..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
KRAJ LIBERECKÝ
Organizační struktura
Adresa | -- |
---|
Gesce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
3.3.1 | V rámci ŠVP podporovat měkké dovednosti jako komunikativnost, znalost cizích jazyků, přístup k moderním technologiím | viz dokument » |
10b.1.2 | Aplikovat nové poznatky pro zajištění pestré a výživově hodnotné stravy | viz dokument » |
12.2.3 | Na všech úrovních využívat výměny zkušeností mezi školami, vzájemných stáží a příkladů dobré praxe | viz dokument » |
Spolugesce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
3.3 | Zvyšovat uplatnitelnost a flexibilitu absolventů na trhu práce | viz dokument » |
5.1 | Zavést do praxe škol legislativní změny ve vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami | viz dokument » |
5.2.1 | Uvést do praxe podpůrná opatření pro zajištění rovného přístupu k dětem, žákům a studentům | viz dokument » |
8.1.1 | Při žádostech o zápis kapacit do rejstříku škol a školských zařízení zohledňovat potřeby ředitelů škol v nerovnoměrném rozložení procentního podílu žáků jednotlivých tříd zapsaných ve školní družině | viz dokument » |
8.2.1 | Nezvyšovat kapacity středisek volného času | viz dokument » |
8.3 | Obsahové zaměření zájmových útvarů a dalších činností provázat na priority vzdělávání | viz dokument » |
12.2.2 | V rámci DVPP středních škol se zaměřit na vzdělávání pedagogů odborného výcviku v moderních postupech a technologiích v prostředí zaměstnavatelů | viz dokument » |
14a.1.4 | Při výuce jazyků využívat nových metod a technologií | viz dokument » |
14b.2.2 | Podporovat spolupráci škol za účelem výměny zkušeností v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií | viz dokument » |
14c.1.1 | Podporovat aktivity ve výuce i v mimoškolních činnostech směřující ke zdravému životnímu stylu i případných dopadů negativního přístupu ke zdravému životnímu stylu | viz dokument » |
14c.1.3 | Podporovat všestrannou nabídku sportovních a volnočasových aktivit pro širokou základnu žáků bez ohledu na výkonovou složku aktivit | viz dokument » |
14c.1.5 | Změny provozních a organizačních podmínek škol přizpůsobovat pozitivnímu dopadu na vytváření příznivého klimatu ve škole, režimu života a vztahů mezi žáky | viz dokument » |
14d.1 | Zvýšit účast žáků na výuce tělesné výchovy | viz dokument » |
14d.1.2 | Vyhodnocovat stav výuky tělesné výchovy a vztah k pohybu dětí, žáků a studentů | viz dokument » |
14d.2 | Zlepšit vztah k pohybu dětí, žáků a studentů | viz dokument » |
Spolupráce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
8.1 | Zajistit možnost docházky do školních družin pro 50 % žáků prvního stupně základní školy | viz dokument » |
8.3.2 | Vytvářet podmínky pro činnosti zájmového vzdělávání pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami | viz dokument » |
10b.2 | Podporovat začlenění dětí, žáků, studentů, kteří se nemohou účastnit z finančních důvodů školního stravování | viz dokument » |
10b.2.1 | Zabezpečit školní stravování dětem, žákům a studentům, kteří se jej z finančních důvodů nemohou účastnit | viz dokument » |
11.1 | Přiblížit možnosti dalšího vzdělávání ve školách široké veřejnosti | viz dokument » |
13.2.2 | Na všech úrovních správy efektivně analyzovat data za účelem nastavení optimální sítě škol a školských zařízení | viz dokument » |
14d.1.1 | Podporovat metodické vedení vyučujících tělesné výchovy | viz dokument » |
14e.1.1 | Popularizovat oblast EVVO a VUR | viz dokument » |
14f.1.1 | Zmapovat minimální preventivní programy na školách | viz dokument » |
14f.2.2 | Podporovat specializační studium školních metodiků prevence | viz dokument » |