Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
KRAJ STŘEDOČESKÝ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
KRAJ STŘEDOČESKÝ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
KRAJ STŘEDOČESKÝ
www stránky
web k fondům EU
KRAJ STŘEDOČESKÝ
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
"Oblast"
1
"Priorita"
1.1
"Opatření"
Program rozvoje cestovního ruchu ve Středočeském kraji 2018-2023
zobrazit:
oblast
cil
skupinu
aktivitu
Rozvoj cestovního ruchu ve Středočeském kraji
1
PODPORA NABÍDKY A ROZVOJ POTENCIÁLU CESTOVNÍHO RUCHU
1.1
VYTVOŘENÍ PODMÍNEK PRO VYUŽITÍ PŘÍRODNÍCH A KULTURNÍCH PŘEDPOKLADŮ PRO ROZVOJ CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
1.2
ZKVALITNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOSTI A USNADNĚNÍ MOBILITY V CESTOVNÍM RUCHU V KRAJI
1.3
VYTVÁŘENÍ PODMÍNEK PRO BUDOVÁNÍ INFRASTRUKTURY CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
1.4
PODPORA ZVYŠOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
1.5
VYTVÁŘENÍ PŘÍZNIVÉHO PODNIKATELSKÉHO PROSTŘEDÍ A PODPORA ZAVÁDĚNÍ INOVACÍ V CESTOVNÍM RUCHU
2
DESTINAČNÍ MANAGEMENT
2.1
VYTVOŘENÍ SYSTÉMU ORGANIZACE CESTOVNÍHO RUCHU, JEHO PODPORA A ROZVOJ NA ÚZEMÍ KRAJE VE VAZBĚ NA RAJONIZACI
2.2
ZKVALITNĚNÍ INFORMAČNÍCH TOKŮ, KOORDINACE AKTIVIT A KOOPERACE AKTÉRŮ V CESTOVNÍM RUCHU V KRAJI
2.3
PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
2.4
PODPORA TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER NA ÚZEMÍ KRAJE
2.5
VYTVOŘENÍ SYSTÉMU PODPORY KLÍČOVÝCH EVENTŮ CESTOVNÍHO RUCHU V RÁMCI KRAJE
3
DESTINAČNÍ MARKETING
3.1
PODPORA TVORBY REGIONÁLNÍCH PRODUKTŮ CESTOVNÍHO RUCHU A TÉMAT PRO MARKETING CESTOVNÍHO RUCHU KRAJE
3.2
VYTVOŘENÍ DESTINAČNÍ ZNAČKY „STŘEDNÍ ČECHY“ A STRATEGIE JEJÍHO UMÍSŤOVÁNÍ (STANOVENÍ BUDOUCÍ HODNOTY ZNAČKY)
3.3
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE CESTOVNÍHO RUCHU DESTINAČNÍ ZNAČKY „STŘEDNÍ ČECHY“