Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ STŘEDOČESKÝ
KRAJ STŘEDOČESKÝ
www stránky

KRAJ STŘEDOČESKÝ

Názvy hierarchických úrovní
"Oblast"
1 "Priorita"
1.1 "Opatření"

Program rozvoje cestovního ruchu ve Středočeském kraji 2018-2023

Rozvoj cestovního ruchu ve Středočeském kraji

1 PODPORA NABÍDKY A ROZVOJ POTENCIÁLU CESTOVNÍHO RUCHU

1.1 VYTVOŘENÍ PODMÍNEK PRO VYUŽITÍ PŘÍRODNÍCH A KULTURNÍCH PŘEDPOKLADŮ PRO ROZVOJ CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI

1.2 ZKVALITNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOSTI A USNADNĚNÍ MOBILITY V CESTOVNÍM RUCHU V KRAJI

1.3 VYTVÁŘENÍ PODMÍNEK PRO BUDOVÁNÍ INFRASTRUKTURY CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI

1.4 PODPORA ZVYŠOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI

1.5 VYTVÁŘENÍ PŘÍZNIVÉHO PODNIKATELSKÉHO PROSTŘEDÍ A PODPORA ZAVÁDĚNÍ INOVACÍ V CESTOVNÍM RUCHU

2 DESTINAČNÍ MANAGEMENT

2.1 VYTVOŘENÍ SYSTÉMU ORGANIZACE CESTOVNÍHO RUCHU, JEHO PODPORA A ROZVOJ NA ÚZEMÍ KRAJE VE VAZBĚ NA RAJONIZACI

2.2 ZKVALITNĚNÍ INFORMAČNÍCH TOKŮ, KOORDINACE AKTIVIT A KOOPERACE AKTÉRŮ V CESTOVNÍM RUCHU V KRAJI

2.3 PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI

2.4 PODPORA TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER NA ÚZEMÍ KRAJE

2.5 VYTVOŘENÍ SYSTÉMU PODPORY KLÍČOVÝCH EVENTŮ CESTOVNÍHO RUCHU V RÁMCI KRAJE

3 DESTINAČNÍ MARKETING

3.1 PODPORA TVORBY REGIONÁLNÍCH PRODUKTŮ CESTOVNÍHO RUCHU A TÉMAT PRO MARKETING CESTOVNÍHO RUCHU KRAJE

3.2 VYTVOŘENÍ DESTINAČNÍ ZNAČKY „STŘEDNÍ ČECHY“ A STRATEGIE JEJÍHO UMÍSŤOVÁNÍ (STANOVENÍ BUDOUCÍ HODNOTY ZNAČKY)

3.3 KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE CESTOVNÍHO RUCHU DESTINAČNÍ ZNAČKY „STŘEDNÍ ČECHY“