Zkvalitnění nabídky cestovního ruchu - rozvoj základní a doplňkové turistické infrastruktury a služeb |
Budování a zkvalitnění dopravní infrastruktury včetně zlepšení dostupnosti periferních oblastí kraje
Budování, rozvoj a zkvalitnění turistické infrastruktury
Budování, rozvoj a zkvalitnění turistických cílů (atraktivit) ve vazbě na potenciál destinace a zvýšení konkurenceschopnosti těchto turistických cílů v rámci České republiky
Zvýšení kvality služeb cestovního ruchu
|
Efektivní propagace a prezentace regionu, tvorba marketingových témat a produktů, budování značky |
Budování a použití značky pro Českou republiky a zahraničí, posílení pozitivní image kraje
Práce s marketingovými tématy turistického regionu Východní Čechy a sestavení jejich marketingového mixu
Práce s marketingovými tématy jednotlivých turistických oblastí Pk a sestavení jejich marketingového mixu
Tvorba produktů cestovního ruchu (zejména obchodovatelných) a rozšíření segmentovaných turistických nabídek regionu (dle cílových skupin, TO, témat…) a zajištění jejich nabídky a prodeje
Rozšíření a modernizace komplexního i segmentovaného informačního systémuturistického regionu
Stabilizace marketingových kampaní/efektivní operativní a kooperační marketing
|
Organizace a rozvoj efektivního systému řízení cestovního ruchu destinace, destinační management, rozvoj lidských zdrojů |
Rozvoj a podpora efektivní a udržitelné organizační struktury systému destinačního řízení cestovního ruchu v regionu
Podpora rozvoje a zvýšení kvality lidských zdrojů
Prohloubení spolupráce, komunikace a koordinace mezi subjekty cestovního ruchu
Tvorba a řízení efektivních motivačních návštěvních systémů regionu a jejich udržitelný rozvoj, podpora certifikačních systémů
Provádění monitoringu, marketingových výzkumů, sběru dat a zpětných vazeb
|