..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
KRAJ LIBERECKÝ
Organizační struktura
Adresa | -- |
---|
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
13.2 | Zlepšit spolupráci a metodické vedení na všech úrovních regionálního školství | viz dokument » |
13.2.1 | Podporovat pravidelnou spolupráci správních orgánů na všech úrovních s důrazem na spolupráci odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu se zástupci zřizovatelů obcí s rozšířenou působností | viz dokument » |
Spolupráce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
1.1 | Zajistit kapacitní dostupnost předškolního vzdělávání | viz dokument » |
1.1.1 | Navyšování kapacit povolit v individuálních případech s ohledem na demografický vývoj a další faktory v lokalitě | viz dokument » |
1.2.1 | Metodicky pomáhat při zavedení povinného posledního ročníku před nástupem do základní školy | viz dokument » |
2.2.1 | Vytvořit kritéria pro účelnou síť přípravných tříd základních škol v Libereckém kraji | viz dokument » |
2.2.4 | V konceptu systémové logopedické péče v kraji navázat cíleně na péči v předškolním vzdělávání | viz dokument » |
2.2.5 | Zvýšit počet asistentů pedagoga na prvním stupni základních škol Rozvinout síť škol umožňující kurzy pro žáky cizince v kraji, popřípadě rozšířit síť v kraji dle individuálních potřeb vzdělávání žáků cizinců. | viz dokument » |
2.3 | Podpořit kvalitu druhého stupně základního vzdělávání | viz dokument » |
5.1 | Zavést do praxe škol legislativní změny ve vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami | viz dokument » |
5.2.1 | Uvést do praxe podpůrná opatření pro zajištění rovného přístupu k dětem, žákům a studentům | viz dokument » |
5.2.2 | Podporovat speciální školy pro zdravotně postižené děti a žáky, případně formy skupinové integrace pro žáky, jejichž individuální integrace vzhledem k míře postižení, socializaci a dalším faktorům není prospěšná rozvoji dítěte | viz dokument » |
5.2.3 | Podpořit rovnoměrné a efektivní využívání sítě tříd s upraveným vzdělávacím programem s důrazem na skutečné potřeby a dostupnost | viz dokument » |
6.2 | Nastavit rovnoměrně dostupný poradenský systém | viz dokument » |
8.1 | Zajistit možnost docházky do školních družin pro 50 % žáků prvního stupně základní školy | viz dokument » |
8.1.1 | Při žádostech o zápis kapacit do rejstříku škol a školských zařízení zohledňovat potřeby ředitelů škol v nerovnoměrném rozložení procentního podílu žáků jednotlivých tříd zapsaných ve školní družině | viz dokument » |
8.2.1 | Nezvyšovat kapacity středisek volného času | viz dokument » |
12.1 | Zvyšovat prestiž pedagogických pracovníků ve společnosti | viz dokument » |
13.1.1 | Podporovat cílené vzdělávání ředitelů škol v oblastech řízení školy a manažerských dovednostech | viz dokument » |
14a.1.5 | Vzhledem k regionální poloze kraje podpořit výuku německého jazyka na základních a středních školách | viz dokument » |
14c.1 | Podporovat změnu pohledu na činnost školy a její aktivity v důsledcích působení na zdravý životní styl žáků | viz dokument » |
14c.1.5 | Změny provozních a organizačních podmínek škol přizpůsobovat pozitivnímu dopadu na vytváření příznivého klimatu ve škole, režimu života a vztahů mezi žáky | viz dokument » |
14d.2.1 | Zlepšit materiální podmínky pro výuku tělesné výchovy | viz dokument » |