Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Mariánské Lázně
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Mariánské Lázně
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
Mariánské Lázně
www stránky
Mariánské Lázně
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Priorita"
1.
1
"Cíl"
1.
1.1
"Popis cíle"
OBSAH
Místní akční plán Rozvoj vzdělávání na Mariánskolázeňsku 2018-2023
Místní akční plán Rozvoj vzdělávání na Mariánskolázeňsku 2018-2023
1.
Nepříznivý demografický vývoj
1.1
Pestrá nabídka kvalitních škol a školských zařízení
1.1.1
Spolupráce s VŠ
1.1.2
Zřízení zařízení jeselského typu
1.1.3
Dostupnost školy a školských zařízení
1.1.4
Talentovaní žáci
1.1.5
Budování partnerství škol a školských zařízení v česku a zahraničí
1.2
Regionální identita
1.2.1
Inormační zdroje o školách a školských zařízení
1.2.2
Budování vztahu kola - rodina - obec/mikroregion
1.2.3
Gastronomie
1.2.4
Podpora zavedení společné regionální zpětné vazby kvality škol a pedagogů
2.
Dostatek financí pro školu a její potřeby
2.1
Spolupráce škol a školských zařízení
2.1.1
Neformální spolupráce školských zařízení
2.1.2
Úspory z rozsahu
2.1.3
Finanční podpora sdíleného personálu
2.2
Alternativní zdroje příjmů škol a školských zařízení
2.2.1
Hospodářská činnost školských zařízení
2.2.2
Dotační management
3.
Zajištění kvalitních pedagogů a dalšího personálu pro vzdělávací proces
3.1
Dostatek kvalifikovaných pedagogů
3.1.1
Nefinanční motivace pro přilákání pedagogů do regionu
3.1.2
Spolupráce s učiteli na rodičovské dovolené nebo v důchodovém věku
3.1.3
Spolupráce s pedagogickou fakultou při získávání nových pedagogů
3.1.4
Zajistit kvalitní jazykovou výuku
3.2
Dostatek podpůrného kvalitního (nepedagogického) personálu pro vzdělávací proces
3.2.1
Zapojení lidí z praxe do činností
3.2.2
Výpomoc při nepedagogické činnosti
3.2.3
Sdílení podpůrného personálu více školami
3.2.4
Dostatek odborných pracovníků ve vzdělávacím procesu
3.3
Zajištění systémové personální podpory školám v regionu
3.3.1
Vytvořit institut školního metodika pro ORP
4.
Kvalitní vzdělávací proces odpovídající aktuálním požadavkům
4.1
Ředitelé škol v regionu jsou lídři a manažeři
4.1.1
Akční plánování
4.1.2
Zefektivnění komunikace
4.1.3
Vzdělávání ředitelů škol
4.1.4
Profesní portfolio ředitelů MŠ a ZŠ
4.2
Učitel je klíčovým předpokladem kvality vzdělávání
4.2.1
Podpora pedagogů při zavádění aktivit rozvíjející osobnostní a sociální dovednosti dětí a žáků
4.2.2
Sdílení hodnot a přístupu ke vzdělávání v rámci pedagogického sboru MŠ a ZŠ
4.2.3
Vzdělávání pedagogů MŠ a ZŠ
4.2.4
Profesní portfolio učitelů MŠ a ZŠ
4.3
Zlepšení spolupráce a dosažení souladu mezi aktéry vzdělávání v regionu
4.3.1
Vzdělávání zřizovatelů
4.3.2
Komunikace s řediteli a sdílení dobré praxe
4.3.3
Spolupráce s veřejností
4.3.4
Komunikující školy otevřené pro rodiče
4.3.5
Systém spolupráce mezi shodnými a návaznými stupni vzdělávání
4.3.6
Spolupráce škol se subjekty v území
4.4
Kvalitní a inspirativní prostředí ke vzdělávání a odstranění bariér pro znevýhodněné skupiny
4.4.1
Odstranění stavebních bariér ve školských zařízeních
4.4.2
Odstranění kulturních a komunikačních bariér
4.4.3
Kvalitní vybavení skoly pro vzdělávání
4.4.4
Vytvoření příjemného prostředí školy
4.5
Aktivní zapojení volnočasových aktivit do vzdělávacího procesu
4.5.1
Škola podporuje neformální vzdělávání
4.5.2
Škola využívá ve výuce místní experty a zajímavé osobnosti
Místní akční plán Rozvoj vzdělávání na Mariánskolázeňsku 2018-2023
1.
Nepříznivý demografický vývoj
1.1
Pestrá nabídka kvalitních škol a školských zařízení
1.1.1
Spolupráce s VŠ
1.1.2
Zřízení zařízení jeselského typu
1.1.3
Dostupnost školy a školských zařízení
1.1.4
Talentovaní žáci
1.1.5
Budování partnerství škol a školských zařízení v česku a zahraničí
1.2
Regionální identita
1.2.1
Inormační zdroje o školách a školských zařízení
1.2.2
Budování vztahu kola - rodina - obec/mikroregion
1.2.3
Gastronomie
1.2.4
Podpora zavedení společné regionální zpětné vazby kvality škol a pedagogů
2.
Dostatek financí pro školu a její potřeby
2.1
Spolupráce škol a školských zařízení
2.1.1
Neformální spolupráce školských zařízení
2.1.2
Úspory z rozsahu
2.1.3
Finanční podpora sdíleného personálu
2.2
Alternativní zdroje příjmů škol a školských zařízení
2.2.1
Hospodářská činnost školských zařízení
2.2.2
Dotační management
3.
Zajištění kvalitních pedagogů a dalšího personálu pro vzdělávací proces
3.1
Dostatek kvalifikovaných pedagogů
3.1.1
Nefinanční motivace pro přilákání pedagogů do regionu
3.1.2
Spolupráce s učiteli na rodičovské dovolené nebo v důchodovém věku
3.1.3
Spolupráce s pedagogickou fakultou při získávání nových pedagogů
3.1.4
Zajistit kvalitní jazykovou výuku
3.2
Dostatek podpůrného kvalitního (nepedagogického) personálu pro vzdělávací proces
3.2.1
Zapojení lidí z praxe do činností
3.2.2
Výpomoc při nepedagogické činnosti
3.2.3
Sdílení podpůrného personálu více školami
3.2.4
Dostatek odborných pracovníků ve vzdělávacím procesu
3.3
Zajištění systémové personální podpory školám v regionu
3.3.1
Vytvořit institut školního metodika pro ORP
4.
Kvalitní vzdělávací proces odpovídající aktuálním požadavkům
4.1
Ředitelé škol v regionu jsou lídři a manažeři
4.1.1
Akční plánování
4.1.2
Zefektivnění komunikace
4.1.3
Vzdělávání ředitelů škol
4.1.4
Profesní portfolio ředitelů MŠ a ZŠ
4.2
Učitel je klíčovým předpokladem kvality vzdělávání
4.2.1
Podpora pedagogů při zavádění aktivit rozvíjející osobnostní a sociální dovednosti dětí a žáků
4.2.2
Sdílení hodnot a přístupu ke vzdělávání v rámci pedagogického sboru MŠ a ZŠ
4.2.3
Vzdělávání pedagogů MŠ a ZŠ
4.2.4
Profesní portfolio učitelů MŠ a ZŠ
4.3
Zlepšení spolupráce a dosažení souladu mezi aktéry vzdělávání v regionu
4.3.1
Vzdělávání zřizovatelů
4.3.2
Komunikace s řediteli a sdílení dobré praxe
4.3.3
Spolupráce s veřejností
4.3.4
Komunikující školy otevřené pro rodiče
4.3.5
Systém spolupráce mezi shodnými a návaznými stupni vzdělávání
4.3.6
Spolupráce škol se subjekty v území
4.4
Kvalitní a inspirativní prostředí ke vzdělávání a odstranění bariér pro znevýhodněné skupiny
4.4.1
Odstranění stavebních bariér ve školských zařízeních
4.4.2
Odstranění kulturních a komunikačních bariér
4.4.3
Kvalitní vybavení skoly pro vzdělávání
4.4.4
Vytvoření příjemného prostředí školy
4.5
Aktivní zapojení volnočasových aktivit do vzdělávacího procesu
4.5.1
Škola podporuje neformální vzdělávání
4.5.2
Škola využívá ve výuce místní experty a zajímavé osobnosti