Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ STŘEDOČESKÝ
KRAJ STŘEDOČESKÝ
www stránky

KRAJ STŘEDOČESKÝ

Názvy hierarchických úrovní
"Oblast"
1 "Priorita"
1.1 "Opatření"

Program rozvoje cestovního ruchu ve Středočeském kraji 2018-2023

Program rozvoje cestovního ruchu ve Středočeském kraji 2018-2023
Rozvoj cestovního ruchu ve Středočeském kraji
1PODPORA NABÍDKY A ROZVOJ POTENCIÁLU CESTOVNÍHO RUCHU
1.1VYTVOŘENÍ PODMÍNEK PRO VYUŽITÍ PŘÍRODNÍCH A KULTURNÍCH PŘEDPOKLADŮ PRO ROZVOJ CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
1.2ZKVALITNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOSTI A USNADNĚNÍ MOBILITY V CESTOVNÍM RUCHU V KRAJI
1.3VYTVÁŘENÍ PODMÍNEK PRO BUDOVÁNÍ INFRASTRUKTURY CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
1.4PODPORA ZVYŠOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
1.5VYTVÁŘENÍ PŘÍZNIVÉHO PODNIKATELSKÉHO PROSTŘEDÍ A PODPORA ZAVÁDĚNÍ INOVACÍ V CESTOVNÍM RUCHU
2DESTINAČNÍ MANAGEMENT
2.1VYTVOŘENÍ SYSTÉMU ORGANIZACE CESTOVNÍHO RUCHU, JEHO PODPORA A ROZVOJ NA ÚZEMÍ KRAJE VE VAZBĚ NA RAJONIZACI
2.2ZKVALITNĚNÍ INFORMAČNÍCH TOKŮ, KOORDINACE AKTIVIT A KOOPERACE AKTÉRŮ V CESTOVNÍM RUCHU V KRAJI
2.3PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
2.4PODPORA TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER NA ÚZEMÍ KRAJE
2.5VYTVOŘENÍ SYSTÉMU PODPORY KLÍČOVÝCH EVENTŮ CESTOVNÍHO RUCHU V RÁMCI KRAJE
3DESTINAČNÍ MARKETING
3.1PODPORA TVORBY REGIONÁLNÍCH PRODUKTŮ CESTOVNÍHO RUCHU A TÉMAT PRO MARKETING CESTOVNÍHO RUCHU KRAJE
3.2VYTVOŘENÍ DESTINAČNÍ ZNAČKY „STŘEDNÍ ČECHY“ A STRATEGIE JEJÍHO UMÍSŤOVÁNÍ (STANOVENÍ BUDOUCÍ HODNOTY ZNAČKY)
3.3KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE CESTOVNÍHO RUCHU DESTINAČNÍ ZNAČKY „STŘEDNÍ ČECHY“