základní a doplňkové turistické infrastruktury a služeb
Budování a zkvalitnění dopravní infrastruktury včetně zlepšení dostupnosti periferních oblastí kraje
Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
Budování, rozvoj a zkvalitnění turistické infrastruktury
Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
Efektivní propagace a prezentace regionu, tvorba marketingových témat a produktů, budování značky
Budování a použití značky pro Českou republiky a zahraničí, posílení pozitivní image kraje
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Práce s marketingovými tématy turistického regionu Východní Čechy a sestavení jejich marketingového mixu
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Práce s marketingovými tématy jednotlivých turistických oblastí Pk a sestavení jejich marketingového mixu
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Tvorba produktů cestovního ruchu (zejména obchodovatelných) a rozšíření segmentovaných turistických nabídek regionu (dle cílových skupin, TO, témat…) a zajištění jejich nabídky a prodeje
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Organizace a rozvoj efektivního systému řízení cestovního ruchu destinace, destinační management, rozvoj lidských zdrojů
Rozvoj a podpora efektivní a udržitelné organizační struktury systému destinačního řízení cestovního ruchu v regionu
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Podpora rozvoje a zvýšení kvality lidských zdrojů
Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
VI.i celoživotní učení
Prohloubení spolupráce, komunikace a koordinace mezi subjekty cestovního ruchu
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu