..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
KRAJ LIBERECKÝ
Organizační struktura
Adresa | -- |
---|
Gesce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
6.3.1 | Z úrovně školních poradenských pracovišť se zaměřit na problematiku předčasných odchodů ze vzdělávání | viz dokument » |
Spolugesce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
2.3.3 | Kariérové poradenství a prevenci sociálně patologických jevů na druhém stupni zaměřit na péči o žáky ohrožené předčasnými odchody ze vzdělávání | viz dokument » |
3.4.1 | Činnosti kariérového poradce a školního metodika prevence na středních školách více zacílit na snižování předčasných odchodů ze vzdělávání | viz dokument » |
5.2.1 | Uvést do praxe podpůrná opatření pro zajištění rovného přístupu k dětem, žákům a studentům | viz dokument » |
6.3 | Snížit předčasné odchody ze vzdělávání | viz dokument » |
14c.1.2 | Zvýšit spolupráci škol a poradenských služeb na všech úrovních k prevenci v oblasti zdravého tělesného a psychického vývoje dětí, žáků a studentů | viz dokument » |
14f.1 | Zlepšit spolupráci mezi jednotlivými úrovněmi pracovišť primární prevence | viz dokument » |
Spolupráce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
3.4 | Snižovat předčasné odchody ze vzdělávání | viz dokument » |
3.6.2 | Zaměřit se na přijímání žáků do oborů nástavbového studia, průběžné hodnocení a motivaci k dokončení vzdělávání | viz dokument » |
5.1 | Zavést do praxe škol legislativní změny ve vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami | viz dokument » |
5.2 | Vytvářet ve školách všech stupňů i typů podmínky pro individuální přístup a rozvoj všech dětí, žáků a studentů | viz dokument » |
5.3 | Rozšířit a zkvalitnit péči o nadané žáky | viz dokument » |
5.3.1 | Rozvinout systém identifikace nadaných žáků a možností jejich vzdělávání v hlavním vzdělávacím proudu | viz dokument » |
6.1 | Zavést do školské poradenské praxe legislativní změny ve vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami | viz dokument » |