| Strategie cestovního ruchu Pardubického kraje 2016-2020 |
| Zkvalitnění nabídky cestovního ruchu - rozvoj základní a doplňkové turistické infrastruktury a služeb |
| Budování a zkvalitnění dopravní infrastruktury včetně zlepšení dostupnosti periferních oblastí kraje |
| Budování, rozvoj a zkvalitnění turistické infrastruktury |
| Budování, rozvoj a zkvalitnění turistických cílů (atraktivit) ve vazbě na potenciál destinace a zvýšení konkurenceschopnosti těchto turistických cílů v rámci České republiky |
| Zvýšení kvality služeb cestovního ruchu |
| Efektivní propagace a prezentace regionu, tvorba marketingových témat a produktů, budování značky |
| Budování a použití značky pro Českou republiky a zahraničí, posílení pozitivní image kraje |
| Práce s marketingovými tématy turistického regionu Východní Čechy a sestavení jejich marketingového mixu |
| Práce s marketingovými tématy jednotlivých turistických oblastí Pk a sestavení jejich marketingového mixu |
| Tvorba produktů cestovního ruchu (zejména obchodovatelných) a rozšíření segmentovaných turistických nabídek regionu (dle cílových skupin, TO, témat…) a zajištění jejich nabídky a prodeje |
| Rozšíření a modernizace komplexního i segmentovaného informačního systémuturistického regionu |
| Stabilizace marketingových kampaní/efektivní operativní a kooperační marketing |
| Organizace a rozvoj efektivního systému řízení cestovního ruchu destinace, destinační management, rozvoj lidských zdrojů |
| Rozvoj a podpora efektivní a udržitelné organizační struktury systému destinačního řízení cestovního ruchu v regionu |
| Podpora rozvoje a zvýšení kvality lidských zdrojů |
| Prohloubení spolupráce, komunikace a koordinace mezi subjekty cestovního ruchu |
| Tvorba a řízení efektivních motivačních návštěvních systémů regionu a jejich udržitelný rozvoj, podpora certifikačních systémů |
| Provádění monitoringu, marketingových výzkumů, sběru dat a zpětných vazeb |